Olen 48v Bi. Ukkomies. Ehkä heteron orientoitunut Bi, mutta kuitenkin. Asian hyväksyminen otti aikansa. Pieneltä paikkakunnalta pienistä kuviosta seitsemänkymmentäluvulla syntyneenä se ei ollut helppoa. Ei se sitä ole vieläkään, mutta nyt omassa päässä asiat on kohdallaan ja häpeä sekä itseinho ovat poissa. Nyky termein olen tyyppinä VERS. ja siinä ongelma onkin. Olen suhteellisen miehekäs, vartalotyyppi normaali ja muutoinkin ihan tavallinen mies. Btm seuraa löytyisi vaikka kuinka helposti linjoilta. Pari aika sikamaista Top kaveria olen tavannut, mutta kun haluan miestä. Sellaista tasaarvoista rakastelua. Nautin miehen kosketuksesta, suudelmista, rakastelusta kaikilla mausteilla, jossa paneminen on huipentuma, ei välttämätön päämäärä. Yksi asia johtaa toiseen tai on johtamatta.
Olen myös kaapissa perheeltäni ja pysyn. Enkä kaipaa moraalisaarnaa, koska itseni löydettyäni olen parempi ihminen myös läheisilleni. Sisäinen ristiriita ei paina mieltä. Seksikinon kotona paremmin. Tiedän että meitä on muitakin, mutta sellaisen löytäminen linjoilta on kyllä yhtä kaukana kuin lottovoitto.
Elämisen sietämätön keveys
Anonyymi
5
355
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tärppäsi. Puhut minun suullani. Tarina omasta elämästäni...
- Anonyymi
Kunpa löytäisin tuollaisen kaverin kuin sinä...
- Anonyymi
Itse olen bi mies ja bottom. Seksiseuraa ei löydy ollenkaan, koska kaikki muutkin miehet ovat bottomeja.
- Anonyymi
Ikää tuppaa olemaan liikaa.
- Anonyymi
Vanha bottom on alinta kastia, jota ei huoli kukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237