sinusta? Vai onko sillä mitään väliäkään?
Mistä tiedät että kaivattusi olisi kiinostunut
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katseet ja takamuksen heiluttelu.
- Anonyymi
Millä tavoin hän on sitä takamustaa heilutellut ? ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöritteli päänsä päällä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti, alentaako joku nainen itsensä noin matalalle, että takamusta pyörittämällä yrittää herättää mielenkiintoa. No yhtä tyhjäpäitä molemmat, jos onnistuu🤭
- Anonyymi
Toivon että ilmaisee kiinnostuksensa rohkeasti.
- Anonyymi
onhan sillä väliä tietysti.
- Anonyymi
Olen jo kauan aavistanut ettei ole kiinnostunut siitä ettei hän osoita sitä millään tavoin. Ei ehdota näkemistä, ei ala juttelemaan, ei ole koskaan kehunut mua, eikä osoita liiemmin huomiota. Ihan näitä perusjuttuja, joita näin naisena toivoisi saavansa osakseen.
- Anonyymi
Älä sano. Voit vielä yllättyä.
- Anonyymi
Jospa itse aloittaisit kehumisen. Voi vaikka tarttua häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko uudeltamaalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko uudeltamaalta?
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko m-mies?
- Anonyymi
Hän on kertonut sen telepaattisesti.
- Anonyymi
uudelleen ja uudelleen. Tänä aamuna tuli taas sellaista viestiä, että huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uudelleen ja uudelleen. Tänä aamuna tuli taas sellaista viestiä, että huh.
Juu välillä tulee kyllä kiroiltuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu välillä tulee kyllä kiroiltuakin.
ja välillä hymyiltyä
- Anonyymi
No ei tietenkään ole. Eivät kaikki tällä palstalla vierailevat ole harhaisia.
- Anonyymi
Siis sun mielestä on harhaista, että tuntuu kuin toinenkin välittäisi. Hassua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sun mielestä on harhaista, että tuntuu kuin toinenkin välittäisi. Hassua :)
On se. Se on todella harhaista.
- Anonyymi
Ei ole kiinnostunut minusta millään tavalla..
Ei kiinnosta kuulumiset yms.
Tuntuu että on lähinnä vältellyt kohtaamisia.
:( - Anonyymi
Jos tietäisin että olisi niin olisin vielä enemmän pyörällä päästäni. Hän on sekoittanut pääni vuosikausiksi ensisilmäyksestä. En kuitenkaan voi tietää kun en usko telepatiaan. Lähellä ollessamme sen kertoi intuitio ja silmät 😍😍😍
- Anonyymi
Ei mitään merkitystä enää koska menneisyyden takia ei ole varaa seurustella. Jos ei Jumala muistia tyhjennä niin ainoastaan lopullinen kuolema kiinnostaa sellainen että en ole enää olemassa missään muodossa.
- Anonyymi
Joskus vaikutti kiinnostuneelta, mutta ei ole enää pitkään aikaan vaikuttanut olevan kiinnostunut millään tapaa.
- Anonyymi
Olen minä kiinnostunut edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä kiinnostunut edelleen.
Pitäiskö mun tietää se jostain, kun se ei mitenkään mulle näy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö mun tietää se jostain, kun se ei mitenkään mulle näy?
Mitä itse teet asian eteen?
- Anonyymi
Tietää en voi mistään mutta aavistella voin.. ;)
- Anonyymi
niih ...
- Anonyymi
Epäselvyyden tulvaa ei ole padottu
- Anonyymi
Ei ole kiinnostunut yhtään. Kiinnostuksensa kohdistuu ihan muualle, mutta itse en ole vielä päässyt irti.
- Anonyymi
Nainen olemuksesi valloittaa ,vaikkei saisi.
ei se taida olla =(
kuitenkaan sitten, kukapa minusta olisi.- Anonyymi
No se halus itse olla mun kans. Oli aktiivisempi ja halusi seuraani, mutta samalla tapaili omien sanojensa mukaan parempia naisia, petti, kertoi miten en ole hänen arvoisensa. Miten olen sekopää, hullu enkä minkään arvoinen. Etsii koko ajan parempia.
Mut kai siitä ois pitänyt tulkita kuinka kamalasti hän minusta tykkää.. 😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975948Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831303Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217