En saa viikko rahaa

Anonyymi

En oo saanu sitä viikkorahaa vaikka äiti on sanonut että saisin 5e joka viikko en oo saanut vuoteen viikkorahaa paitsi joskus tosi harvoin ja vielä lisäksi mä ostin sellaset Vans kengät jotka makso 75e ja sitten mun äiti vei ne kengät takas kauppaan ja otti itelle rahat mua ärsyttää kun haluisin vain säästää vaatteisiin rahaa mutta kun mun äiti ei anna mulle vaikka teen joka päivä kotitöitä joihin lukeutuu roskien vienti, tiskikoneen tyhjentäminen, joskus vien omat vaatteet kaappiin kun on pesty ja imuroiminen en älyä miksi se ei anna viikkorahaa mitä teen?

3

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko miettiny jos teil on vaik raha pulaa? Mullekin oltiin luvattu viikko rahaa jos teen kotitöitä ja tein aika paljonkin niitä mutta en saanut koska raha tilanne oli/on vieläkin huono. Ite oon tehnyt kesä töitä sun muuta hommia et sais rahaa ja säästän rahoista yleensä puolet mitä sain/saan. Onneks itel raha tilanne on nyt hyvä koska asun jo yksin ja käyn koulussa/töissä. Olen 17-vuotias.

• Anonyymi

Tölkkien keräilyllä voi päästä jopa 20 euron viikko-ansioihin kun vain jaksaa etsiä.
      Ja kannattaa pitää silmänsä auki ja kulkea hieman allapäin katse maassa niin saattaa löytää ihmisten pudottamia rahoja, esim. viikonloppuisin kännikalat pudottavat rahojaan kaduille. Erityisen rahakasta on palautustölkkien ja pullojen keräily suoraan ihmisten ovilta sanoen tuoton tulevan esim. luokkaretkirahastoon sillä monet ihmiset eivät jaksa viedä tölkkejään kauppoihin.

• Anonyymi

*eli aina enemmän kuin sä *

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2797
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1624
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1360
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      94
      1253
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1138
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    Aihe