Sillä hetkellä kun nähdään

Anonyymi

oon aina lähes varma, ettei sulla mitään tunteita ole mua kohtaan.
Kun oot mennyt niin oon ensin hetken hämmentynyt susta. Kunnes pian roihahtaa ja melkein juoksen sun perään. Silloin oot jo poissa. Tunti yhdessä ja voitaisiin käydä tuo yhdessä läpi: epäusko, hämmennys ja roihahdus täyteen liekkiin :)

99

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älä turhia luuloja elättele .

• Anonyymi

Aivan varmasti elättelen. En kysy palstalaisilta siihen lupaa.

• Anonyymi

"älä turhia luuloja elättele"

Tämä oli ihan paras kommenti sitten pitkään aikaan :D Täällä osa elää ihan omassa kuplassaan, suorastaan omissa maailmoissa elättelevät - ei mitään :D

t. IIllan ilonpilaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"älä turhia luuloja elättele"

Tämä oli ihan paras kommenti sitten pitkään aikaan :D Täällä osa elää ihan omassa kuplassaan, suorastaan omissa maailmoissa elättelevät - ei mitään :D

t. IIllan ilonpilaaja

Sehän oli sun oma kommentti hassu :D

• Anonyymi

Toihan kertoo sun omista fiiliksistä. Etvoi tietää sen toisen fiiliksiä, jos ei ole yhdessä.

• Anonyymi

Niin, siksihän niitä fiiliksiä tänne nimettömänä kirjoitellaan. Jos tietäisi toisen fiilikset niin ei olisi tässä. Siksi täällä ollaan.

• Anonyymi

Itse voisin sanoa samaa, kun välillä/harvoin erään naisen näen. Pois sieltä hupun alta, että näkisin kunnolla kauniit kasvosi.

• Anonyymi

Miksi sillä on aina huppu päässä, onko sillä kylmä vai pelkääkö sua?

• Anonyymi

Mua useesti itkettää, niin siksi pidän huppua ettei kukaan huomaa. Tänään on ollu sellanen itkuherkkä päivä. Tuleehan tuolla korville kylmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua useesti itkettää, niin siksi pidän huppua ettei kukaan huomaa. Tänään on ollu sellanen itkuherkkä päivä. Tuleehan tuolla korville kylmäksi.

Tämä siis sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

piilosilla =))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkääkö sua? Miksi kilttiä ihmistä pitäisi pelätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkääkö sua? Miksi kilttiä ihmistä pitäisi pelätä.

No sitten sillä on varmaan kylmä ilman sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten sillä on varmaan kylmä ilman sua.

Ei hän mun ole. Olen vain ihastunut tuntemattomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä väittänytkään että on sun. Mutta kylmä voi olla ilman sua silti. Jos tahtoo olla sun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä väittänytkään että on sun. Mutta kylmä voi olla ilman sua silti. Jos tahtoo olla sun.

Kunpa tahtoisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa tahtoisi.

Ehkä tahtoo.

• Anonyymi

Mä olin tänään huppu päässä kun näin yhden kiinnostavan miehen, mutta olen kyllä yksin kiinnostukseni kanssa kun hänellä on jo joku😔

• Anonyymi kirjoitti:

sama!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tahtoo.

Olen itsekin alkanut epäillä osittain. Meillä on todella tiivis katseen vaihto ja hän aina lähtee hymyillen, mutta voi olla tietysti omaa kuvitelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itsekin alkanut epäillä osittain. Meillä on todella tiivis katseen vaihto ja hän aina lähtee hymyillen, mutta voi olla tietysti omaa kuvitelmaa.

Kuvittelet vaa. Ei se susta oo kiinnostunut. Joku tuntematon jonka oot nähny muutaman kerran wuhuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelet vaa. Ei se susta oo kiinnostunut. Joku tuntematon jonka oot nähny muutaman kerran wuhuu

Sinähän sen tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pätee minuun täysin muuten kuin että kuvitelmaasi se ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se noin mene. Itsekin oon kiinnostunut tuntemattomasta. Joskus käy niin, ei se mitenkään mahdotonta oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pätee minuun täysin muuten kuin että kuvitelmaasi se ei ole.

Kunpa olisikin näin. Hän on mun mielestä niin kaunis ja ne silmät mihin voisin hukkua vaikka loppuelämäksi. Harmi kun näkeminen on niin nopeasti ohi.

• Anonyymi

Nyppää hupusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyppää hupusta

Ei onnistu.

• Anonyymi

Mikä sen hämmennyksen aiheuttaa, saati roihahduksen? Jos siis tavatessa tunnelma neutraali.

• Anonyymi

Tunnelma vähintäänkin outo. En tiedä mistä ne tulee. Tiedän vaan että tulee hänestä. En tiedä mistä ihastus alunperinkään tuli. Se vaan tuli hänestä. Mistä odottamaton ihastus syntyy, en yhtään tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnelma vähintäänkin outo. En tiedä mistä ne tulee. Tiedän vaan että tulee hänestä. En tiedä mistä ihastus alunperinkään tuli. Se vaan tuli hänestä. Mistä odottamaton ihastus syntyy, en yhtään tiedä?

Totta. Ilmeisesti sitten yksipuolista jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ilmeisesti sitten yksipuolista jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta?

Tuohon en osaa vastata minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon en osaa vastata minä.

Kai sulla joku vaisto asiasta on?

• Anonyymi
    • hämmennys ja sydän meinaa pakahtua, aina kun tavataan, hän ei sitä tiedä tai edes taida aavistaakaan =)))

• Anonyymi

Itsellä vähän samat fiilikset yhden naisen kohdalla. Ei se ole kiinnostunut, ei se voi olla ja miksei se näytä sitä? Pakko paeta paikalta ja jäädä tyhmänä odottamaan ensikertaa, jos vaikka silloin...Jaa, en mä tiedä, toi tunti ei oikein..5 minuuttia taitaisi riittää.

• Anonyymi

Miehet on ehkä muutenkin nopeampia liikkeissään kun naiset. Tai en tiedä mutta joskus niin väitetään. Ihan samanlaisia tilanteita kaikilla eikä kukaan oikein osaa.. Ehkä tuntia vähempi riittäis mullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet on ehkä muutenkin nopeampia liikkeissään kun naiset. Tai en tiedä mutta joskus niin väitetään. Ihan samanlaisia tilanteita kaikilla eikä kukaan oikein osaa.. Ehkä tuntia vähempi riittäis mullekin.

No ei nyt noinkaan, olen muutaman kuukauden hänestä haaveillut, mutta kai se on varattu, löytänyt jonkun tai joitakin tai ei vain ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Pelkkää hiillosta enää jäljellä. Niin monta kertaa tullut ristiriitaista signaalia, että en enää huomioi niitä. Välillä lampsitaan perässä ja sitten taas ei olla näkevinäänkään tai mennään nokka pystyssä ohi. Jos et ole kunnolla kiinnostunut ja pelkkää leikkiä työpäivän piristykseen, niin pidä tunkkis.

• Anonyymi

En ole lampsinut perässä enkä nokkapystyssä ohi. Eikä ole työkaveri. Se on joku muu.

• Anonyymi

No ei kukaan voi kokoajan perässä lampsia, ja jos ei ole saanut mitään vastakaikua kiinnostukseensa niin ei voi olla perässäs koko ajan olla. Yksipuolinen kiinnostuksen osoitus alkaa jossain vaiheessa kyllä tuntua tyhmältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kukaan voi kokoajan perässä lampsia, ja jos ei ole saanut mitään vastakaikua kiinnostukseensa niin ei voi olla perässäs koko ajan olla. Yksipuolinen kiinnostuksen osoitus alkaa jossain vaiheessa kyllä tuntua tyhmältä.

No mikä siinä on, että ei voi toista pyytää vaikka kahville? Silloin selviää onko yksipuolisuus kyseessä.

• Anonyymi

Viestiin on piilotettuna olennainen selitys ristiriitaiseen käytökseen ja se on "työpäivä". Te kohtaatte toisin sanoen työpaikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestiin on piilotettuna olennainen selitys ristiriitaiseen käytökseen ja se on "työpäivä". Te kohtaatte toisin sanoen työpaikalla.

Niin se oli joku sivusta ja noin sen itsekin ymmärsin.

• Anonyymi

Mä muulloin ollutkaan varma kuin nähdessä.

• Anonyymi

En tarkoittanut että olisin varma koskaan että hänellä tunteita. Puhuin omasta roihahduksesta. Se roihahdus on niin valtava etten ole ennen kokenut. Pitää oikeasti melkein huutaa ja työntää pää jonnekin "pensaaseen" että pysyy koossa.

• Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut että olisin varma koskaan että hänellä tunteita. Puhuin omasta roihahduksesta. Se roihahdus on niin valtava etten ole ennen kokenut. Pitää oikeasti melkein huutaa ja työntää pää jonnekin "pensaaseen" että pysyy koossa.

ihastuminen roihahti itselläkin aivan odottamatta, eikä tunne katoa
        <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen itsekin joskus kokenut sellaisen se tunnekuohu on niin lamauttava että ei sanaa suustaan saa. Juuri silloin kun olisi pitänyt jotain sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen itsekin joskus kokenut sellaisen se tunnekuohu on niin lamauttava että ei sanaa suustaan saa. Juuri silloin kun olisi pitänyt jotain sanoa.

Ehkä se roihahdus tuleekin viiveellä siksi, että pakko pitää itsensä ikäänkuin koossa toisen edessä. En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koin saman eilen, näin erästä ihanaa 'pitkästä' aikaa ja meinasin halata. Joku järjen hiven hyppäsi onneksi ajatuksen ja teon väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koin saman eilen, näin erästä ihanaa 'pitkästä' aikaa ja meinasin halata. Joku järjen hiven hyppäsi onneksi ajatuksen ja teon väliin.

Miten niin onneksi? Olisin vaan halannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin onneksi? Olisin vaan halannut.

Jos olisimme viimeistä kertaa nähty niin ehkä sitten olisin voinutkin. Tilanteessa on myös paljon tekijöitä jotka saa järjen raksuttamaan. Ajattelin että olisi viehtymys hiipunut jo mutta ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin näin yhden ihanan mutta ei se kyllä ollut yhtään halaamassa ketään. Oli vähän närkästyneenkin olonen välillä:)
        Silti sulle kaivan nyt ensimmäiset emojini täällä palstalla.
        ❤❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisimme viimeistä kertaa nähty niin ehkä sitten olisin voinutkin. Tilanteessa on myös paljon tekijöitä jotka saa järjen raksuttamaan. Ajattelin että olisi viehtymys hiipunut jo mutta ei.

Kyllä mä sen ymmärrän, että järkikin siinä tilanteessa raksutti. Noi kaikki vastaukset sulle on multa tähän mennessä, en tiedä miksi sen haluan sanoa. Luuletko että sulta se viehtymys pian hiipuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä sen ymmärrän, että järkikin siinä tilanteessa raksutti. Noi kaikki vastaukset sulle on multa tähän mennessä, en tiedä miksi sen haluan sanoa. Luuletko että sulta se viehtymys pian hiipuu?

Tuskin.. Se on varmaan sama kun toipuva alkoholisti saisi ryypyn aina silloin tällöin. Taas jää mieleen pyörimään ja lisää haluaisi vaikka tietää ettei se ole hyvästä. Niin lähellä mutta niin kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin.. Se on varmaan sama kun toipuva alkoholisti saisi ryypyn aina silloin tällöin. Taas jää mieleen pyörimään ja lisää haluaisi vaikka tietää ettei se ole hyvästä. Niin lähellä mutta niin kaukana.

Niin, en tiedä ootko hän. Hän, jolle tuon aloituksen kirjoitin. Sulle, sille, jollekin. Ehkä pitäisi jo luovuttaa munkin.. ei kai tässä mitään järkeä enää ole ollut aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en tiedä ootko hän. Hän, jolle tuon aloituksen kirjoitin. Sulle, sille, jollekin. Ehkä pitäisi jo luovuttaa munkin.. ei kai tässä mitään järkeä enää ole ollut aikoihin.

Viestisi taitaa olla n->m? Koska niin minullakin. Toivotaan että tunteemme asettuisi johonkin järjen kanssa yhteisymmärryksessä lillumaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestisi taitaa olla n->m? Koska niin minullakin. Toivotaan että tunteemme asettuisi johonkin järjen kanssa yhteisymmärryksessä lillumaan..

En yhtään enää tiedä mikä viesti on kenellekin . Aika paljon viestejä sekaisin tässä.

• Anonyymi

Jotain selvittämätöntä on jäänyt välillemme leijumaan. Saa nähä, tuleeko siitä mitään. m>n

• Anonyymi

Mä en huomannut tätä täällä välissä. Anteeksi. Teille tulee jotain, niin mä toivon. Mä en taida itse enää uskoa mihinkän.

• Anonyymi

Selvitetäänkö me sitä koskaan vai haluatko, että hiipuu🤔

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi

N..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N..

Milloin näit miehen viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin näit miehen viimeksi?

Tästä tuli niin pitkä etten uskalla kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et? Mitä ihmettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et? Mitä ihmettä?

Päätyy vielä jonnekin etusivulle tuonne kaiken kansan luettavaksi. En mä tykkää niin esillä olla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei siinä sitten mitään. Onnea vaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei siinä sitten mitään. Onnea vaan :D

Älä onnittele ainakaan tänään. Vähän miettinyt pitääkö luovuttaa täysin. Surettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä onnittele ainakaan tänään. Vähän miettinyt pitääkö luovuttaa täysin. Surettaa.

Varmaan pitää, jos et täälläkään kerro mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla hänen numero?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan pitää, jos et täälläkään kerro mitään.

Oletkos sä kertonut jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla hänen numero?

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos sä kertonut jotain?

Ei kukaan ole kysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole kysynyt.

Ei multakaan.

• Anonyymi

Ihanan pitkä esileikki toi tunti noin alkuunsa.

• Anonyymi

Taitaa olla kestänyt jo paljon pitempään tää esileikki..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kestänyt jo paljon pitempään tää esileikki..

Kieltämättä pisin sellainen mulla kuunaan..

• Anonyymi

Niin on mullakin sillä erolla että olen onneni kukkuloilla aina kohtaamisemme jälkeen vaikka kohtaaminen olisi mennyt tunnemyrskyssä aivan ohitse ja mietin voisinko palata takaisin siinä samassa mutta se on vaikeaa se. :)

Me tarvitaan varmaan vain minuutteja kunhan päästään juttelemaan :)

• Anonyymi

Päästäänhän me vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päästäänhän me vielä?

Ehdottomasti pääsemme :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kyllä vähän pelottaa maailman poliittinen tilanne. Epävakaa taloustilanne ja entä sitten terveysuhat. Mitä jos rintasyöpä iskis sitten ei toinen enää pääsis onnensa kukkuloille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kyllä vähän pelottaa maailman poliittinen tilanne. Epävakaa taloustilanne ja entä sitten terveysuhat. Mitä jos rintasyöpä iskis sitten ei toinen enää pääsis onnensa kukkuloille.

Elämä on elämää ja kun rakastava suhde on niin toista tukee aina kaikessa. Maailman tilanne on isompien voimien ohjailtavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan näin. Nuo huoliviestit ei ole enää multa.

• Anonyymi

Oliko tämä pks? tuli vaan mieleen yhdestä toisesta viestistä tuossa palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä pks? tuli vaan mieleen yhdestä toisesta viestistä tuossa palstalla.

On joo :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo :)

Niin arvelinkin. Mielelläni olisin sun viestit ominut, mutta ei osu pääkaupunkiin silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin arvelinkin. Mielelläni olisin sun viestit ominut, mutta ei osu pääkaupunkiin silti.

No siis nimeomaan tänne synnyinkaupunkiini Helsinkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitatko miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, aloitus ei ollut sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitatko miehelle?

Naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle.

Jotain tunnistetta kenelle kirjoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain tunnistetta kenelle kirjoitat?

Hänhän kertoi jo että pks. Nyt on sun vuoro sanoa jotain tai ole hiljaa. Mua vaan ärsyttää nämä lypsäjät, jotka ei itse sano mitään, mutta muiden pitää heitä niin tunnistella ja rakastaa. Suurin osa palstalaisista on pahaisia narsisteja etsimässä itseään tunnisteista täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle.

Naiselta naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta naiselle?

Ei. Aloitus oli naiselta miehelle. Ja pks-vinkki oli mieheltä naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Aloitus oli naiselta miehelle. Ja pks-vinkki oli mieheltä naiselle.

Juuri niin :)

• Anonyymi

Olen neitsyt harrastuskoopillani.

• Anonyymi

Oikeastiko? Horoskoopilta?

• Anonyymi

On tunteita

• Anonyymi

Mä omin tämän. Vain ja ainoastaan tämän omien sanojeni lisäksi. T. aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe