Mitä voisin antaa isälleni ja uudelle nais ystävälle hää lahjaksi,kesäkuussa häät ja haluaisin antaa jotain kivaa ja semmoista mistä isäni uusi naisystäväkin pitäisi koska isän nais ystävän ja minun välit ei ole parasta mahdollista vaikka haluaisin.Olen vasta 14 vuotias joten rahaakaan ei ole paljoa...Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!!!
ideaa kehiin,kiitos!
6
1608
Vastaukset
- Marika
Hei,
pidatko askartelusta? Voisithan kehystaa jonkin mukavan yhteisista hetkista kertovan valokuvan kauniisiin kehyksiin ja mahdollisesti ujuttaa lasin alle kauniin, herkan runonkin?
Tai koota pienimuotoisen valokuva-albumin, 10-20 kuvaakin vain, liittaa mukaan runoja, elamanajatuksia ym. mietteita. Ja mukaan onnittelusi.
Olisi ainakin lammin tapa osoittaa haaparille arvostusta.- tyttönen vain
Meillä on avomiehen kanssa tällainen lahja suunnitteilla hänen sisarelleen ja tämän miehelle ensi kesäksi:
Yritetään etsiä pahvikantinen tai muuten vain kuvioton, valkoinen valokuva-albumi. Päällystetään se jollain vienon vihreällä tai sinisellä "käsintehdyllä" -tiimaripaperilla. Keskelle kantta liimataan joko söpö kuvankäsittelyohjelmalla pehmennetty (aidot kuvat usein räikeitä tai tummia) valokuva TAI kultaseni piirtämä lyijykynäjäljennös kuvasta (tuo vaatisi suostuttelua, vaikka piirrustuslahjoja häneltä löytyy!). Kuva päälle liimataan pahvineliö, josta on poistettu noin kuvankokoinen keskusta ja jäljelle jäänyt kehys on päällystetty valkoisella satiinilla. Jos lopputulos on liian haalea, sidosreunaan tai kuvan reunukseen voi väkertää jotain eleganttia lisää värillisestä silkkinauhasta.
Tähän albumiin he voivat sitten koota kuvia joko häistä, häämatkalta tai myöhemmistä yhteisistä tapahtumista. Lisäksi varmaan hommataan jotain pientä "maksavaa", mutta haluttiin ehdottomasti tuollainen persoonallinen ei suoraan Sokoksen hyllyltä hommattu lisä.
- monni
mun mielestä "keksiliäin" tähän mennessä vastaan tullut on rahapuu, eli eikun kukkakauppaan..
esim. feng shuissa rahapuu tietyssä nurkassa kuvastaa vaurautta..
;) - Nimetön
Tässäpä sinullekin sama vastaus minkä kirjoitin toisellekin saman asian kysyjälle.
Sano että lahja on tilaustavaraa ja myöhästyy. Ota häissä kuvia hääparista ja teetä valokuvaliikkeessä 12 parhaasta kuvasta seinäkalenteri seuraavalle vuodelle. Sitä katsellessa pysyy mukava hääpäivä mielessä !- emm@
Voit myös tehdä itse "lahjakortin", jossa lukee, että teet hääparille seinäkalenterin hääkuvista. Silloin myös häävieraat tietävät millainen lahjasi tulee olemaan.
- Minä taas
emm@ kirjoitti:
Voit myös tehdä itse "lahjakortin", jossa lukee, että teet hääparille seinäkalenterin hääkuvista. Silloin myös häävieraat tietävät millainen lahjasi tulee olemaan.
juu todella paljon kiitoksia vastauksista mutta paljonkohan tuollainen kalenteri maksaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978