Mie kuolen tähän kylmyyteen
Keneen sie haluut tutustua
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin tutustua erääseen kassaneitiin paremmin.
Tuttu tunne. Kassaneidit on kivoja jos ne ovat kivoja. ja jos ne ovat kivoja ne ovat kivoja. Tänäänkin yks hymyili..pientä toikkarojntia ja tällä kertaa kyseessä en ollu mä.
- Anonyymi
Älä nyt vielä kuukahda. Otetaan ensiks erä koronaa ja katotaan voittaja.
- Anonyymi
En keneenkään.
- Anonyymi
Minä haluisin asunnon toisaalta alueelta ja sitten tiedä : )...tärkeintä päästä pois tästä, missä nytten asun.
.....♡♡♡
- Anonyymi
Sinuun tietenki, vaikka hitaasti jos haluat :). Tänään oli kiva nähdä ;)
- Anonyymi
Mie lämmittäisin jos kehtaisin. Esteitä, esteitä... Ota yhteyttä, laita viestiä. Jotain.
- Anonyymi
Minä kuolen ahdistukseen jo pelkästä ajatuksesta että pitäisi ruveta tutustumaan yhteenkään ihmiseen. Hyvin rikkinäinen "autettu".
Olishan noita mutta joudun tänäänkin menee nukkuu kahden kuumavesipullon kanssa. Lämmittäähän se ja rauhottava musiikki. Mut ei se naista korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681