Olen 48v Bi. Ukkomies. Ehkä heteron orientoitunut Bi, mutta kuitenkin. Asian hyväksyminen otti aikansa. Pieneltä paikkakunnalta pienistä kuviosta seitsemänkymmentäluvulla syntyneenä se ei ollut helppoa. Ei se sitä ole vieläkään, mutta nyt omassa päässä asiat on kohdallaan ja häpeä sekä itseinho ovat poissa. Nyky termein olen tyyppinä VERS. ja siinä ongelma onkin. Olen suhteellisen miehekäs, vartalotyyppi normaali ja muutoinkin ihan tavallinen mies. Btm seuraa löytyisi vaikka kuinka helposti linjoilta. Pari aika sikamaista Top kaveria olen tavannut, mutta kun haluan miestä. Sellaista tasaarvoista rakastelua. Nautin miehen kosketuksesta, suudelmista, rakastelusta kaikilla mausteilla, jossa paneminen on huipentuma, ei välttämätön päämäärä. Yksi asia johtaa toiseen tai on johtamatta.
Olen myös kaapissa perheeltäni ja pysyn. Enkä kaipaa moraalisaarnaa, koska itseni löydettyäni olen parempi ihminen myös läheisilleni. Sisäinen ristiriita ei paina mieltä. Seksikinon kotona paremmin. Tiedän että meitä on muitakin, mutta sellaisen löytäminen linjoilta on kyllä yhtä kaukana kuin lottovoitto.
Elämisen sietämätön keveys
Anonyymi
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tärppäsi. Puhut minun suullani. Tarina omasta elämästäni...
- Anonyymi
Kunpa löytäisin tuollaisen kaverin kuin sinä...
- Anonyymi
Itse olen bi mies ja bottom. Seksiseuraa ei löydy ollenkaan, koska kaikki muutkin miehet ovat bottomeja.
- Anonyymi
Ikää tuppaa olemaan liikaa.
- Anonyymi
Vanha bottom on alinta kastia, jota ei huoli kukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822