Viktor Mäenpään hylkäys

Anonyymi

Ainakaan tv . katsojalle ei näyttänyt siltä, että olisi luistellut eikä hylkyjä ole tullut ski klassik sarjassa, jossa on TDnä asiansa osaavat tuomarit. Ja asiaa seurataan TARKASTI !

Nousiko tuossa vain kateus skiclassik hiihtäjää kohtaan , samaan tapaan kuin 80-luvun alussa luistelijoita pidettiin syntisinä ladunrikkojina ?

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pohojalaaseet omiaan, päin vastoin, joku savolainen viäräleuka sen on hyljännyt.

    • Anonyymi

      Eipä velipoikia hyljätty, kyllä siinä on voinut jotain olla, vaikka kameroitten kohdissa ei näkynyt. Tosin pumppasi kovasti, mikä on sallittua ja näytti siltä, että edes MJ-tason hiihtäjät eivät siihen kyenneet.

      Tasurille omat SM:t, se olisi selvin ratkaisu.

    • Anonyymi

      pertsa pitäis lopettaa kokonaan. Se on sama kun juoksu ja kävely. Kävelijät juoksee ja pertsalaiset luistelee

    • Anonyymi

      TV-kuvan perusteella perinteistä hiihtäneet tekivät enemmän luistelupotkuja kuin tasatyöntäjät. Amatöörimäistä puuhastelua ja ammattitaidottomia tuomareita, häpeä koko lajia hiitoliittoa kohtaan. TDlle tarvittaisiin TD katsomaan homman päälle, sellainen, joka tuntee lajin säännöt, Prykari tai vaikka se entinen hiihtäjätyttö Viljanmaa.

      • Anonyymi

        Kannattaa pohojalaasten kattua televiisiota ja Arenaa, sieltä tulee SkiClassikin kisoja ja selostajat ovat , harvinaisesti , myös lajin sääntöjen tuntijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pohojalaasten kattua televiisiota ja Arenaa, sieltä tulee SkiClassikin kisoja ja selostajat ovat , harvinaisesti , myös lajin sääntöjen tuntijoita.

        Eiköhän nuo o kahtottu, usiaan kertahan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pohojalaasten kattua televiisiota ja Arenaa, sieltä tulee SkiClassikin kisoja ja selostajat ovat , harvinaisesti , myös lajin sääntöjen tuntijoita.

        Eiköhän nuo o kahtottu, usiaan kertahan


    • Anonyymi

      – Mäenpää joutui hiihtotapavalvojien silmiin, koska otti luistelupotkuja useaan kertaan. Meillä on kuvatodisteet siitä, että se oli ihan selvä hiihtotaparikkomus, kilpailunjohtaja Mårten Lövdahl perusteli.

      Onko se hiihtotaparikkomus, että ladunvaihdon yhteydessa mutkassa potkaisee ladulta vauhtia. Niin tekivät kaikki muutkin.

      Olisi syytä julkaista kansalle nuo kuvatodisteet !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe