Siis joo alotin runkkaamaan vähän aikaa sitten ja haluaisin kuulla muiden runkkaus/muista orkku tilanteista
Runkkaus kokemuksia?
4
1144
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon runkannu 2 vuotta, mut oon koittanu vähentää. koska joskus käy niin ettei meinaa tulla orkkuu ja yritän nopeemmin runkata niin se esinahka alkaa aristamaan ja saattaa tulla ihottuman näköinen arka alue. Onhan se ihan kiva tunne, mutta sotkusta puuhaa.
"Death grip" eli liika puristus ei ole hyväksi. Se voi johtaa herkkyyden vähentymiseen ja aristamiseen.
Aristamiseen auttaa usein jonkinlaisen liukasteen käyttö.
- Anonyymi
Voihan se heppi aika paksuksi pehmeäksi pötkyläksi joskus mennä runkkauksen jälkeen, varsinkin jos runkkaa sillä tyylillä että pitää kalua kädessä. Myöhemmin voi sitten särkeä vähän sitä vartta, vaikkei se vaarallista liene. Mitä kiihottuneempana hoiyaa homman sitä lyhemmän ajan tarttee veivata. Jos aivan nollasta lähtee niin saa kohta kymmenenkin minsaa humputtaa. Ja pärjää sitä jo näin vanhempana viakka ois 2-3 viikkoo taukoa käteevetoje välillä. Ei sillä että kivaa se ois varmaan joka päivä vaikka kolme kertaa illassa kuten puoli elämää sitten
- Anonyymi
Kantsii kokeilla samaan aikaan kun joku vanhemmista on kotona. Saa vähän jännitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811