Parannuksenteon ja pyhyyden palvelustyö

Anonyymi

Pieni varoituksen sana!
Mikäli rakkaat uskon sisaret ja veljet olette otsikon ilmiöön törmänneet, niin olkaa varuillanne, älkää lähtekö tuohon eksytykseen mukaan! Koetelkaa ja tutkikaa raamatun valossa, tuo ei sitä kestä. Sekin asia kertoo jo erittäin paljon, miten repent suomen johtavat ihmiset suhtautuvat kyseenalaistamiseen, suhtautuminen on vihamielistä! Ihmiset, jotka ovat tuosta yhteisöstä lähteneet pois, kertovat miten heitä on haukuttu ja uhkailtu kirouksilla jne.
Rukoillaan etenkin heidän johtavan naispiispan puolesta, että hänen silmänsä aukeisivat ja jumala häntä puhuttelisi.

16

2872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rukoukset eivät ole aikaisemminkaan tepsineet.

    • Anonyymi

      On hyvä lähteä mukaan raamatulliseen seurakuntatoimintaan, eikä sitten edes tutkia enää seurakunnan ulkopuolisia suuntauksia.
      Jyväskylän Jumalan seurakunta esittäytyy:
      https://www.srkjkl.com/tietoa-meista/

    • Anonyymi

      Tämän aloituksen tehnyt mustamaalaaja ei näytä tietävän asioista yhtään mitään ja valehtelee räikeästi. Ei kannata uskoa näitä netin juorupalstoja. ko. Palvelustyö on Herrasta. Sen näkynä on valmistaa pyhä ja vanhurskas tie Messiaan loisteliaalle tulemukselle. Lukemattomia, tuhansia sairaita parantuu. Rammat kävelevät, sokeat saavat näkönsä ja kuurot kuulonsa, mielisairaudet parantuvat. Sanoma on raitista ja puhdasta Jumalan Sanaa. Lisätietoa: www.jeesusontulossa.fi

    • Anonyymi

      Ko. Palvelustyö on todella se Herätys, jota olemme Suomeen rukoilleet ja odottaneet. Hedelmä on erittäin hyvää ja raitista. Kiitos Herralle!

      YouTube -kanava: Jeesus on Tulossa -> kannattaa tilata!

      Ei kannata lähteä mustamaalaamaan ja levittämään valheellisia väittämiä, kuten aloituksen tekijä on tehnyt. Valehteleminen on syntiä.

    • Anonyymi

      Onko tämä nyt se afrikkalaisen tohtorin liike?

      Tuntuvat palvovan saarnaajaa enemmän kuin Jumalaa, ja suomalaisilla nettipalstoilla käy aina välillä (mahdollisesti yksi ja sama?) henkilö paasaamassa em. "profeetan" puolesta.

    • Anonyymi

      Tässä seurakunnassa ainakaan nimeltä mainitsematon naispiispa ei kykene kohtaamaan kritiikkiä. Hän kutsuu jokaista kyseenalaistajaa mustamaalaajaksi, vaikka itse mustamaalaa mm. muita seurakuntia täällä Suomessa ja maailmalla. Seurakunnassa hän ei kykene rakentavaan keskusteluun vaikeista aiheista, vaan väittää kyseenalaistajan olevan riivattu pahalla hengellä. Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa, ei ainakaan omakohtaisella kokemuksellani. Kyllä Kristuksen seurakunnassa täytyy kyetä puhtaaseen ja terveeseen keskusteluun, ilman että kritisoija/kyseenalaistaja tulee haukutuksi. Seurakunnan tulisi ensisijaisesti edistää harmoniaa oman ja muiden seurakuntien välillä, ja tarjota kriitikoillekin vastauksia ilman maltin menetystä. Siunausta teille kaikille.

    • Anonyymi

      Tuossa liikkeessä palvotaan väärä profeetta David Owuoria.Vähäiselläkin Raamatun tuntemisella voi todeta tuon Owuorin olevan kaikkea muuta kuin Jumalan profeetta.

    • Anonyymi

      Mustamaalaaja on henkilö, joka levittää väärää ja valheellista tietoa toisesta ihmisestä, liikkeestä tarkoituksenaan tahrata tämän hyvän maineen. Valitettavasti tämä mustamaalaus on yleistä Suomessa ja myös aloituksen tekijä siihen syyllistynyt.

      Olen ollut mukana tässä kyseisessä palvelustyössä vuosia ja mitään tällaista, mitä ylläoleva aloitteen tekijä väittää ei todellakaan ole. Ihan naurettava valhe.

      Päinvastoin, en ole itse kokenut yhtä rakkaudellista ja ihan aidosti välittävää ilmapiiriä kuin täällä. Kukaan ei ole rahojeni perään, kuten muissa seurakunnissa on käynyt. Ei täällä ketään ole vainottu tai uhkailtu koskaan millään tavalla. Ilmapiiri on hyvä ja raitis.

      Olen saanut oppia valtavasti Raamatusta. Elämäni on muuttunut. Olen parantunut henkisesti ja fyysisesti ja rakkauteni Jeesuksen Kristukseen on kasvanut todella vahvaksi. Itse voin rakkaudella suositella kaikille. Paras seurakunta, jossa olen ollut! -> Täältä voi katsella lisää: www.jeesusontulossa.fi

    • Anonyymi

      Parannuksenteon ja Pyhyyden palvelustyön seurakunnassa käyn ja se on muuttanut elämäni kokonaan. Olen saanut mennä syvälle parannuksentekoon ja alkaa pyhittäytymään ja valmistautumaan JEESUKSEN tulemukseen.

      Tässä seurakunnassa olen aina kuullut ainoastaan puhdasta JUMALAN Sanaa ja raitista JEESUKSEN Ristin ja Veren opetusta. Ihmiset valmistautuvat tosissaan JEESUKSEN tulemusta varten ylöstempauksessa ja heidän elämänsä muuttuu, he parantuvat ja vapautuvat.

      www.jeesusontulossa.fi

    • Anonyymi

      Itse tulin uskoon ja vastaanotin Jeesuksen Herrakseni Profeetta Dr. Owuorin julistuksen kautta. Vapauduin päihteistä ja tein parannuksen kaikesta aivan kammottavasta syntielämästä ja rakkauteni Jeesukseen kasvaa kasvamistaan ja haluan julistaa nyt evankeliumia kaikille.

      On surullista, että joku mustamaalaa häntä, jota Herra käyttää voimallisesti itseni ja monien muiden kohdalla vastaanottamaan pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa ja kasvamaan uskossa. Kaikki mitä olen nähnyt ja kuullut on raamatullista, kaunista, pyhää ja hyvää.

      En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos joku haluaa innoissaan Jumalan palo sydämessä todistaa ja kertoa väkevästä Herätyksestä muillekin, joka on alkanut? Näinhän Herra meitä kehottaa tekemään:

      "Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet: sokeat saavat näkönsä, rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, kuurot kuulevat, kuolleet herätetään, köyhille julistetaan evankeliumia." (Luuk. 7:22)

    • Anonyymi

      Tässä tietoa MIHIN USKOMME tässä aloittajan parjaamassa HERRAN Palvelustyössä:

      Kolminaisuus
      Uskomme yhteen ainoaan JUMALAAN; kolmena persoonana iankaikkisesti elävään; Isään JUMALAAN, JUMALAN Poikaan ja JUMALAN Pyhään Henkeen.

      HERRA Jeesus
      Uskomme JUMALAN ainokaisen Pojan, HERRAMME Jeesuksen Kristuksen jumaluuteen, Hänen neitseestä syntymiseensä, Hänen ruumiin ylösnousemiseen, Hänen Isän oikealle puolelle taivaaseen nousemiseen, Hänen kuolemaansa, jolla Hän lunasti täysin kaikki ihmiset synnin orjuudesta.

      Pelastus
      Uskomme, että jokainen ihminen syntyy syntisenä, ja että Ristin työ lunasti ihmisen täydellisesti pois synnin ja kuoleman voimasta. Ja että kaikki, jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen HERRANAAN ja Pelastajanaan pelastuvat.

      Pyhä Raamattu
      Uskomme, että Raamattu on pääasiallinen perustus ja ainoa muuttumaton, erehtymätön ja arvovaltainen JUMALAN Sana, ja täysin Voimallisen Pyhän Hengen inspiroima. Pyhä Raamattu on korkein ja lopullinen auktoriteetti elämän jokaiselle alueelle, niinkuin ne JUMALAN luomina ovat.

      Pyhä Henki
      Uskomme, että Pyhä Henki on Kolminaisuuden Kolmas Persoona, ja että Pyhän Hengen kaste ilmenee Hengen hedelminä ja Hengen lahjoina.

      Kristuksen Seurakunta
      Uskomme, että Kristuksen Seurakunta on ikuinen ja maailmanlaajuinen JEESUKSEN Kristuksen Ruumis sisältäen kaikki, jotka ovat vastaanottaneet Jeesuksen sovitustyön.

      Ylöstempaus
      Uskomme, että Ylöstempaus on välitön, ennen Tuhatvuotista valtakuntaa tapahtuva Jeesuksen Kristuksen tulemus hakemaan pois Hänen pyhä seurakuntansa, jolloin ne, jotka ovat kuolleet kristuksessa tulevat ylösnousemaan kirkastetuissa ruumiissansa, ja ne, jotka elävät pyhyydessä tullaan muuttamaan kirkastetuiksi ruumiiksi, ilman että he kokevat kuolemaa ja heidät nostetaan ylös ilmaan HERRAN Jeesuksen kanssa.

      HERRAN Ehtoollinen
      Uskomme Herran Ehtoollisen viettämiseen JEESUKSEN Kristuksen kuoleman julistuksena siihen saakka, kunnes Hän palaa takaisin.

      Tien valmistaminen
      Uskomme, että seurakunta on astunut sisälle kriittiseen ajanjaksoon; Tien Valmistamiseen HERRALLE Jeesukselle noudattamalla täydellistä Vanhurskautta ja Pyhyyttä.

      Vesikaste
      Uskomme Raamatun ohjesääntöön vesikasteesta upotuskasteena, kuuliaisena JUMALAN Sanalle. Ja siihen että kaikki, jotka ovat vastaanottaneet Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisena Pelastajanaan tulee kastaa vedessä julkisena tunnustuksena uskostaan Kristukseen.

      Parannuksenteko ja Pyhyys
      Uskomme, että ainoa keino puhdistautua synnistä on aidossa Parannuksenteossa JEESUKSEN Kristuksen kallisarvoisessa veressä ja sen pyhittävässä voimassa.

      www.jeesusontulossa.fi

      -> JOTEN IHAN ON 100% RAAMATUN MUKAISTA OPPIA.

    • Anonyymi

      Olen käynyt heidän kokouksissa jo vuosia eikä ole mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Ensimmäinen seurakunta, jossa koen aidon ja välittävän Pyhän Hengen ilmapiirin.

      Olen itse saanut vapautua ja parantua monesta asiasta ja todella rakkauteni Kristukseen on vahvistunut. Sana on kompromissitonta Jumalan Sanaa, niin kuin se on kirjoitettu. Ihmisiä tulee paljon uskoon ja vapautuu päihteistä jne. Tämä on seurakunta, jota voin todella sydämestäni suositella aivan kaikille.

    • Anonyymi

      HERRAN PROFEETTA Dr. Owuor on JUMALAN aito Profeetta ja kaikki, mitä hän puhuu, tulee ISÄ JUMALALTA. HERRA on lähettänyt hänet saarnaamaan maailman neljään ääreen parannuksentekoa, synnistä pois kääntymistä, palaamista HERRAN pyhyyteen ja että meidän tulee olla aidosti ja kunnolla uudestisyntyneitä, sillä JEESUS on tulossa!

      Rammat kävelevät, sokeat näkevät, kuurot kuulevat, HIV Aids parantuu verestä ja valtuutetut valtion huippulääkärit todistavat kaiken tämän sekä monia JUMALAN ihmeitä tapahtuu hänen kokouksissaan, sillä hänen yllään on JUMALAN hyväksynnän sinetti. Samanaikaisesti hänen profetiansa täyttyvät maailmanlaajuisesti silmiemme edessä synnin tähden, sillä aika on lopussa ja kaikkien kaikkialla, myös uskovien, on tehtävä parannus ja puhdistettava häävaatteensa.

      Olen itse ollut tämän valtavan megasuuren Herätyksen keskellä Keniassa useaan kertaan todistamassa omin silmin tätä aitoa Lopunajan Herätystä ja sitä valtavan hyvää hedelmää, mitä se saa aikaan. Miljoonat ihmiset vastaanottavat JEESUKSEN elämänsä Herraksi ja tekevät parannusta, rikolliset palauttavat varastamiaan tavaroita, jopa muslimit vastaanottavat JEESUKSEN Herrakseen ja Vapahtajakseen ja monia ihmisiä vapautuu ja parantuu JEESUKSEN Veren voimasta. Aika on lopussa. Valtava Lopunajan Pyhän Hengen Herätys on täällä! On aika tehdä parannus myös täällä SUOMESSA ja valmistaa pyhä tie, MESSIAS on tulossa!

    • Anonyymi

      HERRAN PROFEETTA Dr. Owuor on JUMALAN aito Profeetta ja kaikki, mitä hän puhuu, tulee ISÄ JUMALALTA. HERRA on lähettänyt hänet saarnaamaan maailman neljään ääreen parannuksentekoa, synnistä pois kääntymistä, palaamista HERRAN pyhyyteen ja että meidän tulee olla aidosti ja kunnolla uudestisyntyneitä, sillä JEESUS on tulossa!

      Rammat kävelevät, sokeat näkevät, kuurot kuulevat, HIV Aids parantuu verestä ja valtuutetut valtion huippulääkärit todistavat kaiken tämän sekä monia JUMALAN ihmeitä tapahtuu hänen kokouksissaan, sillä hänen yllään on JUMALAN hyväksynnän sinetti. Samanaikaisesti hänen profetiansa täyttyvät maailmanlaajuisesti silmiemme edessä synnin tähden, sillä aika on lopussa ja kaikkien kaikkialla, myös uskovien, on tehtävä parannus ja puhdistettava häävaatteensa.

      Olen itse ollut tämän valtavan megasuuren Herätyksen keskellä Keniassa useaan kertaan todistamassa omin silmin tätä aitoa Lopunajan Herätystä ja sitä valtavan hyvää hedelmää, mitä se saa aikaan. Miljoonat ihmiset vastaanottavat JEESUKSEN elämänsä Herraksi ja tekevät parannusta, rikolliset palauttavat varastamiaan tavaroita, jopa muslimit vastaanottavat JEESUKSEN Herrakseen ja Vapahtajakseen ja monia ihmisiä vapautuu ja parantuu JEESUKSEN Veren voimasta. Aika on lopussa. Valtava Lopunajan Pyhän Hengen Herätys on täällä! On aika tehdä parannus myös täällä SUOMESSA ja valmistaa pyhä tie, MESSIAS on tulossa!

      Profeetta Dr. Owuor - Parannuksenteon ja Pyhyyden palvelustyö www.jeesusontulossa.fi

    • Anonyymi

      🔥Matt:18:7 🩸Luuk: 17: 2💧

    • Anonyymi

      Päääsenkö taivaaseen,
      - jos uskon Jeesukseen syntieni sovittajana
      - haluan elää hänelle kuuliaisena
      - olen ottanut uskovien kasteen Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

      Ongelmani on, että en millään jaksa uskoa, että David Owuor on suurin, voimallisin ja väkevin Herran profeetta, joka on sekä Mooses että Elia. En myöskään usko, että mm. heinäsirkkaparvet, maanjäristykset tai koronapandemia tapahtuivat hänen profetioidensa voimasta.

      Kysymykseni on: Pääseenkö taivaaseen, jos uskon Jeesukseen, mutta en usko David Edward Owuoriin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe