Uusperhe helvetti

Anonyymi

Elän uusperhehelvetissä, missä meillä on yhteensä 5 lasta. Kaikista ikävin ongelma on, että mies ei ole koskaan minun puolella missään, vaan asettaa aina lähes aikuiset lapsensa minun edelle kaikessa. Jos on jotain ristiriitaa, hän on aina lapsiensa puolella. Eli hän ja hänen lapset vastaan minä. Toinen hänen lapsistaan on patalaiska (melkein aikuinen siis) joka ei osaa eikö halua tehdä mitään kotitöitä. Jos häneltä jotain pyytää on vastassa sata selitystä miksi ei nyt pysty tai jaksa tai jotain muuta. Mies on tässäkin aina lapsensa puolella ja ymmärtää näitä selityksiä , vaikka siis ne on tyyliin tälläisiä : lasta pyydetään kolaamaan piha kun olemme töissä niin hän sanoo ollessaan vapaapäivällä , että ei ehdi koska haluaa pelata ja pitää siivota oma huonekin (mihin menee max.puoli tuntia). Miehen mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa, ja lapsi on oma-aloitteinen kun kuitenkin siivoaa huoneensa (joka ainut velvoite tällä lähes aikuisella lapsella!!) . Mielestäni tämäkin asia oli naurettava ja omalle lapselle olisin kyllä sanonut että todellakin kolaat ja ehdit kyllä kaiken muunkin, Mutta on tosi raivostuttavaa että mies on tosiaan aina lapsiensa puolella eikä osaa komentaa heitä yhtään. Päin vastoin, käyttäytyy minua kohtaa v-mäisesti kun mielestäni hänen lapsensa ovat laiskoja. Tämä nyt on vain yksi asia, mutta siis mielestäni miehen kuuluisi olla MINUN puolella , eli olisi kaksi aikuista ketkä vetävät samaa köyttä, eikä niin että mies ja hänen lapset vastaan minä.

Minä teen perheessä 95% kaiken, perheeseen kuuluu myös omat pienemmät laoseni jotka myös tekevät kotitöitä , toisin kuin miehen lähes aikuiset lapset. Meille tulee todella paljon riitaa siitä, että en kestä näitä miehen patalaiskoja lapsia, ja tosiaan mies ei ole yhtään tukenani tässä asiassa. Hän vain puolustelee omia lapsiaan. Miten joku voi olla tuollainen?!

Millä saisin miehen ymmärtämään, että olisi todella tärkeää että hän nostaisi lastensa silmissä ( hän siis osoittaa lastensa edessä minun olevan kaikessa väärässä) minut tasavertaiseksi aikuiseksi kenen puolella hän on?! Ikinä en ole kuullut hänen lastensa nähden sanovan että minä olen jossain asiassa oikeassa.

61

1380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka usein nämä teinit ovat äidillään?
      Kuinka usein sinun lapset ovat isällään?
      Puolisollasi on hiukan väärä asenne omiin lapsiin , kyllä kaikille tasapuolisesti kotihommia, tietty ikää täytyy katsoa, pienimmille heille sopivia hommia.
      Sitten, kun nämä teinit lähtevät omilleen ,vaikka opiskeleen, niin on hyvä jotain osata ja ottaa vastuuta ittestä ja muista, tuolla tyylillä kasvatetaan uusavuttomia kädettömiä nuoria aikuisia, jotka ovat heti luottotiedottomia luusereita.

    • Anonyymi

      Meillä kanssa ollaan helveteissä, kunmiehen lapset tulevat. Kun on mun lapset ja yhtieset ei ole mitään riitaa ja kaikki on hyvin, mutta nämä miheb lasiksurit ja kamalat lapset pilaa heidän perheen.
      En saisi puhua mitään, en kasvattaa heitä, en sanoa mitään heille vaikka olen heille äiti täällä.
      Ärsyttää noib laiskat ja lellityt kakarat että tekis mieli muuttaa pois, mutta en voi jättää heitä oman onnensa nojaan, he tarviivat mua ja mub kasvatustani, eivät pärjää jos lähden siksi on pakko jäädä. Komento ei auta eikämikään. Mies vaan bnauraa kun hermoilen, mutta ei tajuu et kakaransa on kauheita eikä osaa yhtään mitään.

      • Anonyymi

        "Helveteissä kunmiehen yhtieset miheb lasiksurit noib mub eikämikään bnauraa "
        Bhgv kjhhyg chattaamassa nnnj vfgg .


      • Anonyymi

        Hyvä että järjestävät sinulle sellaisen helvetin että kohta lähdet suosiolla ja jos et niin potku persuuksiin suoraan. Olet ihan vieras eikä siis mitään oikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että järjestävät sinulle sellaisen helvetin että kohta lähdet suosiolla ja jos et niin potku persuuksiin suoraan. Olet ihan vieras eikä siis mitään oikeuksia.

        Monesti se on, uusi vaimo osaa hoitaa lapsia ja nähdä ne puutteet ja ongelmat mitä toisten lapsissa on, ja niitähän on. Usein se meihen lasten äiti ei ole osannut asettaa rajoja ja tehdä hyvää kotia lapsille, miksi uusi vaimo ei voi ottaa ohjaimia ja neuvoa entistä äitiä lasten hoidossa, vaan siitä pitää suuttua?
        Monesti se äiti heittää lapset isän vastuulle jolla saattaa jo olla uusia lapsia elätettävänään, miksi siis äiti heittää lapset sinne rasitteeksi? Hoitaisi itse kun on ne halunnutkin, eihän se ex mieskään heitä niitä uusia lapsia mihinkään.
        Kannattaisi äidin olla onnellinen kun uusi äiti hoitaa ja savattaa lapset, paremminkin kuin hän itse, kiittäisi ja kunnioittaisi miehen uutta vaimoa ja lasten uutta äitiä, eikä suuttuisi.
        Lapet rakastaa uutta äitiäään, niin se on Ex äitin vika miski oli niin huono.


      • Anonyymi

        Miten on omien lastesi kun he ovat isällään. Kun lähtee uusperhe kuvioon pitäisi tajuta ettei kaikki toimi tai tee niinkuin itse haluaa. Monasti nämä miehetkin ovat jo edellisessä suhteessaan toimineet samoin. Luulenpa ettei siinä alun huumassa monikaan ymmärrä mitä tuleman putää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Helveteissä kunmiehen yhtieset miheb lasiksurit noib mub eikämikään bnauraa "
        Bhgv kjhhyg chattaamassa nnnj vfgg .

        Paras toistaiseksi


      • Anonyymi

        Minä muutin viikko sitten miehen luokse, jolla kolme pentya , nyt ovat onneksi ymmärtäneet että olen tärkeä heidän isälleen, joten ovat jättäneet meidät ruhaan. Nyt aklaa helpottaa n tää uusiopehre helvett,Yleensä he ovat olleet isän luona joka toinen päivä nyt kun tulin kuvioihin mukaan, he ovat enää kerran kolemssa viikosa. Vaikka he rakastavat minua yli kaiken, niin osaavat kunnoittaa minun, ja isänsä uutta pehrettä eikä tunge meille joka viikko, tai jokapäivä.
        Me olemme perhe ja miehe lapset ymmärtää sen, ja antavat meille ruahan tutustua minun lapsiin rauhassa pitää ola topakka ja ottaa kometo omisi käsiin.


    • Anonyymi

      Meillä ei lasten ole koskaan tarvinnut kolata lunta. Se on minun mieheni kotityö. Muutenkin miehillä on paljon vähemmän kotitöitä, joten lumityöt kuuluvat kyllä perheen isälle.

      Meillä ei lapsilla ole ollut muita velvoitteita kuin oman huoneen siistinä pitäminen ja tiskikoneen tyhjennys.

      Lasten työ on koulunkäynti ja heilläkin on oikeus vapaa-aikaan ja lepoon. Älkää tehkö lapsia kotiorjiksi. On todella tärkeää, että lapset saavat panostaa opiskeluun. Heillä pitää olla myös aikaa tavata kavereitaan, siten heistä tulee onnellisia, sosiaalisesti pärjääviä, empaattisia ihmisiä, jotka eivät aikuisina ole avaajan tavoin uusperhehelvetissä.

      • Anonyymi

        Opettakaa lapsenne vaan tekemään mahdollisimman paljon ihan kaikkia töitä. Voi ottaa huumoria mukaan. Ohjatkaa heitä rakastaen huumorilla ja antakaa hyvää palautetta kun osallistuvat. Tehkää yhdessä tekemisen meiningillä juttuja. Ja sitte oikeasti myös palkitkaa, kuunnelkaa mitä lapsi/nuori tahtoo ja antakaa hänelle se....edes sitten joskus kun siihen on varaa.


    • Anonyymi

      No etkö osaa häipyä sieltä kun et ole mitään? Kaikki muut lähtisivät ja sinä vain olet ja valitat vain.

    • Anonyymi

      Kuka pakottaa elämään siellä?

      • Anonyymi

        Usein ne lapset. Heitä on kasvatettava ja opetettava käyttäytymään ja kunnioittamaan äitipuolta. Ei hän voi noin vain lähtä ja jättää heitä, sillä lapset menisi väärille teille jos ei ole ketään joka määrää ja laatii säännöt ja tekemiset ja valvoo. Äitipuolella on suuri vastuu meihen lapsita kun heitä ei ole ex äiti koskaan kasvattanut kaikki jä äitipuolelle ja heidän isälleen. Surullistahan se on, siitä olemme kaikki samaa mieltä, mutta ei äitipuoli voi jättää heitä ongelmien kanssa, vahdittva on.


      • Anonyymi

        Oikein kirjoitettuna kysymys on että "ketä pakottaa elämään siellä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ne lapset. Heitä on kasvatettava ja opetettava käyttäytymään ja kunnioittamaan äitipuolta. Ei hän voi noin vain lähtä ja jättää heitä, sillä lapset menisi väärille teille jos ei ole ketään joka määrää ja laatii säännöt ja tekemiset ja valvoo. Äitipuolella on suuri vastuu meihen lapsita kun heitä ei ole ex äiti koskaan kasvattanut kaikki jä äitipuolelle ja heidän isälleen. Surullistahan se on, siitä olemme kaikki samaa mieltä, mutta ei äitipuoli voi jättää heitä ongelmien kanssa, vahdittva on.

        "Lähtä ,meihen, lapsita, kun heitä ei ole Ex äiti, jä ,vahdittva, ym
        Samaa siansaksaa, gfcf jgy Cesu kun nhh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein kirjoitettuna kysymys on että "ketä pakottaa elämään siellä".

        Turkulaiset ei osaa kielioppia. "Ketä" buahhahhahhaaa.

        Oikein kirjoitettuna kysymys on, että kuka pakottaa elämään siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulaiset ei osaa kielioppia. "Ketä" buahhahhahhaaa.

        Oikein kirjoitettuna kysymys on, että kuka pakottaa elämään siellä?

        Tuo "ketä " on Porin murretta, olen asunut nuorena siellä ja porilaiset korvasi kukan ketänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "ketä " on Porin murretta, olen asunut nuorena siellä ja porilaiset korvasi kukan ketänä.

        Se on elämäm-koululaisten murretta, valitettavasti oon samaa typeryyttä kuullut Stadissakin jo peruskoulussa jossa kaikki skidit oli pk-seudulta... jotkut puhuu noin koko ikänsä, kun lintsaavat äikäntunnit eivätkä opi mitään


    • Anonyymi

      Ei se mies siitä miksikään muutu. Ja totta kai isä on omien lastensa puolella. Nämä ovat asioita, joita sietäisi miettiä ennen uusperheen perustamista, tai sitten vain kestää.
      Jos miehen lapset ovat kohta aikuisia, niin luultavasti he lähtevät lähiaikoina kotoaan. Sitten ehkä helpottaa. Ehkä.

    • Anonyymi

      Häivy sieltä sillä olet ihan muukalainen ja ylimääräinen etkä edes tajua sitä? Kauanko aiot yrittää turhaan? Lähes aikuisten lasten perheeseen ei voi enään mennä vai mitä kuvittelit. Ihmettelen ettei sinua heitetty heti ulos sieltä.

      • Anonyymi

        Oikein kirjoitettuna tuo sana on enää.


    • Anonyymi

      Mene sinne mistä tulitkin. Älä yritä turhaan laittaa yhteen perhettä jossa on yli-ikäiset lapset jotka eivät enään sinua tarvitse.

      • Anonyymi

        Oikein kirjoitettuna tuo sana on enää.


    • Anonyymi

      Miksi jatkat tuollaisessa tilanteessa. Hakeutukaa pariterapiaan ja jo se ei auta niin lähde.

      • Anonyymi

        Tai sitten ala dokaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ala dokaamaan.

        Dokaaminen on hyvä idea. Se on hauskaa ja kaikki muut lähtevät. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.


    • Anonyymi

      Kyllä minusta miehen lasten ja exän pitää tajuta ettei lapset voi mennä isälleen sillon jos äitipuoli on siellä heille pitää antaa ykistyisyyttä ja rauhaa olla perheenä. Kummallista että kaikkien pitää tunkeutua toisten uuteen perheeseen ja sotkea kaikki. Äitipuoli on lasten kasvattaja ei hoitaja. Mieskin voi nähdä lapsiaan muualla kuin kodissaan, se on ykistyisaluetta jonne ei tavi mennä joka hetki sotkemaan ja huutamaan.
      Rajat ja säännöt exille ja lapsille muuten ei tule mitään. Mies pärjää kyllä ilman lapsia muutaman kuukauden kyllä, lapset voi tulla isälle kun äitipuoli antaa luvan ja voi mennä muualle pariksi tunnniksi jos ei jaksa kakaroita katsella. Hoitaja hän ei ole vaan äiti heille. Eihän se äitipuolikaan mene lasten kotiin sotkemaan ja raivoomaan kun itse haluaa vaan vaan sillon kun siellä onogemlmia joita ex äiti ei osaa tehdä ja ratkoa.
      Mies on nössö jos ei osaa laittaa lapsiaan ja exäänsä kuriin ja komentaa heitä kunnioittamaan ja arvostamaan hänen uutta naistaan. Se ei ole paljon pyydetty mutta joillekkin älli on iveras asia.

      • Anonyymi

        " ykistyisyyttä, ykistyialuetta, tavi, onogemlmia, ivers asia..
        Samaa töherrystä , vhg bhxds cxd hvcx vghh..


      • Anonyymi

        Sisäsiittoisuus aiheuttaa tuollaista sekavaa kirjoitusta, ilmeisesti. Varmaan Närpiöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäsiittoisuus aiheuttaa tuollaista sekavaa kirjoitusta, ilmeisesti. Varmaan Närpiöstä.

        Voipi olla myös känni mutta jokin tuikitavallinen terveydellinenkin syy on mahdollinen, kuten huono näkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla myös känni mutta jokin tuikitavallinen terveydellinenkin syy on mahdollinen, kuten huono näkö

        Lukihäiriö jä känni.


    • Anonyymi

      Mitä ilmeisemmin mies haluaa itse tehdä lumityöt, että saisi töiden jälkeen ulkoilua ja hyötyliikuntaa, eikä teettää lumen kolaamista lapsellaan.
      Miksi tämä eukko puuttuu asioihin, jotka eivät millään muotoa hänelle edes kuulu? Pitäisi huolen omista asioistaan. Taitaa olla vaihdevuosissa?

      • Anonyymi

        Avaaja on jo vanha eläkeläinen , jolla on tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja on jo vanha eläkeläinen , jolla on tylsää.

        Voi olla näinkin. Heikoilla älynlahjoilla varustettu eukko tai voi kyllä olla trolli-ukkokin. Lumityöt ei nyt millään muotoa kuulu kakaroille. Ne on aikuisten miesten hommia ja jos mies ei siihen kykene, on sitten parempi että vetää essun eteen ja tekee ruokaa ja pesee pyykit.


    • Anonyymi

      Heti kun lapsi täyttää 16, sinulla ei ole mitään juridista velvollisuutta asuttaa häntä. Eli kannat vain tavarat ulos, sanot näkemiin ja otat avaimet pois. Siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Joo, ei exät voi sille mitään, ei kukaan elätä muiden kersoja ilmatteeks. Mieskin maksaa elrait niin turha tulla vaatii äitipuolilta rahaa, menkööt exät töihin, äitipuoli joutuukasvattamaan hänen lapsiaan joten ei ehdi töihin joten raha pitää tulla äideiltä.
        Itse en hyväksy sitä että ilmaseksi asustelisivat tai lisivat isänsä kotona, se maksaa. kasvatus on kovaa työtä, ei ole helppoa, ei ne äidit osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei exät voi sille mitään, ei kukaan elätä muiden kersoja ilmatteeks. Mieskin maksaa elrait niin turha tulla vaatii äitipuolilta rahaa, menkööt exät töihin, äitipuoli joutuukasvattamaan hänen lapsiaan joten ei ehdi töihin joten raha pitää tulla äideiltä.
        Itse en hyväksy sitä että ilmaseksi asustelisivat tai lisivat isänsä kotona, se maksaa. kasvatus on kovaa työtä, ei ole helppoa, ei ne äidit osaa.

        Töitä exät tuskin saavat, mutta sehän on heidän pulmansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei exät voi sille mitään, ei kukaan elätä muiden kersoja ilmatteeks. Mieskin maksaa elrait niin turha tulla vaatii äitipuolilta rahaa, menkööt exät töihin, äitipuoli joutuukasvattamaan hänen lapsiaan joten ei ehdi töihin joten raha pitää tulla äideiltä.
        Itse en hyväksy sitä että ilmaseksi asustelisivat tai lisivat isänsä kotona, se maksaa. kasvatus on kovaa työtä, ei ole helppoa, ei ne äidit osaa.

        " elrait , joutuukasvattamaan, ilmaseksi, lisivat ,taas samaa sönkötystä.


      • Anonyymi

        Kukaan täysjärkinen vanhempi ei kanna lapsensa tavaroita ulos, kun lapsi täyttää 16 vuotta. Juurikin tuon iän jälkeen lapsi tarvitsee paljon tukea, että menestyisi opinnoissaan ja saisi hyvän työpaikan.


      • Anonyymi

        Missä on kirjoitusvirhe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei exät voi sille mitään, ei kukaan elätä muiden kersoja ilmatteeks. Mieskin maksaa elrait niin turha tulla vaatii äitipuolilta rahaa, menkööt exät töihin, äitipuoli joutuukasvattamaan hänen lapsiaan joten ei ehdi töihin joten raha pitää tulla äideiltä.
        Itse en hyväksy sitä että ilmaseksi asustelisivat tai lisivat isänsä kotona, se maksaa. kasvatus on kovaa työtä, ei ole helppoa, ei ne äidit osaa.

        Kuulostaa sekavalta tämä uusperheen elämä.


    • Anonyymi

      Idiotismin alkeet on uusperhe . Minun lapset ja sinun kakarat .

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin teet listan kotitöistä kuka tekee mitä milloinkin ja teet selväksi että odotat myös että homma tehdään. Tehdyn työn jälkeen pieni palkkio jokaiselle ja kiitokset. Jos ei tee ei tule palkkiotakaan. Eiköhän se siitä. Kukaan ei halua tehdä mitään jos aina vaan valitat.

      • Anonyymi

        Tehköön eukko ja ukko itse kotityönsä. Lasten tehtävä on opiskella ja aikuistuvia teinejä ei muutenkaan pienillä palkkioilla lahjota. Voi tulla vaikka neniin, jos äidinpuolikas tulee teinin ovelle mäkättämään. :D


    • Anonyymi

      On tullut nähtyä aika paljon, mutta se siitä. Mikäli haluat hommien luistavan, niin ratkaisu on se, että ihmisillä on hyvä olla.
      Henkisesti raskas ilmapiiri saa kaikki voimaan huonosti ja työt jää tekemättä.
      Kiinalainen sananalasku sanoo, että mikään ei ole niin tärkeätä kuin puutarhan hoito, eikä sekään.

      • Anonyymi

        "mikään ei ole niin tärkeätä kuin puutarhan hoito, eikä sekään."

        Öh, puuttuikohan tästä joku sana


    • Anonyymi

      Meille tuli uusperhehelvetti siitä ,että uusi muija päätti ettei miehellä ollut entisiä lapsia. Siis isämme vähän aikaa salaa tapasi. Sitten loppui tapaamiset, sitten myös pieni elatusapu ja sitten synttäri-ym.kortit. Nyt ei tiedä ns.isän elämästä mitään. Lumppu onnistui sulkemaan ekan liiton lapset pois hienosta elämästään.

      • Anonyymi

        Isäsi oli siis aika lapanen. Ette te lapset siis menettäneet mitään, mutta surullista silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäsi oli siis aika lapanen. Ette te lapset siis menettäneet mitään, mutta surullista silti.

        Niin oli ja on. Uuden muijansa ja myös äitinsä tossun alla oli. Surullista todella kun muistaa viimeisen tapaamisen, vedet oli ukolla silmissä kun lähti, taisi tietää että enää ei tapaa meitä ,ensimmäisen liiton lapsiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli ja on. Uuden muijansa ja myös äitinsä tossun alla oli. Surullista todella kun muistaa viimeisen tapaamisen, vedet oli ukolla silmissä kun lähti, taisi tietää että enää ei tapaa meitä ,ensimmäisen liiton lapsiaan.

        Kauhea kohtalo isälläsi. Miten kukaan voi alistua moiseen, ilman omaa syytään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea kohtalo isälläsi. Miten kukaan voi alistua moiseen, ilman omaa syytään?

        No kun on tossukka. Uudet lapset, paremmat lapset. Valitsi heidät, kun uusi akka pakotti.


    • Anonyymi

      Kyllä, avauksen perusteella uusperhehelvetti - lapsille. :'(

    • Anonyymi

      Kyllä lapsille on parasta se kun he saavat uuden äidin.
      Mikään ei ole turmiollisempaa kuin iti joka ei kasvata. Lapsethan rakastaa uusia aikuisia ja haluavat heitä elämäänsä jotta on truvalista, ja uusi äiti on se iso turva.

      Miehet ovat avainasemassa kun jättävät exänsä ja hankkivat uuden äidin lapsille, se on miehen työ. He välittävät lapsista ja hoitavat heille uuden äidin. Ei exien påidä olla siitä kateellinen, se on lapsilleen parasta heidän kannattaisi vaan hyväksyä ettei itse ole osannut. lasten parhaaksi.

      • Anonyymi

        "Iti, truvalista, "jättävät exänsä, eikö se ole jo jätetty, kun on Exä, pitäis olla ,että jättää vaimonsa. Mies hankkii uuden puolison, penskoilla on jo äiti, palkata voi lapsille supernannyn, niin, kun Briteissä ja Yhdysvalloissa.
        "Påidä, siis mikä tai kuka kadehtii??
        Ettei itse ole osannut .lasten parhaaksi ?
        Sama sönköttäjä taas kirjoittamassa.


    • Anonyymi

      Miten sinuun saa yhteyttä ?
      Olisi kiva jakaa mielipiteitä nainen :

    • Anonyymi

      Mode eikö löydy oikeita töitä

    • Anonyymi

      Missöän ei ole niin ankeaa kuin uusiopereheess, jossa uusi äiti joutuu kaiken keskelle. Hoitaa lapset ja kodin ja äkäisen miehen exän ja hänen haukut ja vierailut. Miski se nainen tulee kylään miehen kotiin jossa on perhe, siksi ettei hänellä enää ole. Luulisi että kunnioittaa miehen päätöstä mennä eteenpäin eikä jäänyt tuleen makamaan.
      Äitipuoli on rankassa elämäntilanteessa kun kasvattaa toisennaisen lapsia eikä saa palkkaa.
      Ei perheenpyörittäminen ole helppoa täytyy jäädä pois töistä että voi normalisoitaa lapset jotka on´vat häiriköitä ja kauhetita.
      En suosittele kelleen, mun oli palkko jäädä tähän kun lapset ovat rankkoja ettei työhn voinut enää mennä, äidin paikka on kotona, sitä miehen exä ei tajunnut.

      • Anonyymi

        Kuinka sekaisin siellä ollaan?


    • Anonyymi

      Itse olet valinnut uusioperheen. Ei auta ku kestää mitä tuleman pitää. Ei sitä turhaa ihmiset valita että ei vaan jaksa/toimi.

    • Anonyymi

      Minä olen myös valinnut uusperheet itselleni, sillä perheet tarvii uutta äitiä aina! uusi äiti on se joka osaa kasvattaa ja hoitaa perheen asioita. On ihanaa kun voi kasvattaa lapsia jotka on hakoteillä elämässään, ja voi tehdä heistä hienoja aikuisia jos sinne asti uusi äiti kestää olla perheessä, se riippuu ihan kakaroista ja eksästä miten sellainen häirikkö tunkeutuu perheeseen jos pystyy.
      uusi äiti voi komentaa ja kasvattaa heistä mieleisensä, ja lapset unohtaa pian entisen äitinsä. Uusi perhe on lapsille paras, sillä heikot entiset äidit ovat kykenämättömiä lastensa kanssa tekemään mitään ja opastamaan.
      Uusi äiti on lapsille paras, lottovoitto kun saavat uusia ohjeita ja säpinää perhe elämään. Mies kin on onnellisempi kun on ihminen joka kasvattaa eikävaan räksytä miehelle.

      • Anonyymi

        Minä olen myös valinnut uusperheet itselleni, kun rakastuin naiseen jolla lapsi, sillä perhe tarvitsi uutta isää , kun edellinen oli kuollut! uusi isä on se joka osaa kasvattaa ja hoitaa perheen asioita naisensa kanssa On ihanaa kun voi kasvattaa lasta jotka on kiva ja rakastettava. , ja voi tehdä hänestä hienon aikuisen jos sinne asti uusi isä elää ja saa olla perheessä, se riippuu ihan terveydestä ja maailman menosta ja miten meillä menee.
        uusi isä voi s
        Rakastaa ja kasvattaa hänestä mieleisensä, ja lapsi kehittyy ja muistelee kuolutta isäänsä . Uusi perhe on lapsille paras, sillä hyvä isä oli myös kuollut isä Joka jo opetti lapselle hyvät arvot ja oikeudenmukaisuuden sekä tasa-arvon.
        Uusi isä on lapselle paras, lottovoitto kun saavat uusia ohjeita ja rakkautta perhe elämään. Nainenkin on onnellisempi kun on ihminen joka kasvattaa rakastaa eikä räksytä naiselle.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe