tele finlandin asiakas määrä
yli 680 tuhatta
6
1300
Vastaukset
- JKsimi
Tuntuu aika isolta tuo määrä, mutta en väitä että ei pidä paikkansa....
Olis vaan kiva tietää lähde josta tuo poimittu. - Manu
En usko, luulen, et on lähempänä jos jakaa ton määrän kahdella.
- Tämäkin
Kuten tuollaa toissaalla kerrotaan, telefinlandilta on lähtenyt laskuja myös sellaisille asiakkaille, joilla ei koskaan ole edes ollut kyseistä liittymää.
Ihme, jos ei tuolla tavalla ole jo miljoona mennyt rikki!
Kyllä telefinland on kiistattomasti lisännyt markkinaosuuttaan, mutta lähinnä teliasoneran kustannuksella, joten käytännössä se tarkoittaa vain sitä, että teliasoneran katteet pienenee.- tf-myyjä
Tele Finland ei suostu paljastamaan todellista määrää, mutta fakta on, että ACN:n lopettaessa TF:lle siirtyi n. 100 000 uutta asiakasta, ja ainakin oma kokemukseni liittymien myyjänä on, että liittymiä on n. joka 10:llä asiakkaalla, joka pk-seudulla tulee vastaan.
- Telemies Sviiden
TeleFinlandin asiakasmäärä on summa jossa on TeliaSonera TeleFinland!Joten tuo 680 tuhatta on täysin tuulesta temmattu. Pelkästään Tele Finlandilla on n. 150-200 tuhatta asiakasa max.
-Perustuu Kauppalahden tietoon- - adventti
määrä 2016 ? onko hyvä operaattori? parempi kuin sonera?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818