Te kaikki MAURITIUKSELLA LOMAILLEET:
minkälainen budjetti teillä oli, paljonko rahaa kului kaikkineen, käytittekö valmispakettia vai mitä, mitä teitte saarella yms.?
Haaveena olisi päästä häämatkalle Mauritiukselle, mutta budjetti ei ole turhan suuri nuorella ensikodin ostaneella parilla...
Vinkkejänne ja kokemuksianne siis peräänkuulutan; täytyykö luopua haaveesta?
MAURITIUS
4
2399
Vastaukset
- kesä05
Tämä nyt ei välttämättä ole suora vastaus kysymykseen, koska olemme vasta heinä-elokuussa menossa Mauritiukselle. Mutta toivottavsti tästä on jotain hyötyä..
Meillä on all inclusive hotelli eli kaikki ruuat ja juomat kuuluvat pakettiin; syö ja juo niin paljon kuin haluat. Lisäksi hintaan kuuluu hierontoja, urheiluaktiviteetteja ym. Matkan kesto on 18 päivää ja hinta 5200e (yhteensä, hotellissa morsian majoittuu puoleen hintaan). Mukaan otettavaa rahamäärää emme ole vielä pohtineet, mutta luultavasti 1000-2000e.- utelias
minkä hotellin olette valinneet? käytittekö mitä matkan järjetäjää?
- ninni
Jos häät on vasta 2008 niin eiköhän siihen mennessä jää jotain säästöönkin..?
- Justus*
Tosi kaunis paikka ! Oltiin pari vuotta sitten tulevan vaimoni kanssa siellä. Hääpareja vihittiin siellä päivittäin auringon laskiessa. Paikan päällä rahaa ei hirveästi mene koska hotellit ovat yleensä all inclusive hotelleja. Me yövyttiin Grand Baien kylässä Le Mauriciassa ja saaren etelä osassa Paradisessa. Voin suositella molempia. Lentomatka on sitten toinen juttu.. Itse otimme stopparin Pariisissa takaisin tullessa. Hyvä idea. Tulee Pariisikin tutuksi jos ei ole aikaisemmin tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939