Te-toimiston halpa työpaikat on työkokeilu, kuntouttava työtoiminta ja uusi halpis työpaikka Projetkipäällikkö palkka 1400 euroa/kuukaudessa
Projektipäällikkö, tietotekniikka, Titan Trans Oy, Helsinki
Titan Trans Oy on kansainvälistä konttorilaitteiden ja niihin liittyvien oheismateriaalien kauppaa käyvä yritys, jonka toimialueena on Eurooppa ja Venäjä. Olemme innovatiivinen yritys, joka pyrkii kehittämään toimintaansa asiakkaiden muuttuvien tarpeiden mukaisesti.
Etsimme nyt projektipäällikköä vakituiseen työsuhteeseen uudessa projektissa Helsingin ja Uudenmaan alueella.
Tehtäviisin kuuluu:
Uuden toimimintalinjan aloittaminen, Sakura Printing -tuotteiden markkinointi Suomessa ja muissa EU-maissa, verkkokaupan luominen, sivustojen ylläpitäminen, asiakaskontaktit, markkinatutkimukset, mobiiliohjelmien luominen IOS ja Android.
Liikematkat EU-maihin, Kiinaan ja Venäjälle.
Edellytämme sinulta:
Seuraavien ATK-ohjelmien hallintaa: Python 3, PHP, MySQL, HTML5, CSS, XML, JavaScript, Word, Excel, PowerPoint.
Suomen, Englannin ja Venäjän kielten hallintaa.
3 vuoden työkokemus lasertulostimien mustekasetien myynnistä ja markkinoinnista.
Ajokorttia ja omaa autoa työmatkoja varten Suomessa
Tupakoimattomuutta
Asiakasystävällisyyttä
Tarjoamme sinulle:
palkan 1400 eur/kk
puhelinedun
mielenkiintoisen ja haastavan työn uuden tuotemerkin tuomiseksi Suomeen ja EU:n markkinoille.
Te-toimiston halpa työpaikat
17
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä liksa jos kuukausittainen työaika on max 60 tuntia.
- Anonyymi
Nojoo… Johan tuosta "hommasta" todettiin julkisuudessakin, että ilmeisesti tukien tai joidenkin sääntöjen takia homman oltava julkisessa haussa, mutta paikka jo valmiiksi räätälöity jollekin ulkomaalaiselle. Mitä todennäköisimmin työ- tai oleskeluluvan saamiseksi.
- Anonyymi
Työlupaa ja oleskelulupaa tässä vain haettiin. Työpaikka ei edes ollut todellisuudessa auki kenellekään.
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/4836a6a8-6b0c-4e38-817f-a8d787ff429c - Anonyymi
Työlupaa ja oleskelulupaa tässä vain haettiin. Työpaikka ei edes ollut todellisuudessa auki kenellekään.
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/4836a6a8-6b0c-4e38-817f-a8d787ff429c - Anonyymi
Hölmöläisen hommaa, paikka käytännössä täytetty mutta vaadittiin laitettavaksi avoimeen hakuun.
- Anonyymi
Sellaista se on byrokratia. Kai se oli pakko laittaa hakuun tuon työluvan saannin takia. Nyt voi väittää, ettei saanut Suomesta työntekijää.
- Anonyymi
Ne työpaikat täytyy laittaa hakuun jos aikoo palkata EU:n ulkopuolelta. Kieroilua tuo on jos työpaikkaa ei todellisuudessa edes ole tarjolla kenellekään hakijalle.
- Anonyymi
Minä olin töissä eräässä työpaikassa jossa oli lain mukaan pakko laittaa työpaikka yleiseen hakuun. Todellisuudessa työpaikkaan oli jo "valittu" johtajan veli. Näin sitä lakia kierretään.
- Anonyymi
Minä en kierrä kuin korkkia auki, harvoin kiinni! Perkele!
t:petaalastmies
- Anonyymi
Nyt olisi oiva tilaisuus päästä aivan uudenlaiseen ympäristöön tekemään töitä. Pohjoisen tämän kauden talvisesonkiin etsitään nyt työntekijöitä. Lähde tekemään hommia kevytyrittäjänä. Näin pääset itse vaikuttamaan parhaiten omaan työkuvaan, palkkaan sekä työaikaan. Täältä pääset lukemaan aiheesta lisää: https://free.fi/revontulot-tulloo/.
- Anonyymi
Työpaikka on se,missä työntekijä ja työnantaja,ovat sopineet keskenään,että työntekijä tekee sovittua työtä ja työnantaja maksaa sovittua palkkaa. Taas siis on jollakulla unohtunut tuo asia. Korjataan.
- Anonyymi
Mitäköhän tuo Python-ohjelma tekee? Nappaako sormet ja heti työterveyshuoltoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän tuo Python-ohjelma tekee? Nappaako sormet ja heti työterveyshuoltoon.
Phyton on aika yleinen ohjelmointikieli joten varsin moni on sillä tehtyjä ohjelmia käyttänyt.
https://www.python.org/
Minä pelailen joskus pasianssia ja on varaa valita yli 1000 erilaisesta, on vielä ilmainenkin
https://pysolfc.sourceforge.io/
Itse asiasta sen verran että voisihan tuossa työpaikassa vuoden olla ja sitten tehdä rikosilmoituksen kiskonnan tapaisesta työsyrijnnäsätä, varmaan kelpo koevauksetkin ja saamatta jääneet palkat saisi tosin vasta vuosien kuluttua.
- Anonyymi
Kokoomus. persut juuri tukee yrittäjiä samoin keskusta ja he sallivat halpatyövoiman käytön, alipalkalla. Yrittäjille edut, tuet ja maksuja leikattiin aiemmin työnantajilta-työntekojöiden maksettaviksi.
Maatilallisia, yrittäjiä tuetaan ihan liikaa, kun tuetaan, mutta työpaikkoja ei kuitenkaan synny eli raha kelpaa mutta ei porkkanaa synny.
Suomi ei nouse nousukiitoon lehmänpaskalla. Jos ei yrittäjä pärjää yrittäjyydellä ilman tukia niin voi lopettaa.
Miksi liikaa jauhetaan yrittäjistä meillä on paljon muitakin rahareikiä ja kaikki yritystuet pois ja etuudet.
Myös kansanedustajien eduista suurin osa pois ja palkkoja voi laskea heilläkin sekä eläke-etuja pois. kuten sopeutumiseläke, eihän emillä kukaan saa muutenkaan tuollaisia eläkkeitä.
Kokoomus, persut ja Sipilä viime hallituskausinaan tuhosi suomen ja jakoi rikkaille etuja, nyt on sitten kova työ korjata heidän virheitään ja heidän vuoksi suomi velkaantuu koko ajan. Kun he eivät toimineet hallituskauden aikana oikein.
Kokoomushan on vienyt suomen tuhoon heistä persujen kanssa on tullut ns. räksypuolueet ja kun eivät pärjää, enää rakkikoirina. - Anonyymi
Työpaikkoja on pilvin pimein tuolla yksityisten sivuilla Mehiläinen, Attend jne.
Vai eikö riiitä koulutus ,turha puhua ettei meillä ole työtä vaikka kuinka paljon, mutta missä on vika kun ne ei täyty.
Ilmeisemmin suurin osa on kouluttamattomia tolloja ja tästä johtuu suuri työttömyysaste.
Juuri näissä Kaipolan ja eri yhtiöiden henkilöstö, työntekijäthän ovat hyvin heikolla
koulutustaustalla ja saavat liian suuria palkkoja. Pitäisi olla niin, että kunnon koulutus ja sen mukaan palkka.
Paperiteollisuus on aina saanut liian suuria palkkoja, etuja esim vertailtaessa hoitajien palkkoja ja koulutusta sekä työn vastuuta ja vaativuutta.
Paperi työläinen tuottaa paperia mutta ei pelasta ihmishenkiä ja siinä oltava palkkaukseenjatkossa ero. Hoitajien koulutus on myös monivuotinen. - Anonyymi
Näitäytyöpikkoja ne kokkarit tänne haluaa!!!
Projektipäällikkö ja 1400 e, huhheijaa.....
Eihän tolla elä Hesassa millään.....- Anonyymi
Saisit yksin asuvana tukia 1200 jos asuisit helsingissä ja kaupungilta joku hikinen vuokra luukku , ne kopperot ovat kooltaan jo pieniä , mutta muuallakaan ne tuet eivät ole isoimpia , jos joku siitä itseensä ottaa siit vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741