Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin tarpeisiin.
Alanya on sanoisinko jonkinlainen haavekuva yhteisöstä jolla ei ole mitään tekemistä maan todellisuuden kanssa.

Turismi on maalle valtava tulonlähde jota ei ole varaa menettää.

Matkustamalla tuohon saastaiseen islamilaiseen valtioon tuette omalta osaltanne diktaattoria joka on teurastanut ja kiduttanut tuhansia toisin ajattelijoita, pidättänyt ja vanginnut kymmeniä tuhansia virkamiehiä jotka ovat mahdollisesti eri mieltä maan tulevaisuudesta.

Islamin vastainen sota on ollut ikiaikaista ja se tulee jatkumaan.
Ostamalla asunnon kohteesta teistä tulee vallitsevan diktaturian kannattajia.

32

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatana.
      Tämän piti mennä Alanyan pullaposki- osastolle missä typerät Alanya- fanit lusmuilevat.

    • Anonyymi

      Tässäkin "totuudessa" hieman perää. Itsehän turistit ovat syyllisiä menemällä tuonn? Ostavat asuntoja je elävät kuin paratiisissa?

      Toki on totta, että Turkissa on asiat poliittisesti huonosti. Mutta ei perussuomalisten mielestä. EI!

      Suomalaiset eläkeläiset vievät rhaa Turkkiin. Se on poissa meidän omilta yrittäjiltä.

      Jokainen euro olisi hyvä täällä kotimaassa. Sitä haluaa nykyhalllitus. Koska mailma taantuu, pitää jokaine euro olla käytössä kotimaassa.

      Sillä tavalla selviydymme.

      • Anonyymi

        Toki on totta, että Turkissa on asiat poliittisesti huonosti. Mutta ei perussuomalisten mielestä. EI!
        Kommunisti..väärin !!
        Vihreät ja Sdp sekä vasurit on Islamin nuolijoita !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki on totta, että Turkissa on asiat poliittisesti huonosti. Mutta ei perussuomalisten mielestä. EI!
        Kommunisti..väärin !!
        Vihreät ja Sdp sekä vasurit on Islamin nuolijoita !

        Kokoomus ja Perussuomalaiset
        sittenkö yhdessä toisivat hallitus-
        kumppaneina onnen ja autuuden
        Suomeen, vai?

        Sopii epäillä, että näin olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus ja Perussuomalaiset
        sittenkö yhdessä toisivat hallitus-
        kumppaneina onnen ja autuuden
        Suomeen, vai?

        Sopii epäillä, että näin olisi.

        Onnesta ja autuudesta ei tiedä, mutta tässä tilanteessa meidän
        kannattaa yrittää, siinä ei mitään hävitä.
        Tästä hallituksesta kaikki on aina askel parempaan.


      • Anonyymi

        Toki on totta, että Turkissa on asiat poliittisesti huonosti. Mutta ei perussuomalisten mielestä. EI!

        Sosialistit ja kommunistit kannattavat tätä.
        Vihreät ovat erikoistunet oikein lentäämään sinne.


    • Anonyymi

      Muistan myös hyvin, kun Erdogan ensi töikseen presidenttinä perusti Alanyan kaupungin vain turisteille tarkoitetuksi paratiisiksi.

      • Anonyymi

        voivoi. Ettekö tiedä muita paikkoja Turkissa, kun alanya on "kohteenne". Mikä olisi mielestänne sopiva maa lomailuun - kun Turkki ei ole heidän hallitsiansa takia sopiva ?
        Minä en lähde MIHINKÄÄN maaha arvostelemaan heidän uskontoaan, politiikkaansa tai maan kansalaisia. Menen lomalle ja olen vieraana maassa, Turkissakin minua aina kohdeltu hyvin. Maata (mitään maata) EI ole tehty meitä turisteja varten - vaikka väitätte alanyan näin olevan, sielä asuu n.300000 Turkin kansalaista, toivottavasti ymmärrätte pysyäkin pois tuolla asenteella - kaikista maista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voivoi. Ettekö tiedä muita paikkoja Turkissa, kun alanya on "kohteenne". Mikä olisi mielestänne sopiva maa lomailuun - kun Turkki ei ole heidän hallitsiansa takia sopiva ?
        Minä en lähde MIHINKÄÄN maaha arvostelemaan heidän uskontoaan, politiikkaansa tai maan kansalaisia. Menen lomalle ja olen vieraana maassa, Turkissakin minua aina kohdeltu hyvin. Maata (mitään maata) EI ole tehty meitä turisteja varten - vaikka väitätte alanyan näin olevan, sielä asuu n.300000 Turkin kansalaista, toivottavasti ymmärrätte pysyäkin pois tuolla asenteella - kaikista maista

        Alanya on todellakin ainoastaan turisteille tehty eristetty alue.
        Avaaja on oikeassa jokaisessa väittämässään.

        Suvakit ovat vinkumassa boikotteja milloin minnekin mutta eivät islamin kohteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alanya on todellakin ainoastaan turisteille tehty eristetty alue.
        Avaaja on oikeassa jokaisessa väittämässään.

        Suvakit ovat vinkumassa boikotteja milloin minnekin mutta eivät islamin kohteisiin.

        Olet ilmeisesti käynyt tutustumassa, ei hävetä yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voivoi. Ettekö tiedä muita paikkoja Turkissa, kun alanya on "kohteenne". Mikä olisi mielestänne sopiva maa lomailuun - kun Turkki ei ole heidän hallitsiansa takia sopiva ?
        Minä en lähde MIHINKÄÄN maaha arvostelemaan heidän uskontoaan, politiikkaansa tai maan kansalaisia. Menen lomalle ja olen vieraana maassa, Turkissakin minua aina kohdeltu hyvin. Maata (mitään maata) EI ole tehty meitä turisteja varten - vaikka väitätte alanyan näin olevan, sielä asuu n.300000 Turkin kansalaista, toivottavasti ymmärrätte pysyäkin pois tuolla asenteella - kaikista maista

        Matkusta naapurimaahan Kreikkaan niin
        saat viettää lomasi rauhassa vaikka hiekka-
        rannalla loikoillen ja Välimeren aalloissa
        uiden ja kultturihistoriallisia kohteita
        kolutessa ja hyvää ruokaa syödessä. Itse
        olen käynyt 4 kertaa Kreikassa,
        ihan 1-kohdemaita mulla Euroopassa.
        2000: Santorini, 2013: Rodos, 2018: Kos
        ja 2019: Santorini.


      • Anonyymi

        Minkähän takia alanyassa asuu Turkkilaisia 285000 jos paikka on VAIN turisteille ?
        Aika kaukana ollaan kekustelussa taas aiheesta MATKAILU.
        Annettaisiko kaikkien valita minne matkustaa kun toistaiseksi vielä VOI matkustaa.
        Aloittaja nyt vihaa kaikkea - jos uskontokin noin määrittää ihmisiä. Aikoinaan "ristiretkillä" on riittävästi "vääräuskoisia" lahdattu. Juutalaisia tapettiin aikoinaan kaiketi 1,5 miljoonaa ja vieläkin heitä vainotaan Suomessakin - voi meitä, sodat ei maailmasta lopu olemme niin typeriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voivoi. Ettekö tiedä muita paikkoja Turkissa, kun alanya on "kohteenne". Mikä olisi mielestänne sopiva maa lomailuun - kun Turkki ei ole heidän hallitsiansa takia sopiva ?
        Minä en lähde MIHINKÄÄN maaha arvostelemaan heidän uskontoaan, politiikkaansa tai maan kansalaisia. Menen lomalle ja olen vieraana maassa, Turkissakin minua aina kohdeltu hyvin. Maata (mitään maata) EI ole tehty meitä turisteja varten - vaikka väitätte alanyan näin olevan, sielä asuu n.300000 Turkin kansalaista, toivottavasti ymmärrätte pysyäkin pois tuolla asenteella - kaikista maista

        Turkki on saatana Erdokanin vallassa. Itsevaltias tyränni.


    • Anonyymi

      Sama täällä, ei kuule Islam houkuttele yhtään,
      pysyn edelleen kristittynä uskovaisena, Jeesus
      on mun Vapahtaja-Messiaani.

      Joo, pitäis suhtautua paljon suvaitsemmin
      muslimeihin, mutta Islamin piirissä harjoitettu
      naisiin kohdistuva syrjintä ja fyysinen väkivalta
      sekä terrorismi vain kuvottavat itseäni tasa-
      arvon, demokratian ja maltillisuuden kannattajana.

      • Anonyymi

        itse asiassa puheet valtion ja kirkon erottamisesta kannattaa nyt lopettaa. Siis Suomessa. Ja porukka takaisin kirkkoon. Siis kristilliseen kirkkoon. Tämä tekee Suomesta kristillisen maan ja perustelee sitä kuka tai mikä oli täällä ENSIN. Jos nyt aiheessa yritetään pysyä.

        Luin taannoin Koraanin kannesta kanteen (koskapa Sun Tzu sanoo mm. että vihollinen kannattaa tuntea...). Yritän edes ymmärtää ja olla objektiivinen enkä aio katteettomasti puolustaa yhtään mitään. Samaa toivoisin sekä suvakeilta että kaljupäiltä (onko heistä kummastakin joka iikka edes taplannut Koraanin, Pääoman tai muutaman muun miljoonia tapattaneen kirjan?)

        Mielestäni teksti oli vanhoillisuudestaankin huolimatta päivänvaloa kestävä ja usein Vanhaa Testamenttia muistuttavaa liturgiaa. Jotain sen tapaistakin oli että Mooses ja Ismail rakensivat YHDESSÄ Salomonin temppelin ja että heillä oli LIITTO, ja vieläpä että "liiton" rikkominen olisi suurin piirtein rikollista....samaten, Jeesus mainitaan usein ja kunnioittavassa sävyssä, ympärileikkaamisesta ei mainita sanaakaan, eikä naisten hunnuista tai pieksemisestä. Joitain alkeellisia naisten oikeuksiakin lueteltiin, sen ajan oikeustajun hengessä muttei aivan nollalinjallakaan. Koraani ei valtuuta tekeytymään muun uskoiseksi tai valehtelemaan jos se "edistää islamin asiaa" tjsp. jolloin alkaa itää muutama mielipide.

        Nyt siis tiedän väitteistä poiketen sen mistä siellä puhutaan, ja ennenkaikkea sen mistä siellä EI PUHUTA mitä halusinkin. Joku kohta vinkuu että kyse ei ollut jostain "oikeasta Koraanista" tms., kumma jos joku toinen kirja tekee tämän toisen kirjan tyhjäksi vai kuinka asia pitää edes ymmärtää jos edes yrittää. Turpa kiinni ja taplatkaa läpi kun esitätte jotakin hiton asiantuntijaa edes lukematta.

        Kannattaa perehtyä viholliseen, tässä tapauksessa muslimien mullahit ovat sepittäneet itse kenties tahallaan lukutaidottomina pidetyille ihmisille sen sisältöä. Kätevää. Mullah-systeemistä ei ole kirjassa puhetta. Tässä nykyvalossa on yhtä vaikeaa tietää mitä on tai oli alkuperäinen islam, jos se muuttuu kulloistenkin intressien mukaan ja sekin on tehty luvalliseksi ja hyväksyttäväksi. Millainen jumala heillä oikein kieltää valehtelun mutta kuitenkin sallii sen? Homma palautuu siihen millainen systeemi ja ihmisporukka sitä pyörittää ja siinä mielessä olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa.


      • Anonyymi

        Sama täällä..Islam on yöööök !


    • Anonyymi

      " Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa. "

      Samoin

    • Anonyymi

      Lontoon veitsihyökkääjä, mistähän päin kotoisin tämä...

    • Anonyymi

      " Muun muassa BBC ja Sky News kertovat, että mies oli poliisin aktiivisessa seurannassa, kun hyökkäys tapahtui. Poliisi uskookin, että tapaus liittyy ääri-islamismiin. "

      • Anonyymi

        oli joo tosi aktiivisessa seurannassa, varmaan videoivatkin hyökkäyksen reaaliajassa telkkariin kersojen piirrettyjen mainostauolle. Mitä jos olisivat aktiivisen seurannan ohella tai sijasta esim. ihan vaan estäneet koko homman? Mieli palautuu kotomaan kykyyn edes ylipäätään seurata joitain paperittomia saati ehkäistä heidän aikeitaan. Enkä syytä nyt poliisia tästä. Itse asiassa kohta aletaan kansalaiskolehti poliisille vastalauseena sille veronkannolle joka tekee poliisin työtä tässä asiassa tyhjäksi. Samalla porukka takaisin kirkkoon kuten toisaalla sanotaan. Vastalauseena islamisoinnille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oli joo tosi aktiivisessa seurannassa, varmaan videoivatkin hyökkäyksen reaaliajassa telkkariin kersojen piirrettyjen mainostauolle. Mitä jos olisivat aktiivisen seurannan ohella tai sijasta esim. ihan vaan estäneet koko homman? Mieli palautuu kotomaan kykyyn edes ylipäätään seurata joitain paperittomia saati ehkäistä heidän aikeitaan. Enkä syytä nyt poliisia tästä. Itse asiassa kohta aletaan kansalaiskolehti poliisille vastalauseena sille veronkannolle joka tekee poliisin työtä tässä asiassa tyhjäksi. Samalla porukka takaisin kirkkoon kuten toisaalla sanotaan. Vastalauseena islamisoinnille.

        Ei taida olla Turkki kovinkaan miellyttävä maa ihmisille.
        Nyt lorvivat massoittain Kreikan rajoilla joka ei anna "pakolaisille" centiäkään vastikkeetonta rahaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=KOoMrAA6C30


    • Anonyymi

      Suomi olisi samanlainen natsionalistien vallassa. Kannattakaamme siis demokratiaa.

      • Demokratia nykymuodoissaan on täydellinen vitsi.
        Se on jo osoittanut toimimattomuutensa.

        USA on hyökännyt lähivuosikymmeninä kymmeniin itsenäisiin valtioihin viedäkseen niihin vapautta ja demokratiaa.
        Valitettavasti yhdessäkään kohteessa nämä "hienot" tavoitteet eivät ole toteutuneet.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Demokratia nykymuodoissaan on täydellinen vitsi.
        Se on jo osoittanut toimimattomuutensa.

        USA on hyökännyt lähivuosikymmeninä kymmeniin itsenäisiin valtioihin viedäkseen niihin vapautta ja demokratiaa.
        Valitettavasti yhdessäkään kohteessa nämä "hienot" tavoitteet eivät ole toteutuneet.

        Niin on Venäjäkin ja pudotellut matkustajalentokoneita, tosin eri syistä.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Demokratia nykymuodoissaan on täydellinen vitsi.
        Se on jo osoittanut toimimattomuutensa.

        USA on hyökännyt lähivuosikymmeninä kymmeniin itsenäisiin valtioihin viedäkseen niihin vapautta ja demokratiaa.
        Valitettavasti yhdessäkään kohteessa nämä "hienot" tavoitteet eivät ole toteutuneet.

        Ei kovin yllättävää, että natsionalisti pitää demokratiaa vitsinä.


      • Anonyymi

        Trump on onnistunut suhteellisen hyvin vihapuheellaan jakamaan valtakuntaa - Suomessa natsionalistit eivät ole onnistuneet läheskään yhtä hyvin.

        Hyvä niin.


    • Anonyymi

      Ovatko muslimit kokoajan adhd vallan alla?
      Ovatko he niin sotaisia?
      He sonovat kokoajan toisilleen ja tuntemattomille Islamin ihmisille hokien Jumalan rauhaa,olkoon Jumala kanssasi..rauhaa..
      Mitä he pelkäävät?

      • Anonyymi

        Kuolemaa, niin kuin kaikkien uskontokuntien dorkat jäsenet.


    • Anonyymi

      Minä vihaan kristinuskoa kun vain ajattelenkin mitä Hitlerin porukka on tehnyt.

    • Anonyymi

      Minä vihaan kristinuskoa kun vain ajattelenkin mitä Hitlerin porukka on tehnyt.

      Jaahas,kommunisti äänessä? Neuvostoliitto tappoi 10- 90mil.omaa kansalaistaan tiedelehden mukaan ja Suomalaisia paljon.
      Puhumattakaan Ukrainan viljaryöstöstä,varastivat kansan viljan ja tappoivat nälkään n.9 milj. Ukranalaista.
      Tappoivat Baltian maista ja Puolasta Gulak leireillä, kun ihmisten vaihdon tekivät ja asettivat Venäläisiä asumaan.
      Kommunismi on murha ideolgia,kautta hiistorin,kuin vielä tänä päivänä.
      On surullunen historia kautta,natsit ja punaiset,mistä on hallituksemme sdp,vasemmistoliitto ja kommunistit peräisin.
      SKP ja SKDL aikoinaan oli Suomessa,heidän perillisiään on meidän hallitus.
      Paitsi Vihreitä ei ollu, kiun satiaisina ja Keskusta oli perskarvana.
      Olen pahoilani kaikista menetetyistä ihmisistä,kuin Juutalaisista ja ryssistä.
      Nykyisin Islam on heidän jatkaja, oppipoika.

    • Anonyymi

      Minä vihaan kristinuskoa kun vain ajattelenkin mitä Hitlerin porukka on tehnyt.

      Viha Kristin uskoa kohtaan..Toivon,että löydät tien kotiin kuoleman jälkeen.

      • Kiitoksia veljille hienoista mietteistään.

        Tämä on kuitenkin Turkin palsta jossa keskustellaan maan asioista; sen hyvistä ja huonoista puolista. Tiedostan toki sen että historiassa on ollut kaikenlaisia vaiheita ympäri litteän maan.
        Myös maamme ulko- ja sisäpolitiikassa olisi taatusti korjattavaa.
        Ne eivät kuitenkaan kuulu tälle palstalle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe