Noniin, elikkä. Voisko joku nyt kertoa mulle miks muilla mun luokkalaisilla tytöillä tulee ehkä kerran vuodessa yks finni naamaan ja muuten on silee iho ku mikä. Sitten mä.. Mulla on aina! Siis aina! Vähintään 2 finniä/arpee naamassa vaikken peitä niitä millään tai hoida liikaa. Onks jollain sama tilanne ja on päässy eroon niistä jollain, MILLÄ?! siis muuten oon omasta mielestäni kaunis mut ne finnit pilaa mun itsetunnon! Lisäks, pojat, haittaako teitä ne finnit tytöillä?
Nimimerkki: Tyttö 14v
Nuorten Finnit!
5
85
Vastaukset
Me ollaan kaikki yksilöitä ja erot finneissä(kin) johtuu siitä. Itse olin teininä melkoinen pitsanaama.
Googlella löydät varmaan vinkkejä siihen, miten ongelman kanssa voi koettaa tulla toimeen.
Ne oikeat parisuhteet luodaan vasta siinä iässä, kun finnikausi on jo ohi. Siinä mielessä on ihan sama, mitä pojat ajattelee finneistä.- Anonyymi
No siis itse olen sinua 3 vuotta vanhempi ja poika mutta akne tulee hyvin pitkälti geeneissä. Itsellä on ollut akne jo noin 3 vuotta ja iho ei ole kyllä kehuttavan hyvässä kunnossa. Suorastaan varmaan kaikista koulun oppilaista huonoin. Kahdella toisella veljellä on ihan sama ongelma että niitä vaan tulee. Toinen on vetänyt roacuttaa( yksi vahvimmista lääkärien määrämistä lääkkeistä,) ja se on auttanut aika paljon mutta iho on silti varmaan hänellä huomattavasti huonommassa kunnossa kuin sinulla. Homman nimi on se että aknea vaan tulee jos niitä tulee. Toki erilaisia voiteita voi käyttää mutta itse en perus voiteista huomaa oikein vaikutusta.
Ja no siis itselle se ei nyt olisi ongelma että työllä on finnejä tai no eipä edes täällä isoissa kaupungeissa tule sellaisia tyttöjä vastaan, joidenka iho olisi niin paha ettei pystyisi esim. Niiden kaa seurustelee. Tosin itse kun olen kasvanut aknen kanssa niin olen opetellut olemaan paljoin suvaitsevaisempi tämmöisten asioiden suhteen. Mutta yleisesti ottaen en usko että poikia oikeasti kiinnostaa yksittäiset finnit tytöllä, ainakaan jos he oikeasti välittävät kyseisestä tytöstä.- Anonyymi
Okei, kiitos vastauksesta. Tosiaan ei mulla aknea oo mut kuitenki kokoajan niitä arpia naamassa. Ei kovin kivalta tunnu pitää itteään rumana niiden takia.
- Anonyymi
CLINDOXYL geeli on auttanut mulla, mut siihen tarvii reseptin ja sitä ei oo ollu yli puoleen vuoteen apteekissa. :(
- Anonyymi
Itsellä tulee heti finnejä, kun syön hampurilaisia, suklaata ja kaikkea rasvaista ruokaa ja sitten jos en pese naamaa joka päivä.
Olin sellaisesta juoppo perheessä jossa ei oikeesti opetettu elämään ja peseytymään. Just sun iässä aloin itse oikeesti ottaa niskasta kiinni ja hoitaa omia asioita parempaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673