Siis joo alotin runkkaamaan vähän aikaa sitten ja haluaisin kuulla muiden runkkaus/muista orkku tilanteista
Runkkaus kokemuksia?
4
1656
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon runkannu 2 vuotta, mut oon koittanu vähentää. koska joskus käy niin ettei meinaa tulla orkkuu ja yritän nopeemmin runkata niin se esinahka alkaa aristamaan ja saattaa tulla ihottuman näköinen arka alue. Onhan se ihan kiva tunne, mutta sotkusta puuhaa.
"Death grip" eli liika puristus ei ole hyväksi. Se voi johtaa herkkyyden vähentymiseen ja aristamiseen.
Aristamiseen auttaa usein jonkinlaisen liukasteen käyttö.
- Anonyymi
Voihan se heppi aika paksuksi pehmeäksi pötkyläksi joskus mennä runkkauksen jälkeen, varsinkin jos runkkaa sillä tyylillä että pitää kalua kädessä. Myöhemmin voi sitten särkeä vähän sitä vartta, vaikkei se vaarallista liene. Mitä kiihottuneempana hoiyaa homman sitä lyhemmän ajan tarttee veivata. Jos aivan nollasta lähtee niin saa kohta kymmenenkin minsaa humputtaa. Ja pärjää sitä jo näin vanhempana viakka ois 2-3 viikkoo taukoa käteevetoje välillä. Ei sillä että kivaa se ois varmaan joka päivä vaikka kolme kertaa illassa kuten puoli elämää sitten
- Anonyymi
Kantsii kokeilla samaan aikaan kun joku vanhemmista on kotona. Saa vähän jännitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895