Teidenauraus

Anonyymi

Ompa perin merkillistä, kun Kyyjärvellä, vaikka aurataankin tiet ja kujat, niin onko se ihan mahdoton tehtävä, kun on pelit ja vermeet koneisaa niin vetästä esim. pyöräteillekkin tulevat sivutien liitoskohta auki et aamulla pääsis töinin ja asioille . Ei mitään mahollisuutta päästä niistä korkeista paakkivalliloista yli autoa särkemättä ja kiinnikin jää siihen . Ei voi NIIN kiire olla ,tai sitten ei kannata aukasu-urakoita hamstrata sivurahan verukkeella ?? Kiinteistöverot maksetaan tästäkin palvelusta jokainen.! Ja moni vanhus ei jaksa oman pihansakaan liittymää aukaista jos on jätetty paakkikasat siihen tukkeeksi. Se ei voi olla konemiehillä NOIN pienestä kiinni. Sanoisin onkoha välinpitämättömyyttä tuo ?? ON joitakin poikkeuksiakin auraamassa , et tekevät kunnolla ja järjellä tuon homman . Et joskus voi olla IHMISESTÄKIN kiinni nuo pienet asiat. Nuo auraajien erot kyllä jokainen huomaa, kuka on asialla milloinkin. Toivoisi pientä parannusta kaikkien takia. Itse saan oman pihani viel kolalla liittymän , puhunkin toisten puolesta!!

15

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sitä itse viitsi,kannattaa hakea taskuyrittäjänä alihankijana kunnalta kolalle
      korvausta.Ulkoitanut kunta kumminkin on teiden kunnossapidon.
      Teilläkin saataa joku maajussi tehdä tiliä,lumettomana talvena,saataa kyseessä olla
      metsätilallinenkin,metsälinkonkanssa.Ei muuta kun soittamaan kuntaan,tarjousten kera ja vanhuksille kunnasta anomaan palveluseteleitä saadaa pihatiet palteista
      vapaaksi. Kyllä Keskustalainen valtuusto auttaa,vai joko he ovat valtuustonkin ulkoistaneet niin kuin laskutuksenkin.Jos on sattunut näin käymään niin ilmoittele
      ihmeessä.pysytään kartalla!

    • Anonyymi

      Paljonkoha sitä sais fiskarsin kolalle korvausta , mul on kaksi ?Ollu kovas käytös, kun ei noi raktorikoneet osaa sitä hommaa, niis on ihme tietokoneet ??? Siel kopin puolella. Ne hommat pitäis antaa semmottille,joka osaa ne, eikä jokaiselle 4 vedon omaaville.

      • Anonyymi

        Ei se traktorin tietokone auta ihan joka asiaan. Etuaurat pomppii ja tekee hirveitä pomppuja. No suhteilla sitä saa auraussopimuksia.


    • Anonyymi

      Jep. Pomppii vain näköjään väärissä paikoissa, jos auraa hälläväliä tyylillä kovalla vauhilla niin????jälki on sen näköistä.

    • Anonyymi

      Mut yleensä on päässyt kyllä ja aurattukin ok. Mut nuo tietyt pikkuasiat tietyi paikos työhönlähtijöillä vähän riesana, ainakin hurjimpana kelinä/sateena. pientä viilausta niin ok.

    • Anonyymi

      Se johtuu siitä kun ei kilpailuteta sopimuksia eikä ole kalusto vaatimuksia.
      Traktori on varmasti oiva peli pellolla, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tien kunnossapidon kanssa. Ja ainakaan hyvän kunnossapidon.

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa asioista selvää noissakin asioissa ennen kuin valittaa....

    • Anonyymi

      Tänään ei Kyyjärvellä puhdistettu jalkakäytäviä ollenkaan.. ja myös osa kiinteistö aurauksista jätettiin tekemättä. kyllä olisi atomipommilla töitä tässä perseenkolossa.

      • Anonyymi

        Aina voi muuttaa pois...


      • Anonyymi

        Näkyy vyö kiristävän pitäiskö vähän löysätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi muuttaa pois...

        Koko ajanhan se asukasmäärä vähenee.


    • Anonyymi

      Ei tuos asiassa mitään pahhaa oo, tosi on ei vissiin ole " ehitty"? huomasin saman minäkin . Vaikei tuon enempää kuiteskaan lunta tullut. Mut haittaavasti kyllä. Pitäis vähän piristyä aurauksien suhteen,tai ei sitten ottaa ollenkaan, nimittäin kummallista on se, kun jotkut auraajat kerkii,jotkut ei. Mistähän se on KIINNI. eI SIINÄ TARTTE SELITYKSIÄ ,JOSKUS NE VAIN ON TOIMINEET. !! En minä muuta sen takia ,pääsen liikkeelle, mutta näin on asiat.

      • Anonyymi

        Ottaa asioista selvää. Nii hoksaat;)


    • Anonyymi

      Hoksaan kyllä oikein hyvin!! Ja tiedänkin.

      • Anonyymi

        Hyvä:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe