Supernanny Suomi

Anonyymi

Katsoitteko Suomen Supernannyn? Kyllä pisti vihaksi sen isomman sällin käytös ja kissojen kiusaaminen. Itse en kestäs tossa tilanteessa! :s

21

2940

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En katso moisia ohjelmia enkä paljon muutakaan. Netistä jotain sarjoja vaan.

      • Anonyymi

        Kiintoisaa


    • Anonyymi

      Pystyikö hän auttamaan sitä perhettä.

      • Anonyymi

        Joo onneksi!


    • Anonyymi

      Suomen Supernanny voisi alkaa pitää koulua näille avioliittoon tai yhteen meneville
      nuorille. Jotain pitäisi osata, ennekuin lapsia aletaan hankkimaan. Pahalta tuntuu,
      lasten puolesta, erotaan ja aina on uusia isiä ja äitejä pienille ihmisille, ei ihme, että
      psykiatria tarvitaan ihan pienenä.

      • Anonyymi

        Vanhemmissa on paljon vikaa, jos antavat lastensa kiduttaa kissaa.
        Voishan ottaa anonyyminä yhteyttä eläinsuojelujärjestöön sillä paikkakunnalla.

        Aina pitää ilmoittaa tuollaiset, poloiset kissat!
        Mitään eläintä ei saa kiduttaa!

        Puhelin käteen vain ja soita!


      • Anonyymi

        Ei hyvää päivää miten noi vanhemmat voi olla tyhmiä mulla on 4 lasta miten se voi olla noin vaikeeta


    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset ovat hyviä myös eläimille. Tuo sälli tulee löytämään itsensä vankilasta, jollei tilanteeseen puututa välittömästi.

    • Anonyymi

      Katsoin jakson 8, nyrkki puhuu.
      Herra varjele näitä nykyperheitä!
      Järkyttävää kun äidillä ei ryhtiä penskojen kanssa!
      Miten voi järki kasvatuksessa olla noin hukassa?
      Missä on lasten isä jakamassa vastuuta?
      Miettisivätpä etukäteen kannattaako lapsia ruveta punomaan!

      • Anonyymi

        Rakastakaa lapsiamme sellaisina kun he ovat oli ne sitten homoja tai lesboja jokainen lapsi on tärkeä toiset vanhemmat hylkää lapsensa ku he kuulevat pojan olevan homo ei ole ihme että niin paljo tapahtuu itsemurhia toiset vanhemmat on vaan niin tyhmiä


    • Anonyymi

      Tuohon edelliseen kommenttiin osaltani lisään, että ihmettelemään jäin miten raskasta nykyään on opettajan työ. Nyt alan oikeasti ymmärtää heitä. Kun kuriton, säännötön, häiriintynyt lapsi sysätään koululaitoksen helmoihin.
      Tässä ohjelmassa ei voi kuin äimistellä uusavutonta äitiä.
      Onko ollut pakko lepsuilla? Eikö kukaan ole vuosien varrella ilmennyt puuttua perheen tilanteeseen?
      Vanhemmat, sisarukset, lähiympäristö, neuvolan väki?
      Onkohan kaikki nykyään ADHD:tä sun muuta oikeasti?
      Vanhempien välinpitämättömyyden tulosta pitkälti.

    • Anonyymi

      Mä oon kattonu kaikki suomi nannyt mitä on tullut. Se Pia on kyllä hieno nainen. Iso kokonen, vahva, positiivinen, älykäs ja tyylikäs. Tollasen kun ois saanu vaimoks. Joo tiedän että tää on ohjelmaa, mutta kyllä se persoona siinä on. Paras ohjelma mitä koskaan nähny. Tälläsiä ohjelmia lisää. Ja se lasten kasvatus on sitten meidän kaikkien vastuulla, myös meidän lapsettomien. Tuemme vaikka paikallista lastensuojelujärjestöö sopivin summin. Täältä kun ei mitään mukaan saa. Lapsissa se tulevaisuus on. Halusitte tai ette.

      • Anonyymi

        Itse arvostan myös tämän naisen ammattitaitoa. Taustalla täytyy olla vankka työstä saatu ammattitaito, hieno taustaryhmä ja kasvatustieteiden tuntemusta. Tuohon kovaan kolminaisuuteen kun lisätään sydän ja oikeanlainen kovuus, on ohjelma mistä varmasti moni saa uusia tapoja elää perheessään.

        Asiasta hieman poiketen. Televisiossa vaikuttaa myös toinen psykologian kautta ihmisiä auttava nainen. Hänellä on erilainen, mekaaniseen itsensä kehittämiseen, fyysiseen toistoon ja kontrollointiin tähtäävä ote. Kasvatustieteiden ja lääketieteellisten tapojen toiminnot ovat erilaisia. Nannyn tyyli toimisi pitkävaikutteisemmin ja tunnetaitojen osalta paremmin.


      • Anonyymi

        Pia on laihtunut ihan hirveesti onneksi se laittaa asiat kuntoo noissa perheissä taitaa olla kaikki uusavuttomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pia on laihtunut ihan hirveesti onneksi se laittaa asiat kuntoo noissa perheissä taitaa olla kaikki uusavuttomia

        hänelle on tehty "laidutudleikkaus"


      • Anonyymi

        Mun mielestä pienen lapsen nukkuma paikka on isän ja äidin vieressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä pienen lapsen nukkuma paikka on isän ja äidin vieressä

        Itse taas arvostan enemmän sitä että lapsi oppii nukkumaan omassa sängyssään täydet yöunet niin vanhemmat saavat paremmin nukkua. Vanhempien riittävä ja laadukas lepo on tärkeä koko perheen hyvinvoinnille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas arvostan enemmän sitä että lapsi oppii nukkumaan omassa sängyssään täydet yöunet niin vanhemmat saavat paremmin nukkua. Vanhempien riittävä ja laadukas lepo on tärkeä koko perheen hyvinvoinnille.

        Mä en ymmärrä näitä nykyajan perheitä hirveetä huutoo


    • Anonyymi

      Minä ihmettelen tuota yksinhuoltajien pienten lasten määrää. Asukaa hyvät ihmiset ensin vähän aikaa yhdessä, ennen kuin hankitte lapsia! Nykypäivänä kun tuota perusarkea ei tunnuta kestettävän.
      Sitten minusta tuntuu siltä, että Pia laittaa sanoja/ajatuksia lasten suuhun tyyliin ”sinusta ei varmaan tunnu kivalta ku pikkuveli lyö sinua”
      Muuten minusta tuntuu käsittämättömältä, että vanhemmat on noin hukassa lastensa kanssa ja tietysti hyvä, että saavat apua siihen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe