Mistä asioista nainen voi päätellä

Anonyymi

Olevansa miehistä kaunis ja vetoova?

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaankin se on yksi, jos mies tervehtii kauniita rintojani ennen minua..uskoisin niin :)

• Anonyymi

Hyi helvetti mikä mies. Onko sulla sitte tissit kauniit ja pärstä ohitettava? Kadehdittavaa.

• Anonyymi

Mulle ainakin tullut kuva omasta viehättävyydestä miesten silmissä siitä et miehet jää tuijottaan ja muuttuu ihan hassuiks.

Ne alkaa hirveen avuliaiksi ja haluaa suojella mua kuin turvamiehet. Valmiina vaikka vetään turpaan kaikkia jotka uhkaa. Sit ne haluaa näyttää mun silmis tosi miehekkäiltä. Vahvoilta. Pullistelee lihaksiaan ja äijäilee.

Sit ne on ihan pöljiä kun muita miehiä lähellä. Alkaa jokin ihmeellinen hiljainen sanaton reviirisota jossa ne alkaa sanoitta rajaan toisilleen missä menee raja siihen miten lähelle mua saa toinen astua. Samalla itse vedetään mua lähemmäs itseään osoittaen toiselle et tää on mun. Pysy kaukana.

Miehet on enemmän alkukantaisia kuin naiset mielestäni. Niillä on enemmän tollasia pariutumisriittejä, kukkoilua ja taistelevat metsot asetelmia

• Anonyymi

Taitaa kuvailemasi miehet olla vielä poikia?

• Anonyymi

No ompas sulla ollut mahtavia miehiä. Minua ei ole kukaan mies koskaan suojellu. En kait aiheuta suojelevia tunteita kenessäkään. Tavallaan hyväkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

25-35 v ikähaarukalla.

Mä kerrankin olin kahden taistelevan metson välissä seisomassa kun niillä joku sanaton reviirin rajaus menossa keskenään.

Mä naurahdin niille ääneen et te ootte ihan pimahtaneita ja lähdin meneen ja ne ja ihmeissään seisoon siihen keskenään ei heii mihin sä nyt meet

• Anonyymi

Mä en oo aatellu mistä miehen kiinnostus voisi herätä eikä enää välitäkään,olen ulkoisesti menettänyt jo kauneuteni jo kymmeniä vuosia sitten..

,en pysty olemaan kenenkään 'kilpailija' eikä semmoiseksi tarvi ruetakaan

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että hengailet enimmäkseen ulkomaalaisten miesten kanssa. Muslimeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äskeinen oli poika. Puhuu pikkutyttömäisesti🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon huomannut miia ettet sä arvosta ystävyyttä, muiden hyvää kohtelua, terveyttä, hyvän tekemistä

Sun ei-mia arvoja joita arvostat ja muissa karehdit on suosio, ulkonäkö, raha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mia ei mialla on pinnalliset arvot, mutta yrittää niitä peitellä.

Vain kateuden nostaessa päätä tämän ihmisen todelliset sydäntä lähellä ja salaisissa haaveissa olevat arvot näkyy läpi

Tämä nainen haluaa olla suosittu ja kaunis. Hän tekisi mitä vain sen eteen ja hän luulee et kun muut kokee niitä et niille jotka niitä kokee se on yhtä tärkeää.

Mutta miapa ei ymmärrä ettö vaikka itse haluaa olla huomion keskipiste ja palstallakin huutaa oikein ketjujen ja vastausten määrällä että katsokaa mua niin joku muu ei arvosta hänen arvojaan

• Anonyymi

Miehet ovat ystävällisiä, hymyileviä ja kiltisti kiusoittelevia. Jotkut "jähmettyy" ja jää tuijottamaan. Työpaikalla ryntäävät kilpaa avaamaan ovea ym. Keskustelussa sanavalmiitkin miehet takeltelevat ja änkyttävät. Tällaisia esimerkkejä. Itse en ole mikään viettelevästi käyttäytyvä seksipommi, vaan enemmänkin vähän ujo ja ystävällinen, mutta näyttävä ulkoisesti.

• Anonyymi

Sulla ainakin mielikuvitus on kohdillaan, kuten tuolla eräällä toisellakin kirjoittajalla.
        Nauttikaa......vaikka kyllä minua meinaa naurattaa...…...ja naurattaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ainakin mielikuvitus on kohdillaan, kuten tuolla eräällä toisellakin kirjoittajalla.
        Nauttikaa......vaikka kyllä minua meinaa naurattaa...…...ja naurattaakin.

Sellaiset jotka ei sitä osakseen saa ei sitä usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko ihan täysillä itsekkään...…..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko ihan täysillä itsekkään...…..

Olet epäilevä koska sinä et saa huomioo. Mutta se ei ole ultimaattinen totuus vaan vain sinun kokemus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet epäilevä koska sinä et saa huomioo. Mutta se ei ole ultimaattinen totuus vaan vain sinun kokemus

Tietenkin riippuu kirjoittajan(sinun) työpaikastasi.....jossain toimintakeskuksessa ihan mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin riippuu kirjoittajan(sinun) työpaikastasi.....jossain toimintakeskuksessa ihan mahdollista.

Useimmiten ihmiset on mukavia jos heille ollaan ja sinä mia-ei-mia oot todistanut jo useasti miten inhottavasti kohtelet muita. Miten vihamielinen olet. Sellainen ärjy saa varmasti aika toisenlaista kohtelua kuin ystävällinen hymyilevä iloinen lempeä ihminen

• Anonyymi

Ahaa, tämä ihastelu sai tällaisen käänteen.....siis olin oikeassa arvatessani työpaikan.

Keskustelu loppuu osaltani. Kiitos seurasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, tämä ihastelu sai tällaisen käänteen.....siis olin oikeassa arvatessani työpaikan.

Niimpä.Useimmiten ihmiset on mukavia jos heille ollaan ja sinä mia-ei-mia oot todistanut jo useasti miten inhottavasti kohtelet muita. Miten vihamielinen olet. Sellainen ärjy saa varmasti aika toisenlaista kohtelua kuin ystävällinen hymyilevä iloinen lempeä ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mia-ei-mia on ylipainoinen kuola poskella räkä nenästä valuen kulkeva haiseva ylipainoinen vittuileva tappeleva äyskiä. Eipä ihmi jos se saa pikkasen erilaista kohtelua. Se ei kerro mitään muiden saamasta kohtelusta. Se kertoo vaan ei mian luonteesta joka on ärjy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mia-ei-mia on ylipainoinen kuola poskella räkä nenästä valuen kulkeva haiseva ylipainoinen vittuileva tappeleva äyskiä. Eipä ihmi jos se saa pikkasen erilaista kohtelua. Se ei kerro mitään muiden saamasta kohtelusta. Se kertoo vaan ei mian luonteesta joka on ärjy

Äyskivät tappelijat ei usein ole ihailtuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äyskivät tappelijat ei usein ole ihailtuja

Silla on mielenterveys kuralla kun piti heti käydä alistamassa ja lyttäämässä naiset jotka huomioo miehiltä on saanut!

Sillä on paha olla ja kärsii kun haluaisi itse huomioo mut ei saa siks piti heti lytätä ja kiusata naisia jotka saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä.Useimmiten ihmiset on mukavia jos heille ollaan ja sinä mia-ei-mia oot todistanut jo useasti miten inhottavasti kohtelet muita. Miten vihamielinen olet. Sellainen ärjy saa varmasti aika toisenlaista kohtelua kuin ystävällinen hymyilevä iloinen lempeä ihminen

Ei täällä mitään Miioja ole. Mies leikkii kanssanne.

• Anonyymi

Ei kai mistään.

• Anonyymi

Jotain oppinut palstalta minäkin (nainen oon). Kyllä nainen voi sen siitä tietää, kun mies kertoo. Ei mistään muusta,

• Anonyymi

Mä olen tuolta ylempää toi joka ihmetteli miesten pöljää käyttäytymistä jonka on huomannut.

Itse en usko miesten sanoihin helposti vaan elekieleen. Miehet lirkuttaa paljon valetta jos haluu panna. Usein ne ei niin totta ole. Ne sanoo niitä vaan seksin toivossa. Enemmän kertoo nonverbaalinen puoli.

Esim. Mies voi sanoo rumaakin kauniiks tai et rakastaa jota kuta jos yrittää panoksi lämmitellä.
        Mutta jos nonverbaalinen puoli ja käytös osoittaa enemmän itsekkäitä asioita niin mies ajattelee vain omaa tarvettaan päästä purkaan paineet johonkin. Ei se kohde kiinnosta muuten kuin reikänä ja kun reikä on täytetty miehen mielenkiinto loppuu

• Anonyymi

Juuri näin, ei mistään muusta. Ylempänä olevissa kertomuksissa taitaa olla hieman naisten omaa mielikuvitusta mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, ei mistään muusta. Ylempänä olevissa kertomuksissa taitaa olla hieman naisten omaa mielikuvitusta mukana.

”Voi rakas kuinka kaunis oot, noi silmät, ”

(Vittu oot läski, mut mua panettaa ja nyt on valomerkki, viimeinen zäänssi saada seksii tälle iltaa)

• Anonyymi

Mitä vitun väliä sillä on loppujen lopuksi. Kyllä moni varmaan haluaa hoidella. Mutta itse haluaisi vain sen yhden. Mitä ei saa.

• Anonyymi

No onhan sillä silloin väliä kun haluaa sen yhden, eikä vielä tiedä saako. Kun ei uskalla kysyä. sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan sillä silloin väliä kun haluaa sen yhden, eikä vielä tiedä saako. Kun ei uskalla kysyä. sivusta.

No omalla kohdallani ei ole kysymys varmaankaan enää ootsä mun kaa- leikeistä. Kyllä se taitaa olla aika selvä homma jo. Tyhmemmänkin pitäisi jo nähdä totuus ja luovuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No omalla kohdallani ei ole kysymys varmaankaan enää ootsä mun kaa- leikeistä. Kyllä se taitaa olla aika selvä homma jo. Tyhmemmänkin pitäisi jo nähdä totuus ja luovuttaa.

Niin sun kohdalla. Mutta meitä on täällä satoja ja eri tilanteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sun kohdalla. Mutta meitä on täällä satoja ja eri tilanteissa.

Itsestäni vain kirjoitinkin.

• Anonyymi

Kyllä sen katseesta näkee, ei saa silmiä irti ja on nolona,

• Anonyymi

Vaikee anoo kun ei oo saanu.

• Anonyymi

En osaa sanoa, kun en ole miesten mielstä kaunis.. tai en ainakaan tiedä sitä.. Jos joku sen sanoo ymmärrän vasta😅

• Anonyymi

Miksi mies vastaa näin, on jotain mitä en ymmärrä.

• oon aina kallistunut olevani sen etoovan puolelle..

kauniit naiset saa ehkä en tiedä, vähemmän pakkeja kuin me vähemmän kauniit. oon saanut vaan pakkeja heh

• Anonyymi

silakan hajusta kait?

• Anonyymi

Siitä naiset sen tiedätte ettei hän saa silmiä irti sinusta. Niin yksinkertaista.

• Anonyymi

Hehheh mä oon satavarma että siitä tietää kun mies välttelee ja puhuu kaikille muille paitsi itelle. 🤨

• Anonyymi

Se on se alkukantainen vetovoima, mikä tikanpojan puuhun ajaa! Se on naisen kokonaisuus, ei pelkkä kauneus yksin ratkaise eikä edes kokokaan. Yleis-sensuellisuus paistaa naisesta aina läpi. Sen nainen huomaa ja sivusta muutkin . Se on ihmisen aivoissa.

• Anonyymi

Siitä, ku poliizizedät haluu siltä pillua ja taputtaa vaan päähän, jos on tehny rikollista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe