Olet minua nuorempi

Niin, se on totta, mutta rakkaus tasoittaa epätasaisuudet, joten jos tunnemme kuuluvamme yhteen, niin mikä estää.

Kuitenkin hyvin paljon samaa meissä ja yhteistä. Olet kuin minun toinen puoliskoni, niin tutulta vaikutat. Ja rauhoitat rauhatonta sieluani ihmeellisellä tavalla. Hyvällä tavalla olet ihana. Kuljemme rinnatusten hetken matkaa, niin selviää mitä meistä voisi tulla. Oletko valmis kokeilemaan?

M > N
33<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 33

Vanhimmat

Kuinka paljon ikäeroa?

Äänestä
  • 20 vuoden ikäero..

Äänestä

• Ehkä noin 7-8 vuotta 🙂

Äänestä

• 13 vuotta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

20 vuoden ikäero..

Tasan 20v?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

20 vuoden ikäero..

En ole kiinnostunut sinusta. Ymmärtäisit jo.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

13 vuotta.

sama

Äänestä

Ajattelen hyvin samalla tavalla. Kyllä uskaltaisin kokeilla kanssasi, että mitä tästä kehkeytyisi!

Äänestä
  • Hyvin voi syntyä vaikuttava rakkaustarina. Olisin onnesta soikeana pitkän aikaa, ja sinäkin, jos sitä kemiaa on taustalla. Yhdessä peuhaisimme ja laitettais alkuun asioita.

Äänestä

Näin minäkin olen asiaa pohtinuyät. Paljon meillä on "esteitä" matkassa. Mutta sinä saat minut loistamaan.. Ymmärrät ja täydennät minua.

Kohta on tehtävä ratkaisuja ennen, kuin tiemme eroavat. Saisimme yhdessä tehdä taikoja ja sekottaa tietoa.. Toisimme ainakin suuria tunteita ympärillemme..

Meidän on pakko puhua tämä asia, jos olet valmis riskiin ja heittäydyt mukaan... Keksi joku juttu niin minä lupaan avautua.

Onhan meillä n20vuotta ikäero n to m:)

Äänestä
  • En päästä sua sen vanhan äijän kanssa koska olet mun 🙂

Äänestä

• En päästä sua sen vanhan äijän kanssa koska olet mun 🙂

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En päästä sua sen vanhan äijän kanssa koska olet mun 🙂

Kukas sinä sitten olet🤔

Äänestä

• 7-8 vuotta ja miksi eroavat?

Äänestä

• Kuulitko?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En päästä sua sen vanhan äijän kanssa koska olet mun 🙂

Ai niinkö meinaat.. laita vauhtia jos haluat minut😅

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niinkö meinaat.. laita vauhtia jos haluat minut😅

Kerro mitä teen ? Mitä vaan 🙂

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tule juttelemaan ;)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No tulee jänittävä tilanne. Tiesitkö, että minuun on todella vaikea tehdä vaikutus🤔 tunnustuksia ilmaan niin vanhemmalta, kuin vähän nuoremmaltakin mieheltä...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tule juttelemaan ;)

Röökille vai?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No tulee jänittävä tilanne. Tiesitkö, että minuun on todella vaikea tehdä vaikutus🤔 tunnustuksia ilmaan niin vanhemmalta, kuin vähän nuoremmaltakin mieheltä...

Katseet?

Äänestä

Tiedätkö hänen ikänsä? Mitä jos hän onkin ihan kamalan nuoren näköinen ja 45v. Niitä on kuule sellaisia ja ei, en puhu itsestäni..

Äänestä

Olen valmis kokeiemaan. Tän valmiimpi ei voi enää olla. 💋

Äänestä
  • Siis piti laittaa kokeilemaan..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Siis piti laittaa kokeilemaan..

Kokkaile

Äänestä

• Siis 20 vuotta vanhemman miehen kanssa? Mikä tää teidän kuvio on? Tosissaanhan tuossa pitää jo olla, että onnea vaan teille!

Äänestä

olisin valmis hänen kanssa kyl kokeilemaan.. <3

13 vuotta taitaa olla ikäeroa.

Äänestä

Joskus hämmentää kun saa huomiota huomattavasti nuoremmilta viimeksi tänään;):)

Äänestä

En ole valmis nyt enkä koskaan

Äänestä

Kuin ikävän sitten käy?

Äänestä

Olen samaa mieltä; kokeillaan ja kastotaan mihin se johtaa!

Äänestä

Olen samaa mieltä; kokeillaan ja kastotaan mihin se johtaa!

Äänestä
  • Kaivattuni on J mies !

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Niin, se on totta, mutta rakkaus tasoittaa epätasaisuudet, joten jos tunnemme kuuluvamme yhteen, niin mikä estää.

Kuitenkin hyvin paljon samaa meissä ja yhteistä. Olet kuin minun toinen puoliskoni, niin tutulta vaikutat. Ja rauhoitat rauhatonta sieluani ihmeellisellä tavalla. Hyvällä tavalla olet ihana. Kuljemme rinnatusten hetken matkaa, niin selviää mitä meistä voisi tulla. Oletko valmis kokeilemaan?

M > N

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu