Siilinjärvi

Anonyymi

Siilinjärvellä tapaahtui yliluonnollinen tapahtuma. 2.9.2018. Vapaakirkon pastori Pauli Kärki meni vaimonsa Eilan kanssa verkkoja kokemaan. Mies oli airoissa ja vaimo nosti verkkoa. Yht'äkkiä vaimo koki kovaa särkyä päässään ja kohta kaatui veneen pohjalle. Vaimo vietiin helikopterilla Kuopion yliopistosairaalaan. Kohtaus oli niin kova, että lopulta todettiin vaimon kuolleen.

Mitä siitä seurasi: Vaimon kuoltua häm itse totesi olevansa taivaassa. Se oli aivan ihmeellinen paikka. Siellä hän tapasi vanhempansakin. Hän keskusteli Jeesuksen kanssa, jolloin päädyttiin siihen, että vaimo palaa vielä maan päälle.
Pariskuntaa on haastateltu TV7:ssa ja tuo ihmatapahtuma on edelleenkatsottavissa.

2

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiassa ei ole mitään yliluonnollista. Ambulanssimiehistö ei totea ketään kuolleeksi, vaan sen tekee lääkäri. Kuollutta ei oteta ambulanssiin eikä helikopteriin eikä kuolleeksi lääkärin toteama ihminen herää eloon. Sellaisesta ei ole mitään näyttöä. Tässäkin tapauksessa potilaan epikriisi kertoisi,mitä todella tapahtui. Sitä vain ei ole edullista esitellä,koska bluffi paljastuisi.

Kysymys kuuluu: Miksi ns. uskoviksi esittäytyvät ihmiset valehtelevat asiakseen? Onko rahanahneus riittävä motiivi itsensä munaamiseen ja hyväuskoisten huijaamiseen, Eila ja Pauli?

• Anonyymi

Hyvä ja asiallinen kommentti ja kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe