Meistä tulee koko ajan läheisempiä

Anonyymi

Vai olenko ymmärtänyt väärin? Ainakin toivon, että me pääsisimme uudelle tasolle tutustumisessa ja kiinnostuksessa toisistamme.

Haaveita nämä saattavat olla ja osin toiveajattelua, mutta oikeastikin meitä yhdistää hyvin moni asia. Ja huomaan, että meistä löytyy ajan saatossa yhä enemmän yhteistä. Liimataanko meitä yhteen? Mistä on kysymys? Sattumaa, vai onko meidän tarkoitus tulla lopullisesti yhteen?

Sano sinä jotakin asiasta. Jos olet hän, niin aavistat ja vaistoat voimakkaat tunteeni ja kiinnostukseni, se on myös näkynyt ja kuulunut. Näet silmistä jne.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä vaistoni on pelannut, tiedät sen ;)

• Anonyymi

Kuulostaa kauniilta. Haikeat ajatukset leijailevat mielessäni ja katoavat pois. En usko että enää lähennymme, aika on kääntynyt meitä vastaan. Kuljen pois päin luotasi jo. Tunnen ikävän viillon, muistona sinusta.

• Anonyymi

Hyvät mahdollisuudet elämässä voi menettää vitkuttelun vuoksi.
      Toiset ovat elämäänsä saaneet niin vahvan tavan toimia ja osoittaa tunteensa, että vastakappaleen tavat elää menettävät kaiken merkityksen. Kuin myös mahdottomuuden osallistua mitenkään kommunikointiin.
      Miten sellaista voi liimata tai lähestyä, mikä on saavuttamattomissa?

• Anonyymi

Milloin näkynyt? Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Naiselle mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle mieheltä.

Uskon sillä olevan jokin tarkoitus. Tietäisipä hänestä enemmän, mitä suunnitelmia hänellä on elämälleen. Kiinnostaisi tietää sen oman toisen puolikkaan asiat. Hän on kuin peilikuvani.

• Anonyymi

Kieltämättä pikku hiljaa tulee ilmi yhtäläisyyksiä ja täydentäviä eroja.. alat pikkuhiljaa luottamaan minuun.. toisaalta varmistat etten haikaile liian lähelle.

• Anonyymi

Kuka olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olet?

Nainen:)

• Anonyymi

Minusta tuntuu että minulla alkaa olla luontevampi olo kanssasi,en enää jännitä niin paljon.Viihdyn seurassasi,Hetkittäin tulee tunne että sinäkin viihdyt lähelläni.Pelkään kuitenkin ajoittain kuvittelevani vain kaiken välillemme,ettei se olekaan totta vaan vain päänsisäistä harhaani..

• Anonyymi

Todella omituista jos sä oot SÄ, siis jos SÄ ihan todella oot SÄ!! Tajusitko? Eihän se voi olla niin... Mut sisimmässäni tiedän että se on just niin ja et säkin tiedät... ja et tää kaikki on vaan ollut tosi outoo. Mut vaikka sä oot siellä ja mä oon täällä niin jotenkin oudosti tää yhteys ei katkee... Mut ei se mitään, sulla on pesä mun sydämessä ja saat olla siellä puolestani vaikka ikuisesti. Ja loppuun klisee. ... Olet rakas ... mutta se on totta!

• Anonyymi

Kiitos 🤗.

• Anonyymi

Tänään otettiunbaimo harppaus takas asialliseen.. vaikka olisin halunnuy enemmän.. mutta itku oli niin lähellä

• Anonyymi

Kyllä meistä tulee läheisempiä koko ajan. Liikumme kohti väistämätöntä. En kestäisi odottaa enää yhtään, mutta en halua pelästyttää häntä...

• Anonyymi

Huomaan katseesi, vaistoan, varmasti jo sinäkin minun tunteeni ja ihastukseni sinua kohtaan. Tilanne on se, että odotan sinulta aloitetta. Pyydä ulos, syömään, kahville, leffaan. Ihan mihin vain. Lähden kanssasi mihin vain. Lupaan omalta puoleltani, että sitten alkaa tapahtua. Kerron sinulle omista vahvoista tunteistani sinua kohtaan. Katsotaan sitten, mihin tunteet ja elämä meitä vievät.

• Anonyymi

Mun on vaikea uskoa ja samalla haluaisin. Eikä mulla mitään menetettävääkään ole, päinvastoin. En halua mitätöidä tunnettani tyhjänpäiväisillä sanoilla, koska niin mieletöntä tämä kaikki on, rakkautta ja kyyneliä ja hiljaista alkuvoimaa, maan vetovoiman kaltaista välillämme...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on vaikea uskoa ja samalla haluaisin. Eikä mulla mitään menetettävääkään ole, päinvastoin. En halua mitätöidä tunnettani tyhjänpäiväisillä sanoilla, koska niin mieletöntä tämä kaikki on, rakkautta ja kyyneliä ja hiljaista alkuvoimaa, maan vetovoiman kaltaista välillämme...

Tässähän ihan punastuu,onko vanhemmalle vai nuoremmalle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän ihan punastuu,onko vanhemmalle vai nuoremmalle miehelle.

Nuoremmalle miehelle. Meillä melko reilu ikäero.

• Anonyymi

Kenelle:)?

• Anonyymi

Kenelle:)?

• Anonyymi

Niin ollaan. Mää oon sitä mieltä et sää oot mun viel kesään mennes.

• Anonyymi

Nää jutut on kyllä niin höpöjuttuja..

• siis todella sitä toivon <3

vanhempi mies ...

• Anonyymi

Onko aloittaja mahdollisesti T-mies?

• Anonyymi

Niin, edelleen ihmettelen sitä kirjoittelun alkua.
        Tuhansista sivuista kirjoitukseni päätyi juuri sun suomi sivuille. Onko se sattuma? Täh

• Anonyymi

Liittykö yli kymmenen vuoden takaiseen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin vanhaan =(?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan. Ainakin yli 10 vuotta olemme tunteneet.

• Anonyymi

Nuorempi mies, reilusti nuorempi.

• Anonyymi

👀 Nämäkö on ne tutut silmät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👀 Nämäkö on ne tutut silmät?

Kyllä vain. Kerro sinä minkä väriset silmät minulla. Mitä me teimme tänään yhdessä?

• Anonyymi

Kaunis viesti jollekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      194
      5741
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1969
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1345
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1289
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      1247
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe