"Thai-tytöt" ja suomipojat...

Anonyymi

Useamman kertaa Thaikuissa matkanneena ja paikallisten naisten kanssa keskustelleena olen ihmetellyt yhtä asiaa suuresti...
Maksullisia naisia siellä on joka lähtöön ja thai kulttuurissa kuuluu olla ystävällinen kaikille eli näytellä osataan ja erityisesti mielistellä miestä. En ole mikään kukkahattutäti joka pitää kaikkea huoraamisra pahana, MUTTA....
Te jotka huoria käytätte. Kai te ymmärrätte että ne eivät tee sitä munan kaipuusta? Moni vetää pään sekaisin ja jättää lapsen mummolaan ja lähtee tienaamaan. Ne pikkutytöt jotka myy kukkia ja seppeleitä autojen välissä ja kerjää öisin kaduilla on niitä jotka tarpeeksi vanhana siirtyy myymään ainoata omaisuutta joka heillä on. Yleensä ensin Bangkokissa ja muuttavat sieltä turistikohteisiin. Eräs ystäväni joka silloin toimi huorana teki hommaa koska sai näin rahoitettua tyttärensä lakiopinnot ja poikansa opiskelut. Lapset asuivat pohjoisessa, mies oli kuollut. Nyt olen onnellinen hänen puolestaan kun hän löysi aussimiehen itselleen ja ovat seurustelleet jo vuoden.
Tiedän siellä olevan naisia jotka ovat omasta tahdostaan "alalla" mutta olen nähnyt nämä tuhannen sekaisin, viimeisillään raskaana olevat naiset ja kehityshäiriöiset lapset, nuoria tyttöjä pää pilvessä tienaamassa kadun kulmalla koko yön..

Mietin vain että kun kaikki miehet ei voi olla perverssejä kaiken liikkuvan nussijoita. Niin mietittekö te YHTÄÄN niitä naisia mitä nussitte? Valitsetteko te naisen jollain moraalilla ja kriteereillä? Käykö mielessä haluaako se 17-vuotias oikeasti imeä 67v vanhan äijän munaa? Onko sillä vaihtoehtoa? Eikö teille tule omat tyttäret ja lapsenlapset mieleen?
Kaveriporukassa meillä on muutama jotka käy joka kerta reissussa huorissa ja muutama joka ei halua tikullakaan koskea.
Naisena tykkään tiettyyn pisteeseen asti esineellistämisestä, mutta kyllä mä joka kerta mietin noita miehiä... Suomessa ne ei käyttäydy samalla tavalla. Jos olisin sinipunainen veisin ensin miehen testiin thaikkuihin ja kun se siellä päästäisi itsensä valloilleen näkisin mitä se todella on pohjimmiltaan...

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama pätee monen muunkin maan neitosiin. Jotkut omasta tahdostaan pakotettuja ja loput oikeasti pakotettuina.

    • Anonyymi

      Ei ne onnettomat muualta saa!

      • Anonyymi

        Juu ei muualta kuin Thaimaasta ihmiskaupan uhrilta ☹️


    • Anonyymi

      Sinipunainen=sinkkunainen

      • Anonyymi

        Mikä itse olet?


    • Anonyymi

      En ole käyttänyt Thaimaan maksullisia. Muuten olen kyllä siellä käynyt ja harrastanut myös seksiä. Olen myös oppinut ymmärtämään sikälästä kulttuuria.
      Se mitä en tässä ymmärrä, on sinun asenteesi.
      Thaimaassa ei ole kelaa eikä sossua kuten sinulla tarvittaessa on.
      Thai kulttuuriin kuuluu että lapset elättävät vanhempansa silloin kun vanhemmat eivät enään ole työssä. En sano että ovat eläkkeellä, koska eläke on mitätön.
      Monesti on ainoa vaihtoehto lähteä seksityöhön jotta pystyy huolehtimaan lapsistaan ja myös vanhemmistaan. Jos lapset saa hyvän koulutuksen, pystyvät he taas huolehtimaan omista vanhemmistaan.
      Miehet ostaa seksiä ja naiset myy. Tämä pätee myös Suomessa. Mikään ei ole niin kallis kuin suomalainen vaimo.
      Mielestäni ihan turha arvostella ja moittia niitä miehiä jotka mahdollistavat jonkun elämän maksamalla seksistä Thaimaassa. Samalla kun nainen saa ruokarahaa, tulee lapset ja vanhukset myös ruokittua. Mies sai hetken huvia synkkään elämäänsä.
      Tyttö tai nainen tekee sen olosuhteiden pakosta. Ei se varmaan aina herkkua ole, mutta kerro mikä on se toinen vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Ap taisi ihmetellä juuri tuota asennetta... Minkälaisen miehen miehen mielestä on hupia nussia naista/lasta joka tekee sen koska ei ole mitään muuta vaihtoehtoa? Suomalaisen hyväntekijän???
        Minkälaisen miehen mielestä avioliitto on seksikauppaa? Suomessa useimmat naiset tekevät työtä ja ansaitsevat sillä rahansa kuten useimmat miehetkin.


      • Anonyymi

        Miten varmistaa ettei ole ihmiskaupan uhri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap taisi ihmetellä juuri tuota asennetta... Minkälaisen miehen miehen mielestä on hupia nussia naista/lasta joka tekee sen koska ei ole mitään muuta vaihtoehtoa? Suomalaisen hyväntekijän???
        Minkälaisen miehen mielestä avioliitto on seksikauppaa? Suomessa useimmat naiset tekevät työtä ja ansaitsevat sillä rahansa kuten useimmat miehetkin.

        Sinun ajatuksissasi on lapsen Jussilainen, ei minun.
        Jos joku sanoo tietämättömänä että useimmat tekee Suomessa työtä ja ansaitsee sillä rahaa, on todella kapeakatseinen. Mahdatko edes tietää mikä on Thaimaassa palkkataso esim kaupan myyjällä?? No et varmasti. Voin kertoa että euroissa n 300 / kk.
        Ei ole asumistukia ym. Sillä pitää elättää itsensä, lapsensa ja vanhemmat.
        Ymmärrän täysin että lähdetään hankkimaan tuloja viihdyttämällä ulkomaalaisia.
        Thaimaassa se ei ole mitenkään tuomittavaa, eikä ole maksaminenkaan. Yksi farang voi elättää monta Thaimaalaista.
        Thaimaalaiset pitävät miehistä hyvää huolta, monella tavalla. Toisin kuin suomalaiset miehiä arvostelevat ja halveksivat naiset. Siksi on hyvin ymmärrettävää että miehet sponsoroivat thai-naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ajatuksissasi on lapsen Jussilainen, ei minun.
        Jos joku sanoo tietämättömänä että useimmat tekee Suomessa työtä ja ansaitsee sillä rahaa, on todella kapeakatseinen. Mahdatko edes tietää mikä on Thaimaassa palkkataso esim kaupan myyjällä?? No et varmasti. Voin kertoa että euroissa n 300 / kk.
        Ei ole asumistukia ym. Sillä pitää elättää itsensä, lapsensa ja vanhemmat.
        Ymmärrän täysin että lähdetään hankkimaan tuloja viihdyttämällä ulkomaalaisia.
        Thaimaassa se ei ole mitenkään tuomittavaa, eikä ole maksaminenkaan. Yksi farang voi elättää monta Thaimaalaista.
        Thaimaalaiset pitävät miehistä hyvää huolta, monella tavalla. Toisin kuin suomalaiset miehiä arvostelevat ja halveksivat naiset. Siksi on hyvin ymmärrettävää että miehet sponsoroivat thai-naisia.

        Mielestäsi suomalainen avioliitto on seksikauppaa koska thaimaalaisen myyjän palkalla ei elätä perhettä? Jo on logiikkaa.
        Ymmärrän täysin että ihminen tekee mitä täytyy lastensa puolesta, niin minäkin teen. Onnekseni pärjään palkallani eikä tarvitse nussia kaltaisiasi, vaan saan tehdä sen itse valitsemani, kunnioitukseni ansaitsevan miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Mitähän thainainen sanoisi. Jos kertoisin ettei sosioekonominen asemani ole korkea ja en pysty elättämään yksin naista sekä lapsia. Sanoisin että sinua odottaa vieras maa jonka ilmasto on kylmempi kuin osaat kuvitellakaan. Arkielämä tulee olemaan molemmilla ankaraa työntekoa. Voit toki päästä opiskelemaan jopa yliopistoon jos rahkeesi riittävät. Minulla eivät riittäneet. Ehkä jos meilla on joskus yhteisiä lapsia näillä on parempi onni. En tiedä olisiko tuolla naista joka tarttuisi "tilaisuuteen".

    • Anonyymi

      Mitähän thainainen sanoisi. Jos kertoisin ettei sosioekonominen asemani ole korkea ja en pysty elättämään yksin naista sekä lapsia. Sanoisin että sinua odottaa vieras maa jonka ilmasto on kylmempi kuin osaat kuvitellakaan. Arkielämä tulee olemaan molemmilla ankaraa työntekoa. Voit toki päästä opiskelemaan jopa yliopistoon jos rahkeesi riittävät. Minulla eivät riittäneet. Ehkä jos meilla on joskus yhteisiä lapsia näillä on parempi onni. En tiedä olisiko tuolla naista joka tarttuisi "tilaisuuteen".

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe