Niin, se on totta, mutta rakkaus tasoittaa epätasaisuudet, joten jos tunnemme kuuluvamme yhteen, niin mikä estää.
Kuitenkin hyvin paljon samaa meissä ja yhteistä. Olet kuin minun toinen puoliskoni, niin tutulta vaikutat. Ja rauhoitat rauhatonta sieluani ihmeellisellä tavalla. Hyvällä tavalla olet ihana. Kuljemme rinnatusten hetken matkaa, niin selviää mitä meistä voisi tulla. Oletko valmis kokeilemaan?
M > N
Olet minua nuorempi
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka paljon ikäeroa?
- Anonyymi
20 vuoden ikäero..
- Anonyymi
Ehkä noin 7-8 vuotta 🙂
- Anonyymi
13 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuoden ikäero..
Tasan 20v?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuoden ikäero..
En ole kiinnostunut sinusta. Ymmärtäisit jo.
- Anonyymi
Ajattelen hyvin samalla tavalla. Kyllä uskaltaisin kokeilla kanssasi, että mitä tästä kehkeytyisi!
- Anonyymi
Hyvin voi syntyä vaikuttava rakkaustarina. Olisin onnesta soikeana pitkän aikaa, ja sinäkin, jos sitä kemiaa on taustalla. Yhdessä peuhaisimme ja laitettais alkuun asioita.
- Anonyymi
Näin minäkin olen asiaa pohtinuyät. Paljon meillä on "esteitä" matkassa. Mutta sinä saat minut loistamaan.. Ymmärrät ja täydennät minua.
Kohta on tehtävä ratkaisuja ennen, kuin tiemme eroavat. Saisimme yhdessä tehdä taikoja ja sekottaa tietoa.. Toisimme ainakin suuria tunteita ympärillemme..
Meidän on pakko puhua tämä asia, jos olet valmis riskiin ja heittäydyt mukaan... Keksi joku juttu niin minä lupaan avautua.
Onhan meillä n20vuotta ikäero n to m:)- Anonyymi
En päästä sua sen vanhan äijän kanssa koska olet mun 🙂
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sinä sitten olet🤔
- Anonyymi
7-8 vuotta ja miksi eroavat?
- Anonyymi
Kuulitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö meinaat.. laita vauhtia jos haluat minut😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö meinaat.. laita vauhtia jos haluat minut😅
Kerro mitä teen ? Mitä vaan 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule juttelemaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tulee jänittävä tilanne. Tiesitkö, että minuun on todella vaikea tehdä vaikutus🤔 tunnustuksia ilmaan niin vanhemmalta, kuin vähän nuoremmaltakin mieheltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule juttelemaan ;)
Röökille vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tulee jänittävä tilanne. Tiesitkö, että minuun on todella vaikea tehdä vaikutus🤔 tunnustuksia ilmaan niin vanhemmalta, kuin vähän nuoremmaltakin mieheltä...
Katseet?
- Anonyymi
Tiedätkö hänen ikänsä? Mitä jos hän onkin ihan kamalan nuoren näköinen ja 45v. Niitä on kuule sellaisia ja ei, en puhu itsestäni..
- Anonyymi
Olen valmis kokeiemaan. Tän valmiimpi ei voi enää olla. 💋
- Anonyymi
Siis piti laittaa kokeilemaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis piti laittaa kokeilemaan..
Kokkaile
- Anonyymi
Siis 20 vuotta vanhemman miehen kanssa? Mikä tää teidän kuvio on? Tosissaanhan tuossa pitää jo olla, että onnea vaan teille!
olisin valmis hänen kanssa kyl kokeilemaan.. <3
13 vuotta taitaa olla ikäeroa.- Anonyymi
Joskus hämmentää kun saa huomiota huomattavasti nuoremmilta viimeksi tänään;):)
- Anonyymi
En ole valmis nyt enkä koskaan
- Anonyymi
Kuin ikävän sitten käy?
- Anonyymi
Olen samaa mieltä; kokeillaan ja kastotaan mihin se johtaa!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä; kokeillaan ja kastotaan mihin se johtaa!
- Anonyymi
Kaivattuni on J mies !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165