Oottako te käyttäneet silkoonia tai uretaanivaahtoa seinän ja laattia väliin, onko molemmat hyviä. On noin sentin väli, kertokaappa mikä on tähän paras eriste ?
Seinän vieri
5
367
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäisy vaahto on parempi kun rakoa sentin verran, semmosta vähemmän turpoovaa!
- Anonyymi
oma kullis <<<<<<0 entin verran, semmosta vähemmän turpoovaa!
- Anonyymi
Silikoni on parempi. Jos jää rakoja, alipaine vetää kosteutta ja radonkaasuja huoneistoon.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt sekä vaahtoa, että sen päälle jotain joustavaa massaa, esim. polymeerimassaa.
Uretaanivaahdon käyttö ei oikein pillisysyteemeillä onnistu, joten suosittelen vahvasti käyttämään pistoolia - homma helpottuu kympillä. - Anonyymi
Yliopiston alisteinen seinä vieri portaat.
Poliisin toimi rikospuoli puhelin tetääminen
Nirhaa ovet, jossa hoitajat haluaa pakkoa tehdä kokoajan.
Omaa kun autoonsa miehelleen olet minun.
Onnea tuoreen leivän syöntiin YLE X ählhoitaja tulee luo.
Alla todella paljon poliisi toimen kädet kohtaa ne on meidän päälle syöttö valehtelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556