Noniin, elikkä. Voisko joku nyt kertoa mulle miks muilla mun luokkalaisilla tytöillä tulee ehkä kerran vuodessa yks finni naamaan ja muuten on silee iho ku mikä. Sitten mä.. Mulla on aina! Siis aina! Vähintään 2 finniä/arpee naamassa vaikken peitä niitä millään tai hoida liikaa. Onks jollain sama tilanne ja on päässy eroon niistä jollain, MILLÄ?! siis muuten oon omasta mielestäni kaunis mut ne finnit pilaa mun itsetunnon! Lisäks, pojat, haittaako teitä ne finnit tytöillä?
Nimimerkki: Tyttö 14v
Nuorten Finnit!
5
<50
Vastaukset
Me ollaan kaikki yksilöitä ja erot finneissä(kin) johtuu siitä. Itse olin teininä melkoinen pitsanaama.
Googlella löydät varmaan vinkkejä siihen, miten ongelman kanssa voi koettaa tulla toimeen.
Ne oikeat parisuhteet luodaan vasta siinä iässä, kun finnikausi on jo ohi. Siinä mielessä on ihan sama, mitä pojat ajattelee finneistä.- Anonyymi
No siis itse olen sinua 3 vuotta vanhempi ja poika mutta akne tulee hyvin pitkälti geeneissä. Itsellä on ollut akne jo noin 3 vuotta ja iho ei ole kyllä kehuttavan hyvässä kunnossa. Suorastaan varmaan kaikista koulun oppilaista huonoin. Kahdella toisella veljellä on ihan sama ongelma että niitä vaan tulee. Toinen on vetänyt roacuttaa( yksi vahvimmista lääkärien määrämistä lääkkeistä,) ja se on auttanut aika paljon mutta iho on silti varmaan hänellä huomattavasti huonommassa kunnossa kuin sinulla. Homman nimi on se että aknea vaan tulee jos niitä tulee. Toki erilaisia voiteita voi käyttää mutta itse en perus voiteista huomaa oikein vaikutusta.
Ja no siis itselle se ei nyt olisi ongelma että työllä on finnejä tai no eipä edes täällä isoissa kaupungeissa tule sellaisia tyttöjä vastaan, joidenka iho olisi niin paha ettei pystyisi esim. Niiden kaa seurustelee. Tosin itse kun olen kasvanut aknen kanssa niin olen opetellut olemaan paljoin suvaitsevaisempi tämmöisten asioiden suhteen. Mutta yleisesti ottaen en usko että poikia oikeasti kiinnostaa yksittäiset finnit tytöllä, ainakaan jos he oikeasti välittävät kyseisestä tytöstä.- Anonyymi
Okei, kiitos vastauksesta. Tosiaan ei mulla aknea oo mut kuitenki kokoajan niitä arpia naamassa. Ei kovin kivalta tunnu pitää itteään rumana niiden takia.
- Anonyymi
CLINDOXYL geeli on auttanut mulla, mut siihen tarvii reseptin ja sitä ei oo ollu yli puoleen vuoteen apteekissa. :(
- Anonyymi
Itsellä tulee heti finnejä, kun syön hampurilaisia, suklaata ja kaikkea rasvaista ruokaa ja sitten jos en pese naamaa joka päivä.
Olin sellaisesta juoppo perheessä jossa ei oikeesti opetettu elämään ja peseytymään. Just sun iässä aloin itse oikeesti ottaa niskasta kiinni ja hoitaa omia asioita parempaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868