On tuo Liukku fiksu kaveri, ei voi muuta sanoa. Ensin hankkii omistukseensa Avaralta asumisoikeuspuolen pilkkahinnalla ja sitten perustaa Aari isännöinnin, joka " kilpailuttamisen " kautta voittaa Avain asumisoikeus kohteiden isännöinnin ja nyt myy AARI isännöinnin Avaralle. Liukku vielä korostaa sitä, että Avain Yhtiöt tulee jatkossa käyttämään AARI:n palveluita. Piiri pieni pyörii, Liukku rikastuu ja Avain asumisoikeuasukkaat maksavat. On tää ihme maa, että tällainen on mahdollista.
AVAIN yhtiöt myys AARI isännöinnin!
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Aarin talous ei ole joka vuosi mennyt ihan plussalle. Liian vähän lypsäneet Avaimen asukkailta maksuja.
https://www.finder.fi/Isännöitsijätoimisto/Aari Isännöinti Oy/Helsinki/yhteystiedot/2623896 - Anonyymi
Alussa Aari oli hyvinkin tuottoisa, kunnes tuli puhetta, että isännöintikustannukset Avain asumisoikeuspuolella ovat liian korkeat ja ARA puuttui tähän. Liukku fiksuna kaverina ymmärsi mitä tehdä. Koska Avain koostuu useasta yrityksestä, jossa pyramidin huippuna Avain yhtiöt Oy, niin sinne päätettiin kerätä voitot ja muut alayhtiöt saatiin näyttämään nollatulosta. ARA oli tyytyväinen ja homma taputeltu.
Fiksua toimintaa omistajan taholta, ikävää asukkaan kannalta. - Anonyymi
Varta vasten tulin sanomaan tästä Avain Yhtiöt -konsernista, että hinnat ovat röyhkeän korkeat. Muutenkin ylihinnoitetut asunnot nykyisin, joista voisi vähintään satasen tiputtaa alas jokaikisessä asunnossa. Vuokra-asumisen kalleuden kärkipäätä on kuitenkin tämä Avain. Että terveisiä vaan, sopii laskea niitä hintoja alaspäin, eikä havitella pelkkää voittoa asunnon tarpeen kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579