Miten haluaisit mies minun toimivan tai sanovan seuraavaksi kun näemme. Vai annanko asioiden vaan mennä omalla painollaan eteenpäin?
Miten haluaisit
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä viipyvät ohjeet?
Mietin vähän samoja, kuin aloittaja. Mutta omassa tilanteessani en usko mitään tapahtuvan omalla painollaan, koska ei ole tähänkään mennessä tapahtunut.- Anonyymi
Niin siksi vähän tarvii neuvoa🤔
- Anonyymi
Tämä on paha kysymys, haiskahtaa ansalta! Tällaisessa kysymyksessä mies voi ainoastaan mokata vastaamalla väärin ja auta armias mitä siitä seuraa!!!
- Anonyymi
Ei tässä voi mokata vain voittaa😊
- Anonyymi
Tai mitä jos ottaisit yhteyttä? Aiheita on maailma täynnä :)
- Anonyymi
Kysy vain että "mitä kuuluu?" :)
- Anonyymi
Ok😊
- Anonyymi
Älä ainakaan sano mitään harkitsematonta.
- Anonyymi
Esim, moi mitä sulle kuuluu ****?
- Anonyymi
Riittää vain kun vastaat kun sanon huomenta ja heipat kun lähdet töistä. Siitä voi sitten jatkaa muihin arkisiin asioihin. Sitten kun siltä tuntuu.
olen tällä viikolla jo yrittänyt suunnitella, et kun se päivä taas tulee et kohdataan mitä ja miten sanon ..
ehkä vaikkakin tilanteet ei koskaan juurikaan mene, niin kuin ne on suunnitellut meneväksi! =)
mutta katsotaan- Anonyymi
Sano, että rakastan sinua ja olen sinun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256