Myöhäisherännyt vai aina aavistanut?

Anonyymi

Pitävätkö aina-Lesbot myöhäis-Lesboja epälesbompina? Onko aina-lesbot aidompia/ alkuperäislesbompia? Onko tässä asiassa karsastusta? Jos haluaa treffailla, kannattaako myöhäisyyttään paljastaa?

64

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sen yleensä huomaa paljastamattakin siitä miten "osaa olla" naisten kanssa.

• Anonyymi

Itse en anna mitään lisäarvoa sille että on kokenut tai että "osaa olla" naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en anna mitään lisäarvoa sille että on kokenut tai että "osaa olla" naisen kanssa.

On siitä hyötyä.

• Anonyymi

🤔olen just herännyt. Opinko tunnistamaan nämä naiset ajan kanssa? Vielä en osaa nähdä sitä piirrettä kuin siinä, joka minut on herättänyt.

• Anonyymi

Ei sillä normaali tutustumis- tai ihastusvaiheessa ole merkitystä. Ehkä jos laittaisit esim seuranhakuilmoituksen, niin saattaa jotkut ns. syntymälesbot ohittaa ilmoituksesi, jos mainitset asiasta.
      Tai jossain tietyissä piireissä saattaa olla karsastusta jos sellaisiin piireissä satut pyörimään. Itsellä ei ikinä ole ollut hinkua mihinkään piireihin.

• Anonyymi

Lesbojen parisuhteet vaan ei tahdo toimia.
      Lesboja on aina siis kaks toinen on nainen ja toinen on mies.

Yleensä näin sivusta seuranneenna se joka on nainen heivaa
      sen miehen?

Kyllä itseäni näin miehenä surettaa se että siis oikeasti pantava nainen
      alistaa jonkun materiaalisen lesbon ja heivaa sen sitte?

• Anonyymi

Nyt en ymmärrä oikein sanaakaan. Tosin tämä kaikki on minulle niin uutta. Mikä on materiaalinen lesbo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ymmärrä oikein sanaakaan. Tosin tämä kaikki on minulle niin uutta. Mikä on materiaalinen lesbo?

En minäkään oikein ymmärä, mikä on ”materiaalinen lesbo”? Ja jos joku heivataan, niin siihen nyt on varmaan joku muu pätevä syy..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään oikein ymmärä, mikä on ”materiaalinen lesbo”? Ja jos joku heivataan, niin siihen nyt on varmaan joku muu pätevä syy..

En minäkään oikein ymmärrä tätä ”materiaalinen lesbo”. Jos välit katkea ne katkeaa, ja siihen on (toivon mukaan) joku ihan järkevä syy..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noihin kannata vastata.

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä. Mahdollisesti kannattaa kuitenkin kertoa asiasta, koska toinen osapuoli voi muuten ihmetellä joitakin asioita, jotka johtuvat tottumattomuudesta. Riippuu vähän minkälaisia naisia/naista tapailee.

• Anonyymi

Mitkä asiat paljastavat tottumattomuuden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan turha tuollaisia miettiä etukäteen, että pitäisi jotenkin olla uskottava näissä asioissa. Olet oma itsesi ja jos olet sydämellä mukana, niin sen pitäisi riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niistä kannata täällä keskustella, eikä pahemmin muuallakaan, ellei halua saada kaikkia kimppuunsa ja yleistä riitaa aikaan. Opit kyllä vähitellen huomaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niistä kannata täällä keskustella, eikä pahemmin muuallakaan, ellei halua saada kaikkia kimppuunsa ja yleistä riitaa aikaan. Opit kyllä vähitellen huomaamaan.

Hmm...? Tämä on kyllä keskustelupalsta ja aikuiseen kommunikointiin liittyy mielestäni vahvasti kyky olla asiallisesti myös erimieltä asioista. Missähän muualla ummikko voisi kysymyksiinsä saada vastauksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...? Tämä on kyllä keskustelupalsta ja aikuiseen kommunikointiin liittyy mielestäni vahvasti kyky olla asiallisesti myös erimieltä asioista. Missähän muualla ummikko voisi kysymyksiinsä saada vastauksia?

Oletko keski-ikäinen myöhäänherännyt? Kannattaa mennä mukaan tapahtumiin, jossa tutustuu muihin ja samalla saa vähän osviittaa miten toimitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luetellaan sitten muutama:
        - on kömpelö käytökseltään, ei osaa puhua naisten kanssa, käyttäytyy esim. liian ronskisti, ailahtelevasti, töykeästi, yliasiallisesti tai esittää passiivista ja on etäinen ja epävarma.
        - ei osaa viedä juttua kaverillisesta eteenpäin, joten mitään ei tapahdu, ei osaa flirtata naisten kanssa, koska miehille ei ole tarvinnut, ei tajua koska itseltä odotetaan aloitetta.
        - ei ymmärrä että naiset on yleensä tarkkoja kaikesta, joka sanasta, koska miesten kanssa ei ole tarvinnut.
        - viljelee vääränlaista huumoria.
        - väittelee = haastaa riitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- on kömpelö käytökseltään, ei osaa puhua naisten kanssa, käyttäytyy esim. liian ronskisti, ailahtelevasti, töykeästi, yliasiallisesti tai esittää passiivista ja on etäinen ja epävarma.
        - ei osaa viedä juttua kaverillisesta eteenpäin, joten mitään ei tapahdu, ei osaa flirtata naisten kanssa, koska miehille ei ole tarvinnut, ei tajua koska itseltä odotetaan aloitetta.
        - ei ymmärrä että naiset on yleensä tarkkoja kaikesta, joka sanasta, koska miesten kanssa ei ole tarvinnut.

Kiitos! Olen 37v. Ja just herännyt. Kun ihastuin niin olen tehnyt kaikki nuo edellä mainitut, paitsi riidan haastaminen 😅

Muiden ihmisten seurassa olen sosiaalisesti lahjakas, mutta, mutta ihastus sai minut pois omilta totutulla radoilta joka tavalla.

Pitää harjoitella luonnollista olemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listasi ei päde minun mielestä, mistä olet nämä asiat keksinyt? Vaikuttaa enemmän silta että kirjoitat jonkun ihmisen huonot puolet, sen sijaan että vastaat rakentavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listasi ei päde minun mielestä, mistä olet nämä asiat keksinyt? Vaikuttaa enemmän silta että kirjoitat jonkun ihmisen huonot puolet, sen sijaan että vastaat rakentavasti.

Saat vapaasti olla eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat vapaasti olla eri mieltä.

Kiitos.

• Anonyymi

Kyllä sen myöhäisyyden huomaa monesta asiasta: tavasta puhua, tyylistä, lapsista, ei tiedä naisten välisten suhteiden kirjoittamattomia sääntöjä, ei tunne mitään kys. kulttuurista, ei osaa tehdä sujuvasti aloitteita, ei lesbokavereita ym. Toiset tykkää enemmän alkuperäisistä lesboista, toisille ei väliä.

• Anonyymi

”Ei osaa tehdä sujuvasti aloitetta”? Minusta tuntuu että se että osaako vai ei, ei liity siihen onko myöisherännyt vai ei. Toisilöe se luonnistuu, toisille ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ei osaa tehdä sujuvasti aloitetta”? Minusta tuntuu että se että osaako vai ei, ei liity siihen onko myöisherännyt vai ei. Toisilöe se luonnistuu, toisille ei.

Niin juuri ihan sama onko hetero vai lesbo niiin kaikki eivöt vain osaa tehdä aloitetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri ihan sama onko hetero vai lesbo niiin kaikki eivöt vain osaa tehdä aloitetta.

Tätä hainkin, ei se ole ”myöhäisheränneen” tapa/ongelma. Joillekin aloitteen tekeminen ei vaan luonnistu. Kuulin itse valitettavasti siihen ryhmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä hainkin, ei se ole ”myöhäisheränneen” tapa/ongelma. Joillekin aloitteen tekeminen ei vaan luonnistu. Kuulin itse valitettavasti siihen ryhmään.

Kyllä tuohon tottumuskin vaikuttaa, onko koskaan joutunut tekemään aloitetta.

• Anonyymi

"... ei tiedä naisten välisten suhteiden kirjoittamattomia sääntöjä."
        Mitäs ne nämä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs ne nämä on?

Eiköhän se ole jotenkin selvillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs ne nämä on?

Minäkin haluan tietää mitä ovat kirjoittamattomat säännöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs ne nämä on?

En tiedä minäkään.. en oo ikinä kuullutkaan. Enkö edes ole myöhäisherännyt. Ihan nuorena hetännyt.

• Anonyymi

Pitääkö lesbolla olla lesbokavereita? Lesbotuttuja minulla on mutta hengaan ihan heteroiden kanssa. Lesbobaaritkaan eivät kiinnosta minne mennään pokailemaan. Tällä hetkellä olen vain kiinnostunut eräästä tietystä lesbosta. Voi tietenkin olla, että jos tämä piirittämäni tapaus ei lämpene minulle, löydän ensi vuonna itseni lesbotapahtumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö lesbolla olla lesbokavereita? Lesbotuttuja minulla on mutta hengaan ihan heteroiden kanssa. Lesbobaaritkaan eivät kiinnosta minne mennään pokailemaan. Tällä hetkellä olen vain kiinnostunut eräästä tietystä lesbosta. Voi tietenkin olla, että jos tämä piirittämäni tapaus ei lämpene minulle, löydän ensi vuonna itseni lesbotapahtumista.

Miksi hengaat vain heterojen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hengaat vain heterojen kanssa?

En ole tavannut lesboa jonka kanssa oltaisiin samalla aaltopituudella. Nämä hetero ystävät ovat ystäviä vuosien takaa. Olen kyllä valmis ystävystymään lesbojen kanssa, jos vain oikeat henkilöt osuvat kohdalle. Tällä hetkellä mielessä on vain yksi ja erityinen L.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä minäkään.. en oo ikinä kuullutkaan. Enkö edes ole myöhäisherännyt. Ihan nuorena hetännyt.

Jep. Ei ole olemassa mitään lesbojen kirjoittamattomia sääntöjä.
        Joku haluaa nyt tehdä tästä vain jotain salatiedettä, että muka lesbomaailmassa ei pärjää ilman jotain salaisia koodeja ja haluaa että myöhäisheränneet tuntevat itsensä tyhmäksi kun eivät tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ei ole olemassa mitään lesbojen kirjoittamattomia sääntöjä.
        Joku haluaa nyt tehdä tästä vain jotain salatiedettä, että muka lesbomaailmassa ei pärjää ilman jotain salaisia koodeja ja haluaa että myöhäisheränneet tuntevat itsensä tyhmäksi kun eivät tiedä.

Kiitos. Huolestuin jo, että lesbot ovat näin ei suvaitsevaisia. Itse pidän itseäni SuperSuvaitsevana. Ehdin jo miettiä, että olen outolintu, jos lesbot eivät hyväksy joukkoonsa. Tällä hetkellä ajatukset omassa ”lesbokuningattaressa.” Varsinainen kultakimpale ja hän ”löysi” minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin haluan tietää mitä ovat kirjoittamattomat säännöt.

Vegetaristeilla ainakin on yksi semmoinen kirjoittamaton sääntö. Se menee näin: "...maista, maista mansikkaa, mutta älä metukkaa". Epäilen vahvasti, että suurinpiirtein tätä kirjoittaja tarkoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vegetaristeilla ainakin on yksi semmoinen kirjoittamaton sääntö. Se menee näin: "...maista, maista mansikkaa, mutta älä metukkaa". Epäilen vahvasti, että suurinpiirtein tätä kirjoittaja tarkoitti.

Eiköhän tuota tilaa löydy molemmille. Ne jotka hyväksyy vain aina pelkästään mansikkaa syöneet löytänevät seuransa toisistaan. Nille jotka hyväksyvät ihmisen ja mieltymysten muuttumisen löytynee seuraa toisistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tämä😀, mun mielestä tämä tapa puhua asioista on vähän lesbomaista. Asia tulee varsinaisen selväksi rivien välistä tai vertauskuvalla.

Mulle tämä on ihan uusi tapa hahmottaa maailmaa ja jotenkin jännittävää, kiehtovaa, älykästä, sensiriivistä, kypsää.

Nyt kun olen löytänyt itsestäni tämän lesbouden lahjan, niin katson ja tutkin (skannaan) tapaamani naiset uudella tavalla. Ja yritän keskustelusta huomata rivienvälit.

Tänään eräs miestukkainen 54v. Nainen herätti minussa sen kemian tunteen. Vaikka ei sen kummempia juteltu, ihan kuin sen aistisi jotenkin. Olemuksen syvyys tai joku magneetti. Ihme juttu 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tämä😀, mun mielestä tämä tapa puhua asioista on vähän lesbomaista. Asia tulee varsinaisen selväksi rivien välistä tai vertauskuvalla.

Mulle tämä on ihan uusi tapa hahmottaa maailmaa ja jotenkin jännittävää, kiehtovaa, älykästä, sensiriivistä, kypsää.

Nyt kun olen löytänyt itsestäni tämän lesbouden lahjan, niin katson ja tutkin (skannaan) tapaamani naiset uudella tavalla. Ja yritän keskustelusta huomata rivienvälit.

Tänään eräs miestukkainen 54v. Nainen herätti minussa sen kemian tunteen. Vaikka ei sen kummempia juteltu, ihan kuin sen aistisi jotenkin. Olemuksen syvyys tai joku magneetti. Ihme juttu 😀

Nimimerkillä: just herännyt 37v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvailuksi menee, mutta olisiko jotain sellaista. Älä flirttaa jo seurustelevalle. Seuraa kuka kenenkin kanssa on ettet vahingossa aiheuta hämmennystä kiinnostumalla toisen omasta...

Jos olet toista kiinnostava, hän muistaa sanasi. Naiset takertuu sanoihin ja piilomerkityksiin miehiä enemmän. Osa loukkaantuu kovin helposti..

Vähemmistöryhmä suojautuu sisäänpäin. Siksi osalle ulkoiset käytössäännöt ja tavat olla nousevat kovin tärkeiksi. Suojautumismekanismista kyse...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä minun mielestä. Itse valitsen kavereita ihan muilla perustein kuin se onko homo/lesbo/bi/hetero. Kummallinen tapa ajatella minun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä minun mielestä. Itse valitsen kavereita ihan muilla perustein kuin se onko homo/lesbo/bi/hetero. Kummallinen tapa ajatella minun mielestä.

Samoilla linjoilla olen.

• Anonyymi

Kaikki ei välitä niin tarkkaan, riippuu täysin millaisen naisen haluaa.

• Anonyymi

Eikö kannata vaan olla omaitsensä ja toinen joko hyväksyy tai sitten ei. Ainahan on niitä jotka tekee pesäeroa toisiin ja on mielestään parempia... Sellaiseen seuraan en kaipaa. Pidän suvaitsevaisista, aidoista, rehellisistä ja itsensä kanssa sinut olevista ihmisistä. Haluan rinnalle sellaisen naisen jonka seurassa on hyvä olla omana itsenään ja joka saa sukat pyörimään jaloissa..

• Anonyymi

Olisin voinut kirjoittaa tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän.

Samoin ja siihen EI minulla vaikuta se onko myöhäisherännyt vai ei.

• Anonyymi

Kysyttiin mistä tottumattomuuden huomaa, kaksi henkilöä vastasi, mutta vastaukset eivät kelvanneet ja ne tulkittiin väärin. Tyypillistä. Älkää kyselkö, jos ette halua vastauksia.

• Anonyymi

Niinpä, tosiasioiden sanominen ei ole arvottamista tai suvaitsemattomuutta. Jos joku luistelee ensimmäistä kertaa ja toinen kertoo kysyttäessä mistä sen huomaa, se on neutraalia. Ei ole hyvä olla niin epävarma, ettei kestä tosiasioiden sanomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, tosiasioiden sanominen ei ole arvottamista tai suvaitsemattomuutta. Jos joku luistelee ensimmäistä kertaa ja toinen kertoo kysyttäessä mistä sen huomaa, se on neutraalia. Ei ole hyvä olla niin epävarma, ettei kestä tosiasioiden sanomista.

Kuten sanottu, täällä tai muuallakaan ei kannata keskustella näistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottu, täällä tai muuallakaan ei kannata keskustella näistä.

Tänne ei voi kirjoittaa muuta kuin lässytystä, kaikesta muusta joku vetää herneen nenäänsä. Kyllästyttää taas vaihteeksi koko palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne ei voi kirjoittaa muuta kuin lässytystä, kaikesta muusta joku vetää herneen nenäänsä. Kyllästyttää taas vaihteeksi koko palsta.

Niin minuakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minuakin.

Sama täällä, eikä nämä nykyiset keskustelut itselleni mitään anna muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle vastaus oli avaava ja tunnistin hyvin oman käytökseni siitä 😅, Terv. AP just herännyt 37v.

• Anonyymi

No tää keskustelu on hyvä esimerkki siitä miten naisia ei ainakaan saa.

• Anonyymi

Jep😂

• Anonyymi

Tässä ketjussa on ollut puhetta säännöistä, kirjoittamattomat sellaiset. Kaikilla ihmisilla on omat säännöt, oma sääntökirja miten toimia eri tilanteissa. En ymmärrä minkä takia joku oikeasti avautuu ettei mukamas olisi oikea lesbo/bi nainen jos ei hallitse jotain lgbti sääntöjä miten lähestyä toista. Ryhdistäytykää!

• Anonyymi

Olen ryhdikäs. Mulle ainakin oli hyvä peili tuo lista, jonka joku laittoi. Sen johdosta nyt näen oman haparoivan käytökseni ihastuksen seurassa. Listasta oli mulle apua, nyt voin ottaa vähän iisimmin ja alla itseä kohtaan armollisempi, kun noin muutkin on alussa kompuroineet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ryhdikäs. Mulle ainakin oli hyvä peili tuo lista, jonka joku laittoi. Sen johdosta nyt näen oman haparoivan käytökseni ihastuksen seurassa. Listasta oli mulle apua, nyt voin ottaa vähän iisimmin ja alla itseä kohtaan armollisempi, kun noin muutkin on alussa kompuroineet.

Koin sen listan aika päällekäyvänä ja alistavana, entiset heterot ovat jotenkin huonompia lesboja kuin he jotka aina ovat olleet lesboja. Olen itse myöhäisherrännyt, mikä voi selittää sen että loukkaannuin listasta vähäsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koin sen listan aika päällekäyvänä ja alistavana, entiset heterot ovat jotenkin huonompia lesboja kuin he jotka aina ovat olleet lesboja. Olen itse myöhäisherrännyt, mikä voi selittää sen että loukkaannuin listasta vähäsen.

Minäkin olen vasta just herännyt ( 37v), mutta olen silti varma itsestäni. Aloitin tämän keskustelun ja kysyin ennemminkin uteliaisuuttani kysymyksiä, kuin epävarmuuttani.
        Koen, että tästä keskustelusta on ollut hyötyä.
        Harmi, jos sulle tuli tuollaisia tunteita. Mä ainakin uskon, että kyllä nainen itse tuntee ja tietää kuka ja mitä on ja uskon, että myöhäiset on ihan täysiä lesboja, aina lesboilla on tietty elämänkokemus puolellaan. Jotenkin jos olis ollut aina-lesbo, Eiks olis aika mielenkiintoista seurata heräileviä..,vähän niin kuin pääsis helposti olemaan ensi ihastuksia 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen vasta just herännyt ( 37v), mutta olen silti varma itsestäni. Aloitin tämän keskustelun ja kysyin ennemminkin uteliaisuuttani kysymyksiä, kuin epävarmuuttani.
        Koen, että tästä keskustelusta on ollut hyötyä.
        Harmi, jos sulle tuli tuollaisia tunteita. Mä ainakin uskon, että kyllä nainen itse tuntee ja tietää kuka ja mitä on ja uskon, että myöhäiset on ihan täysiä lesboja, aina lesboilla on tietty elämänkokemus puolellaan. Jotenkin jos olis ollut aina-lesbo, Eiks olis aika mielenkiintoista seurata heräileviä..,vähän niin kuin pääsis helposti olemaan ensi ihastuksia 😁

Itse koen, että vähän väärällä tavalla koetaan tuo. Eihän ns.entiset heterot ole heteroita olleet ollenkaa, ihan samanlailla lesboja kuin muutkin. Sukupuoli on ollu väärä kenen kanssa ollut ja usein yhteiskunta ja muut tekijät ovat vaikuttaneet ihmisen ajautumaan niihin.
        Ei lesnoksi mitenkään muututa jan kanssa tai mieltymykset muutu, kyllä yleensä ihminen on lesbo ollut ihan alkujaan, toiset vain tajuavat tai hyväksyvät itsensä myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse koen, että vähän väärällä tavalla koetaan tuo. Eihän ns.entiset heterot ole heteroita olleet ollenkaa, ihan samanlailla lesboja kuin muutkin. Sukupuoli on ollu väärä kenen kanssa ollut ja usein yhteiskunta ja muut tekijät ovat vaikuttaneet ihmisen ajautumaan niihin.
        Ei lesnoksi mitenkään muututa jan kanssa tai mieltymykset muutu, kyllä yleensä ihminen on lesbo ollut ihan alkujaan, toiset vain tajuavat tai hyväksyvät itsensä myöhemmin.

Se voi olla juuri näin, tai sitten he eivät ole tajunneet olevansa bi-seksuaaleja. Mutta tosiaan heteroja eivät ole olleetkaan, luulosta huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla juuri näin, tai sitten he eivät ole tajunneet olevansa bi-seksuaaleja. Mutta tosiaan heteroja eivät ole olleetkaan, luulosta huolimatta.

Niinpä ja jotkut voivat luula olevansa bi pystyessään jonkinlaisia heterosuhteita solmimaan, mutta tajuavatkin myöhemmin olevansa lesboja, kun suhteet eivät toimikaan miehiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm 🤔ehkäpä meitä on moneksi. En missään tapauksessa koe olevani bi seksuaalinen. Olen kuitenkin kokenut (ennen miestäni) kiihkeän heterosuhteen mieheen. Nyt koen olevani 100% lesbosta ihastunut naiseen.
        Minun kohdalla se on ihmisestä kiinni, mutta ole bi, koska en koe yhtään tätä asiaa niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm 🤔ehkäpä meitä on moneksi. En missään tapauksessa koe olevani bi seksuaalinen. Olen kuitenkin kokenut (ennen miestäni) kiihkeän heterosuhteen mieheen. Nyt koen olevani 100% lesbosta ihastunut naiseen.
        Minun kohdalla se on ihmisestä kiinni, mutta ole bi, koska en koe yhtään tätä asiaa niin.

Niin, voiko toiselle ihmiselle sanoa, että koet asian väärin? 🤔

Seksuaalisuus on niin ihmisen omaa ydin minuutta, että siihen ei soisi kenenkään ulkopuolisen puuttuvan.

Ymmärrän kyllä, että jos itsellä on vain kolme lokeroa käytössä lesbo, bi, tai hetero voi tuottaa ongelmia mihin lokeroon laittaa eritavalla seksuaalisuutensa kokevan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe