Miksi rakastuit

Anonyymi

Kaivattuusi? Haluan hyviä vastauksia, ei trollausta.

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmettelen suuresti, jos joku osaa vastata miksi. Kun ihmisiä on miljardeja kuitenkin niin hankala sanoa miksi just hän tuntuu siltä. Siinä se jotain pyöri ja mä katsoin. En tiedä mitä tapahtui ja kuka teki mitä, Mutta se tapahtui.

• Anonyymi

Oudompaa jos ei osaa vastata miksi

• Anonyymi

Pyllistikö se sun nenän edessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oudompaa jos ei osaa vastata miksi

oon täysin eri mieltä. Isot tunteet on niin järjen ulkopuolella ettei niitä voi järjellisesti selittää.

• Anonyymi

Totta. Ensin hän oli vain puolituttu kasvo muiden joukossa, ja mitä lie tapahtui, nyt hän on pyörinyt mielessä yötä päivää jo toista vuotta. Jostain katseesta se välillämme alkoi, jossa tunsin olevan jotain erityistä. Nyt kaikki hänessä on erityistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ensin hän oli vain puolituttu kasvo muiden joukossa, ja mitä lie tapahtui, nyt hän on pyörinyt mielessä yötä päivää jo toista vuotta. Jostain katseesta se välillämme alkoi, jossa tunsin olevan jotain erityistä. Nyt kaikki hänessä on erityistä.

Oletko mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla vasta kuukausia, mutta katsotaan sitten 2v kuluttua miten kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies?

En ole mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olit erityinen ja olet sitä edelleekin.. (jos siis olisit juuri hän) <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon täysin eri mieltä. Isot tunteet on niin järjen ulkopuolella ettei niitä voi järjellisesti selittää.

Täsmälleen samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella alkaa kaivattusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisinpa hänelle erityinen ❣️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella alkaa kaivattusi?

T:llä.

• Anonyymi

Hän on lämmin ja hyvä sydämisen oloinen mies. Juuri sen näköinenkin mistä pidän. Oikea mies.

• Anonyymi

En tiedä. Olemus kokonaisuutena, ääni. vaikuttaa kiltiltä ja huomaavaiselta ihmiseltä. Sellaiselta just sopivalta. Pyörii jostain syystä mielessäni 24/7. En tiedä olenko rakastunut, tuskinpa sentään. Joku teinimäinen ihastus, vaikka olen olevinani aikuinen, pakkomielle tai jotain.

• Anonyymi

tuosta teinimäisestä... itse ole niin ihastunut teini, että alkaa tulla finnit naamaan taas. Enkä siis ole teini ollut aikoihin.

• Anonyymi

Joku pakkomiellä mullakin naisella semmonen olo, että pitää saada se mies äh mitä mä teen..?

• Anonyymi

Mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku pakkomiellä mullakin naisella semmonen olo, että pitää saada se mies äh mitä mä teen..?

Ota se!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuosta teinimäisestä... itse ole niin ihastunut teini, että alkaa tulla finnit naamaan taas. Enkä siis ole teini ollut aikoihin.

Liittyykö se jotenkin hormonitoimintaan? Vuosi sitten eräs erittäin viehätttävä ja hyväihoinen nuori nainen ihastui minuun ja itse häneen, ja nähtiin seuraavan kerran vasta viikon päässä niin neidolla oli kasvot täynnä finnejä ja ja koko kasvo kukki, hassuja juttuja tapahtuu ihastuessa ja elämäähän tää kaikki on vaan. Ja obs, mua ei haittaa naisen mitkään ihoviat tai finnit mitkään yhtään mitään, se on se ihminen mikä merkitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö se jotenkin hormonitoimintaan? Vuosi sitten eräs erittäin viehätttävä ja hyväihoinen nuori nainen ihastui minuun ja itse häneen, ja nähtiin seuraavan kerran vasta viikon päässä niin neidolla oli kasvot täynnä finnejä ja ja koko kasvo kukki, hassuja juttuja tapahtuu ihastuessa ja elämäähän tää kaikki on vaan. Ja obs, mua ei haittaa naisen mitkään ihoviat tai finnit mitkään yhtään mitään, se on se ihminen mikä merkitsee.

Naisen testosteronitasot ainakin kaksinkertaistuvat ihastuessa. Myös kortisolin tuotanto lisääntyy. Näillä voisi olla vaikutusta ihon kuntoon.
        Tietysti tapauksessasi saattoi olla kyse siitä, että näit naisen ensin meikkivoide naamassa ja viikon kuluttua ilman meikkivoidetta. Meikillä saa ihmeitä aikaan iholle. Viikko on niin lyhyt aika, ettei siinä ajassa voi tapahtua kovin dramaattista muutosta iholle.

• Anonyymi

Naisessa huomasi ensimmäisenä, että hänellä oli liian isot kumpparit! Mukavasti vonksutti kävellessä.

• Anonyymi

Tämä oli ihana. Kyllähän siinä rakastuu sapasteluun.

• Anonyymi

Hän vai yhtenä päivänä oli siinä.. täydellinen pakkaus.. en todella uskonut lankeavani häneen. Älykkyytensä, verbaalinen ketteryys ja peitetty hyvyys.. ihanalla sarkasmilla.. silmistä ja omemuksesta puhumattakaan..unelma Mies:)

• Anonyymi

Ensimmäisen kerran kun astuin siihen huoneeseen tuli tunne kuin olisin tuntenut hänet jo vuosia aikaisemmin ja tuli myös sellainen kokonaisvaltainen hyvä ja lämmin fiilis :)

• Anonyymi

Mulla ihan sama tunne hänet kohdatessa. Tässä alkaa jo uskoa edellisiin elämiin, ehkä siellä oltiin yhdessä.

• Anonyymi

Ensimmäisen kerran noin, mutta montako kertaa astuit siihen huoneeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ihan sama tunne hänet kohdatessa. Tässä alkaa jo uskoa edellisiin elämiin, ehkä siellä oltiin yhdessä.

Äläpä muuta viserra ;) Olisitpa just hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisen kerran noin, mutta montako kertaa astuit siihen huoneeseen?

Öööö, ensimmäiseen en tainnut astua kuin sen kerran, myöhemmin oli muut huoneet .. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öööö, ensimmäiseen en tainnut astua kuin sen kerran, myöhemmin oli muut huoneet .. :D

ok, vähän väärin ymmärsin tän "Ensimmäisen kerran kun astuin siihen huoneeseen"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa, molemmat varmaan kaivataan miestä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok, vähän väärin ymmärsin tän "Ensimmäisen kerran kun astuin siihen huoneeseen"

Joo sorry vähän epäselvästi kirjoitin. No joka tapauksessa meinasin siis et ensimmäisellä kerralla kun me nähtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kuvioon ei liity miehet lainkaan.

• Anonyymi

Joskus ihmisten välillä on se oikea hetki,Törmää kauniiseen ja niin ihanan tuntuiseen ihmiseen.Sieltä se löytyy,pienet sanat,ymmärrys,lämpö ja hetken luoma taian omainen utuisuus.

• ihastuin <3 yllättäen ja odottamatta
      niin vaan kävi ja sattui, niin kuin elämässä yleensä...

• Anonyymi

Ja sitten aloitkin haukkuun häntä ja kontrolloimaan kuin hän olisi joku alaises

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten aloitkin haukkuun häntä ja kontrolloimaan kuin hän olisi joku alaises

en ole niin käyttäytynyt niin häntä kohtaan.

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

olethan! Jatkuvasti kontrolloimassa sitä! Ja kun ei oo mieleises niin sätit ja haukut. Tappeletkin kuin rikollinen olisit

• Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

olet käyttäytynyt miten karkaamistaan eläintarhasta piilotteleva apina, jolla on yksinäinen olla. ehkä en ole vastasaksasi, ehkä ees hyvänpäivän tuttusi. tuo räkäniiskusi, herättää jokaisessa poikasessa...
        jotain, on ihan hyvä sunkin olla olemassa
        räkämassa
        hymyile, näin :)
        https://www.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4

• Anonyymi kirjoitti:

olethan! Jatkuvasti kontrolloimassa sitä! Ja kun ei oo mieleises niin sätit ja haukut. Tappeletkin kuin rikollinen olisit

niinpä nii, en ole koskaan tapellut edes

• joo niin teenkin

• Anonyymi

Kaunis nainen. Olemus miellyttävä ja luonne aivan uskomattoman hieno. Koko pakkaus on pelkkää suloisuutta.

• Anonyymi

Miksi ihminen rakastuu johonkin eikait sitä voi selittää. Kyllä se oli vain tunne mikä tuli kun toisen näki yhteenkuuluvuus luonne sopii yhteen. Ulkonäkö ja muu liittyy enemmän ihastuksen tunteeseen.

• Anonyymi

Tunsin hänen läsnäolonsa ennenkuin edes näin häntä. Tietäisikin miksi ja miten niin ehkä se joskus loppuisi.

• Anonyymi

Kandee kertoo tuo sille toiselle, itse ainakin yrittäisin auttaa toista pääsemään minusta eroon jos niin haluaa.

• Anonyymi

Minäkin näin hänestä unta sen jälkeen kun kerran olin katsellut kuvaansa, en siis nähnyt livenä vielä koskaan.

• Anonyymi

Sillä on semmoinen hyvännäköinen perse mitä olis hauska lässäyttää kämmen syrjällä.
      Joo no ei vaiskaa lähinnä olemukseen. 😋 Ja nainen olen.

• Anonyymi

Ihastuin häneen heti, ensi lauseesta. Jokin vain napsahti samalla tavalla kuin...mihin hän sitä nyt vertaisikaan...niinkuin luulisi tutun äänen joka on sinua varten tarkoitettu ja jota et ole osannut edes etsiä etkä ole ymmärtänyt kaivata.
      Ihmetteltn vain kuka hän on joka tulee sinuun hyvin lähelle koskettaen ikäänkuin menneisyyttäsi sekä tulevaisuuttaasi yhtäaikaa.
      Se on kummallinen hetki. Tuossa hetkessä tuo tunne imaisee sinut mukaasi eikä se tunnu ollenkaan pahalta vaan siltä että kolahdat hetkessä sinulle varatulle paikallasi hänen ihailijaksi. Teet sen mielelläsi vaikket saisi vastakaikua. Se on aluksi raastavaa ja joudut monenlaisia tunteiden valtaan ajankuluessa. Käyt melko pohjalla josta taistelet kasvun myötä takaisin pinnalle. Pinnalle päästyäsi ymmärrät paremmin itseäsi. Hän on opettanut sinut rakastamaan. Et enää vaadi itsellesi vaan toivot hyvää hänelle. Myrsky on laantunut ja olet löytänyt tukevaa maata jalkojesi alle. Luotat häneen ja kunnioitat häntä. Kaikki on hyvin kunhan hän voi hyvin.

• Anonyymi

No olipas pitkä kirjotus paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olikin oma kokemukseni omasta tilanteestani jonka koin ja miten tunsin.. Sinun tilanteeksi ja kokemuksesi on voinut olla toisenlainen. Jokaisella on oma kokemuksensa ja tunneelämänsä joka on jokaisen henkilökohtainen kokemus. Vain kokija itse tietää mitä ja miten on tilanteen kokenut. Myös sinulla on oikeus kokea juuri niinkuin koet ja tunnet. Se on sinun juttusi eikä muilla ole siihen sanomista miten sinun se pitäisi tuntea ja kokea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa lyhkäinen vastauksesi täyttä paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa lyhkäinen vastauksesi täyttä paskaa.

No lyhyt ja ytimekäs mutta tunteita täynnä. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla vähän samaa ongelmaa ymmärtämisessä. Siis tuollaisen kunhan vaan hän voi hyvin tekstin kanssa. Kun itse on ihan rakastunut ja jos kohde tulee sanomaan, että en halua sun kanssa mitään, toivon sulle vaan hyvää täällä taustalla niin näen punaista. En tahdo mitään henkimaailman hyvyyttä vaan hänet lähelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut paskaa, sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla vähän samaa ongelmaa ymmärtämisessä. Siis tuollaisen kunhan vaan hän voi hyvin tekstin kanssa. Kun itse on ihan rakastunut ja jos kohde tulee sanomaan, että en halua sun kanssa mitään, toivon sulle vaan hyvää täällä taustalla niin näen punaista. En tahdo mitään henkimaailman hyvyyttä vaan hänet lähelle.

Niin no minä täsmennän tähän. Kerroin hänelle kyllä ihastumisestani ja hänellä ei ollut romanttisia tunteita minua kohtaan. Meillä on jokaisella omat kokemuksemme ja lähtökohtamme joista käsin kirjoitamme.

• Anonyymi

Rakkautta ensisilmäyksellä..
      Kipinät sinkoili..
      Myöhemmin luonne ja huumorintaju.
      Vahva tunne yhteenkuuluvaisuudesta..
      Eikä se mene pois...
      (Naiselta tämä)

• Anonyymi

Hänellä oli jumalattoman piukat paikat, ja antoi hyvät kyydit :-*

• Anonyymi

Näin hänet ensimmäistä kertaa kun oli tulossa tutustumaan työpaikkaamme, rappusia pitkin asteli tämä pitkät vaaleat hiukset omaava muodokas nuori nainen. Katseemme kohtasivat ensimmäistä kertaa. Vaistosin heti että jotain on....toivottavasti vaistoni ei petä. Tässä tuntuu kaikki taistelevan todennäköisyyksiä vastaan, mikä vain vahvistaa tunteitani. Kunhan antaisit jonkun merkin.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5928
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2807
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2287
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2029
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1991
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1375
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1342
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1267
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1207
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      283
      1193
    Aihe