Antti Tuisku tehnyt uuden videon.
Kun tässä ollut kaikenlaista hallituskriisiä ja sotea, ei Päivi Räsänen olekkaan oikein päässyt aikoihin otsikoihin. Eiköhän tuo asia nyt korjaantune.
Piisi ihan ok. Sen verran raflaavasti kuitenkin toteutettu video, varmasti saapi julkisuutta. En sen kummemmin alkanut miettimään onko videossa jotain sanomaa, olihan siinä jotenkin kristillis-tyyppinen kuvamaailma, mutta ei tossa mitään sen kummempaa ollut, Ehkä jonkinlaista sarkasmia, joka kohdistuu musiikkimaailman isoihin staroihin, joilla kovat luulot itsestään. Tuiskuhan piti väliaikaa musapisneksistä ja koska tarkoituksen on tehdä fyrkkaa, pakkohan siinä on twerkatakin. Kundilla siis ennenkin ollut jonkinlaista itseironiaa videoissaan.
Kandee tsekata, ihan hauskis popralli:
https://www.youtube.com/watch?v=AsgZZSXcEOk
Se mitä tiukkapipo uskikset ajattelee, se kai enenpi heidän ongelmansa
=DW=
Mielensä pahoittajat innoissaan.
49
78
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui.
Idea ei välttämättä ole mitenkään erikoisen uusi. John Lennon koutui aikanaan snadeihin ongelmiin, kun totesi vaan realistisen tosiasian, että he ovat tunnetumpia, kuin jeesus. Muitakin esimerkkejä paljon.
Mun mielestä tosiaan nyt kyse lähinnä itseironiasta.
=DW= - Anonyymi
noh olipa aikamoinen peräruisku
njjj En ole tiukkapipoinen, silti minua tökki tämä musiikkivideo.
Katsoin vähän ja panin kiinni.
Ei sukonnon pilkkaaminen minua haittaa, mutta tuosta paistoi läpi yltiö huomionkipeys.- Anonyymi
Muistan nähneeni jonkun Tuisku videon vuosia sitten. Siinä poitsu yrittää olla joku köyhän miehen michael jackson. Ehei sinne päinkään noilla pohjoisen vaivaiskoivun tönkkö jaloilla.
Lähinnä nauratti ja alkoi muodostua myötähäpeää, pistin linkin kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan nähneeni jonkun Tuisku videon vuosia sitten. Siinä poitsu yrittää olla joku köyhän miehen michael jackson. Ehei sinne päinkään noilla pohjoisen vaivaiskoivun tönkkö jaloilla.
Lähinnä nauratti ja alkoi muodostua myötähäpeää, pistin linkin kiinni.Myötähäpeä kertoo vain sinusta. - Nm. Ahdasmielinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä nauratti ja alkoi muodostua myötähäpeää, pistin linkin kiinni.Myötähäpeä kertoo vain sinusta. - Nm. Ahdasmielinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myötähäpeä kertoo vain sinusta. - Nm. Ahdasmielinen
Olen tosi pahoillani puolestasi. Kyllä se aurinko paistaa sinne eino grön latoonkin jonain päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosi pahoillani puolestasi. Kyllä se aurinko paistaa sinne eino grön latoonkin jonain päivänä.
En ole Eikan fani ja ladotkin ovat häipyneet maisemasta. Enkä ole ikupäivänä myötähävennyt kenenkään puolesta. - Nm. Revi siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Eikan fani ja ladotkin ovat häipyneet maisemasta. Enkä ole ikupäivänä myötähävennyt kenenkään puolesta. - Nm. Revi siitä
Revitty. Kaikki piletit a tuisku konserttiin hah hah hah haa.
- Anonyymi
Ihana, rohkea Antti. - Nm. Twelve points
Mitäs rohkeutta kristinuskon pilkkaamiseen tarvitaan?
Sehän on nykyisin "in" ja jotain positiivista ja suositeltavaakin.
Sitten sanoisin rohkeaksi, jos uskaltaisi pilkata islamilaisuutta. Saisi kaikki suvakit ja silakat silmilleen ja istuisi käräjillä, ellei hänen kurkkuaan viillettäisi auki jo ennen sinne joutumistaan.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Sitten sanoisin rohkeaksi, jos uskaltaisi pilkata islamilaisuutta. Saisi kaikki suvakit ja silakat silmilleen ja istuisi käräjillä, ellei hänen kurkkuaan viillettäisi auki jo ennen sinne joutumistaan.Mistä sieltä sellaista (kristinuskoa) löytyi? Toisaalta, löytyyhän sitä joka aiheesta, jos niin näkee ja haluaa ajatella. Ja sitä aihetta, aivan kuin kaikkia muitakin iänikuisia, saa ja voi tuulettaa. Varsinkin nuorten ja taiteilijan tittelin itselleen ottaneiden pitää löytää uusia, tuoreita tapoja pöllytellä vanhoillisia, kulahtaneita ja luutuneita asenteita. - Nm. Se on hyväksi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sieltä sellaista (kristinuskoa) löytyi? Toisaalta, löytyyhän sitä joka aiheesta, jos niin näkee ja haluaa ajatella. Ja sitä aihetta, aivan kuin kaikkia muitakin iänikuisia, saa ja voi tuulettaa. Varsinkin nuorten ja taiteilijan tittelin itselleen ottaneiden pitää löytää uusia, tuoreita tapoja pöllytellä vanhoillisia, kulahtaneita ja luutuneita asenteita. - Nm. Se on hyväksi
No ei todellakaan löytynyt, vaan kristinuskon pilkkaamista.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
No ei todellakaan löytynyt, vaan kristinuskon pilkkaamista.
Ei sellaista pilkkaa, joka olisi pahasta. Paitsi jos pilkka poksahti omaan nilkkaan, silloinhan sitä älähtää. - Nm. Näkemysero
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista pilkkaa, joka olisi pahasta. Paitsi jos pilkka poksahti omaan nilkkaan, silloinhan sitä älähtää. - Nm. Näkemysero
Eikö?
Kokeilepa pilkata julkisesti islamilaisuutta (tai vaikkapa vain maahanmuuttajia) ja sano sitten oliko pahasta.
Ei tarvitse kuin julkaiset pilakuvan heidän jumalastaan.
Tai no, senjälkeenhän sinusta ei enää olisi kertomaankaan, oliko pahasta.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Sitten sanoisin rohkeaksi, jos uskaltaisi pilkata islamilaisuutta. Saisi kaikki suvakit ja silakat silmilleen ja istuisi käräjillä, ellei hänen kurkkuaan viillettäisi auki jo ennen sinne joutumistaan.Antin laulama kappale "Valittu kansa" pureutuu tapakristillisyyteen, jossa ns. kristityt elävät elämäänsä vähemmän kristillisin tavoin.
Esim. he käyvät ehtoollisella syntejään katuen ja ne anteeksi saatuaan jatkavat jälleen elämäänsä entiseen malliin.
Mitään parannusta ei tapahdu.
Sinä olet kertonut olevasi lähes pappi. Sitä et ole liiemmin hehkuttanut, mihin uskonnolliseen ryhmään kuulut.
Kehottaako Raamattusi sinua ilkeilemään tuntemattomille ihmisille tyyliin: Silmä silmästä jne.?
Minun Raamattuni ei moiseen toimintaan kannusta.
Onkohan niin, että sinun oppisi pohjautuu Vanhaan Testamenttiin ja minun Uuteen Testamenttiin?
Muihin lukemattomiin uskontoihin en nyt ota kantaa.
Totean vaan, ettei Maapallolta ole löydetty yhtään sivilisaatiota, joka ei uskoisi johonkin korkeampaan voimaan.
Yksi ajatus tuli vielä mieleeni.
Olikohan Jeesus enemmän suvakki vai rasisti?
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antin laulama kappale "Valittu kansa" pureutuu tapakristillisyyteen, jossa ns. kristityt elävät elämäänsä vähemmän kristillisin tavoin.
Esim. he käyvät ehtoollisella syntejään katuen ja ne anteeksi saatuaan jatkavat jälleen elämäänsä entiseen malliin.
Sinä olet kertonut olevasi lähes pappi. Sitä et ole liiemmin hehkuttanut, mihin uskonnolliseen ryhmään kuulut.
Kehottaako Raamattusi sinua ilkeilemään tuntemattomille ihmisille tyyliin: Silmä silmästä jne.?
Onkohan niin, että sinun oppisi pohjautuu Vanhaan Testamenttiin ja minun Uuteen Testamenttiin?
Totean vaan, ettei Maapallolta ole löydetty yhtään sivilisaatiota, joka ei uskoisi johonkin korkeampaan voimaan.
kylmätotuusKaikkia vanhuksia plus kuudesta kympistä ylös päin neuvotaan tekemään testamenttinsa ajoissa, jos on tehdäkseen. Siinä ei uudet tai vanhat testamentit päde.
Islamistisuus on maailmassa pyhä. Sen pilkkaamisesta ei ole tarjolla muuta vaihtoehtoa kuin ennen aikainen kuolema. Sen toteuttaa muslimit, ovat sen verran kiivakkaita. Anonyymi kirjoitti:
Antin laulama kappale "Valittu kansa" pureutuu tapakristillisyyteen, jossa ns. kristityt elävät elämäänsä vähemmän kristillisin tavoin.
kylmätotuus"""Onkohan niin, että sinun oppisi pohjautuu Vanhaan Testamenttiin ja minun Uuteen Testamenttiin?"""
Siinähän sitten näemmekin oikean kristityn.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Eikö?
Kokeilepa pilkata julkisesti islamilaisuutta (tai vaikkapa vain maahanmuuttajia) ja sano sitten oliko pahasta.
Ei tarvitse kuin julkaiset pilakuvan heidän jumalastaan.
Tai no, senjälkeenhän sinusta ei enää olisi kertomaankaan, oliko pahasta.Oikeasti en jaksaisi, mutta: miksi hemmetissä pilkkaisin tai jos pilkkaisin sitä tai tätä, niin ketä ja miksi se hetkauttaisi mihinkään suuntaan millin vertaa. - Nm. Auktoriteetiton
En myöskään tajua, miksi ihmiset suhtautuvat uskontoihin ja esim. politiikkaan ja lakeihin niiin vakavasti, tärkeillen, uskollisesti. luottaen ... Joka aiheella tehdään pahaa niiin paljon, että tältä tuolilta ei kunnioitusta heru yhdellekään asialle, vaikka ne yhteiskuntajärjestystä ylläpitävätkin. Niitä saa - oikeastaan pitää - arvostella, arvioida, pilkata ja panetella, ehkä ne sitten jonain päivänä muuttuvat hyviksi ja kaikille oikeudenmukaisiksi. - Nm. Ihmisten tekemiä, eivät siis täydellisiä Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti en jaksaisi, mutta: miksi hemmetissä pilkkaisin tai jos pilkkaisin sitä tai tätä, niin ketä ja miksi se hetkauttaisi mihinkään suuntaan millin vertaa. - Nm. Auktoriteetiton
En myöskään tajua, miksi ihmiset suhtautuvat uskontoihin ja esim. politiikkaan ja lakeihin niiin vakavasti, tärkeillen, uskollisesti. luottaen ... Joka aiheella tehdään pahaa niiin paljon, että tältä tuolilta ei kunnioitusta heru yhdellekään asialle, vaikka ne yhteiskuntajärjestystä ylläpitävätkin. Niitä saa - oikeastaan pitää - arvostella, arvioida, pilkata ja panetella, ehkä ne sitten jonain päivänä muuttuvat hyviksi ja kaikille oikeudenmukaisiksi. - Nm. Ihmisten tekemiä, eivät siis täydellisiäKuulostat anarkistilta.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Kuulostat anarkistilta.
Meitsiä on sanottu myös pakanaksi, paatuneeksi, vanhaksi huoraksi ... Mitä anarkisti siis enää haittaa? Varsinkaan, kun se ei kerro meitsistä sen enempää kuin edellisetkään. Osannetko ajatella, kenestä sen sijaan nuo kutsumanimet kertovat miltei kaiken. - Nm. Arvoitus
Anonyymi kirjoitti:
Meitsiä on sanottu myös pakanaksi, paatuneeksi, vanhaksi huoraksi ... Mitä anarkisti siis enää haittaa? Varsinkaan, kun se ei kerro meitsistä sen enempää kuin edellisetkään. Osannetko ajatella, kenestä sen sijaan nuo kutsumanimet kertovat miltei kaiken. - Nm. Arvoitus
Itsehän anarkistiksi tunnustauduit, kun kirjoitit:
"""tältä tuolilta ei kunnioitusta heru yhdellekään asialle, vaikka ne yhteiskuntajärjestystä ylläpitävätkin. Niitä saa - oikeastaan pitää - arvostella, arvioida, pilkata ja panetella"""
Mistäs minä muuten jonkun tuntemattoman anonyymin tunnistaisin anarkistiksi muuten kuin omien sanojensa mukaan.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Itsehän anarkistiksi tunnustauduit, kun kirjoitit:
"""tältä tuolilta ei kunnioitusta heru yhdellekään asialle, vaikka ne yhteiskuntajärjestystä ylläpitävätkin. Niitä saa - oikeastaan pitää - arvostella, arvioida, pilkata ja panetella"""
Mistäs minä muuten jonkun tuntemattoman anonyymin tunnistaisin anarkistiksi muuten kuin omien sanojensa mukaan.Yeap, niitä todellakin PITÄÄ arvostella, arvioida ja saa vaikka pilkata ja panetellakin. Ts. tuoda esille, että ne eivät ole välttämättä kaikille hyviä ja oikein, oikeudenmukaisia ja parasta, mitä saattaa saada. Ja vaikka en kunnioitakaan, niin anarkistiksi en muutu siksi, että joku sanoo niin. - Nm. Piste ja pamaus
- Anonyymi
Ihana, rohkea Antti. - Nm. Twelve points
- Anonyymi
olet siis bi seksuaali, vai, diggaat h-anttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet siis bi seksuaali, vai, diggaat h-anttia.
Sillä ei ole mitään väliå, mikä / mitä olen. Eikä silläkään, mikä / mitä hän on. Eikä sillä, mikä / mitä sinä olet. Vain sillä on, mitä ja miten hän esittää ja esiintyy. - Nm Ma oon mika oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliå, mikä / mitä olen. Eikä silläkään, mikä / mitä hän on. Eikä sillä, mikä / mitä sinä olet. Vain sillä on, mitä ja miten hän esittää ja esiintyy. - Nm Ma oon mika oon
Onko joku "Tuikkis" todella sinulle niin tärkeä henkilö ?
Sehän on yksi "poppari" vain, joita menee 72 tusinaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on yksi "poppari" vain, joita menee 72 tusinaan.Ei ehkä niiin "tärkeä", mutta tiedän, mitä on nousta estradille. Siitä syystä kunnioitan heitä, jotka pystyvät ja kykenevät tekemään siellä jotain muuta kuin seisomaan tumput suorana. - Nm. Kehittymislaji
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on yksi "poppari" vain, joita menee 72 tusinaan.Mielestäni Tuiskuja menee 101 puoleen tusinaan.
- Anonyymi
youtubin mainostamasi video tietysti uppoaa osaan ihmisiä.
Itse luokittelisin sen -0. - Anonyymi
Koskaan en ole pitäny antti tuiskun esityksistä,
ihme jos hänellä hyleensäkkä on muka olemassa faneja, suuresti voi epäillä,
tämä oli ala-arvoisin esitys mitä ikinä olen nähny,
katsoin kasetin loppuun asti, nähdäksenki kuinka alas ihminen voi mennä ylemyydentunteessaan,
surullista,
antakaamme se hänelle anteeksi,,,, sillä hän ei tiedä mitä hän tekee,
rukoili jeesuskin aikoinaan,- Anonyymi
Heh.
Sä sitten mielesi pahoitit :D Mulla pisti silmiin kommentissasi "katsoin kasetin loppuun asti". Mitähän toi tarkoitti? Minkä hiton kasetin? Lähinnä mieleen tuli VHS-videokasetti. Mutta kun se pitää katsoa telkkarista, eikä telkkari ole uskovaisen kodin huonekalu, millä hitolla katselit sen, tietokoneeltako? Ja sekin, miksi et voinut katsoa sitä suoraan netistä, miks kasetilta?
Nojoo, videon tarkoituskin herättää huomiota, eli ihan hyvin onnistunut, koska uskikset, jotka ei mistään mitään tajua, alkaa keuhkoamaan. Piisiähän säkään et tajunnut, katoit vaan kasetilta :D
Laitetaans yks vanhempi esimerkki, miten uskisten ansiosta myydään levyjä.
Madonna - Like A Prayer:
https://www.youtube.com/watch?v=79fzeNUqQbQ
Katteles toikin "kasetilta" ja kommentoippas sitten sitäkin.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.
Sä sitten mielesi pahoitit :D Mulla pisti silmiin kommentissasi "katsoin kasetin loppuun asti". Mitähän toi tarkoitti? Minkä hiton kasetin? Lähinnä mieleen tuli VHS-videokasetti. Mutta kun se pitää katsoa telkkarista, eikä telkkari ole uskovaisen kodin huonekalu, millä hitolla katselit sen, tietokoneeltako? Ja sekin, miksi et voinut katsoa sitä suoraan netistä, miks kasetilta?
Nojoo, videon tarkoituskin herättää huomiota, eli ihan hyvin onnistunut, koska uskikset, jotka ei mistään mitään tajua, alkaa keuhkoamaan. Piisiähän säkään et tajunnut, katoit vaan kasetilta :D
Laitetaans yks vanhempi esimerkki, miten uskisten ansiosta myydään levyjä.
Madonna - Like A Prayer:
https://www.youtube.com/watch?v=79fzeNUqQbQ
Katteles toikin "kasetilta" ja kommentoippas sitten sitäkin.
=DW=Jos Antti Tuisku huiskuttaa kädellä, onko se Tuiskuttamista?
🐜 - Anonyymi
Minä pidän Tuiskua yhtenä parhaimmista poppareista Suomessa. Hän pystyy tulkitsemaan laulujen tekstit. Sitä taitoa ei useimmilla laulajilla ole.
Hänellä on runsaasti faneja. Sen todistaa se, että molemmat Antin konsertit Olympiastadionilla elokuussa on melkein myyty loppuun.
Makuasioista ei kannata kiistellä ja jokaisella kuuntelijalla on oikeus tulkita tekstit omalla tavallaan.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Antti Tuisku huiskuttaa kädellä, onko se Tuiskuttamista?
🐜Ei. Vaan se on homouttamista, huiskuttaa gay baareille. Meni takaisin kaappiin ja pakeni espanjaan, alkoi pallit polttaa jalkojen alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vaan se on homouttamista, huiskuttaa gay baareille. Meni takaisin kaappiin ja pakeni espanjaan, alkoi pallit polttaa jalkojen alla.
Eilen, kun häntä haastateltiin 1/2 7:ssa, vaikuttaa oikein mukavalta ja järkevältä nuorelta mieheltä. Ihan positiivinen vaikutelma. Lienee puheidensakin takana.
Beng
- Anonyymi
Minusta sanoitus ei viittaa ainoastaan uskontoon, vaan myös mm. poliittisiin ideologioihin ja medioihin, joihin ihmiset uskovat niitä kyseenalaistamatta.
Kun joku taitava manipuloija esittää näkemyksensä jostain asiasta vakuuttavasti, niin silloin henkisesti laiskan "lammaslauman" ei enää tarvitsekaan ajatella itse, vaan omat aivot joutavat narikkaan.
Harmittaa, kun Antin haastattelusta näin vain pätkän tänään.
Kenenkän ei pitäisi pahastua laulun sanoista tai videosta.
Parempi olisi miettiä sitä, kuuluuko itse tahdottomaan lammaslaumaan.
kylmätotuus- Anonyymi
Areenasta puoliseiskan voit poimia.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Areenasta puoliseiskan voit poimia.
BengKiitos vinkistä Beng!
Katsoin Antin haastattelun , jossa hän mm. kertoi uuden levynsä taustoista.
Tässä Antin esittämä kappale "Joku raja".
https://www.youtube.com/watch?v=WB5aaB0VB-M
kylmätotuus
Eipähän tuota ole pakko katsoa, jos siitä mieli pahoittuu. Ihan hyvä video.
Tuiskun musiikki ei meikäläistä kosketa, enkä sitä siksi kuuntele mutta hemmetin hyvin tehtyjä biisejä hänellä riittää.- Anonyymi
Todellakaan kenenkään ei ole pakko katsoa jotain videota tai kuunnella musiikkia, joka ei miellytä.
Mutta, jos sitä ei tee, niin on asiatonta niitä arvostellakaan pelkän ennakkoluulon perusteella.
Vain elämää ohjelmassa Antti on ollut mukana kahdella kaudella.
Hän on esittänyt toisten artistien teoksia uudelleen sovitettuina ja niiden perusteella olen tullut siihen tulokseen, että hän on hyvä laulaja ja myös erittäin mahtava tulkitsija.
Näin totesi myös Pave Maijanen, jota suuresti arvostan.
Antin omista biiseistä suosikkini on "Keinutaan", koska se on hyvä "jumppabiisi". Myös kappale "Mä hiihdän" on noussut "listallani", kun Antti kertoi sen taustan.
Muuten, Erin esitti ko. biisin sellaisella tyylillä ja voimalla "Vain elämää ohjelmassa", että Antin esitys ei yllä läheskään samalle tasolle, vaikka hyvä veto onkin.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakaan kenenkään ei ole pakko katsoa jotain videota tai kuunnella musiikkia, joka ei miellytä.
Mutta, jos sitä ei tee, niin on asiatonta niitä arvostellakaan pelkän ennakkoluulon perusteella.
Vain elämää ohjelmassa Antti on ollut mukana kahdella kaudella.
Hän on esittänyt toisten artistien teoksia uudelleen sovitettuina ja niiden perusteella olen tullut siihen tulokseen, että hän on hyvä laulaja ja myös erittäin mahtava tulkitsija.
Näin totesi myös Pave Maijanen, jota suuresti arvostan.
Antin omista biiseistä suosikkini on "Keinutaan", koska se on hyvä "jumppabiisi". Myös kappale "Mä hiihdän" on noussut "listallani", kun Antti kertoi sen taustan.
Muuten, Erin esitti ko. biisin sellaisella tyylillä ja voimalla "Vain elämää ohjelmassa", että Antin esitys ei yllä läheskään samalle tasolle, vaikka hyvä veto onkin.
kylmätotuusKatsoin Vain elämästä vain sen, kun A.T. lauloi Paula Vesalan biisin "Jos lyöt vielä kerran..."
Se laulu t u n t u i. Vaikuttava. Vesalan laulamana en ole.
Beng
- Anonyymi
Ai jessa panee sitä bee luukkuun aasin selässä, on pojulla fantasiat, videolla matkii erotiikkaa homo ikoneiltaan Mercury - Jackson jne.
- Anonyymi
Olisi ollut rohkeutta korvata Jeesus sanat ja amen'in jonkun toiseen uskoon kuuluvalla.
Samat henkilöt jotka nyt puolustavat, ettei mitään kristinuskoa pilkkaavaa ole, olisivat nostaneet paskamyrskyn mediassa.
Tekopyhyys ja kaksinaismoraali on mennyt liian pitkälle. Sitä tämä biisi edustaa. Ja on myös kohdennettu samanlaiseen moraalittomaan, mitään arvoja kunnioittamattomaan ryhmään.
Toisaalta Suomen kirkon edustajat, piispat ja papit, ovat omilla toimillaan julkisuudessa antaneet luvan kristinuskon kaikkinaiseen halventamiseen ja alasajoon. Tietävätkö itsekään enää mitä uskontoa edustavat. - Anonyymi
Kirkossa sopis hyvin esittää alttarilla isolla screenillä. Siinähän on sentään Jeesuskin. Aina hyvä olla erilaisia näkemyksiä asioista. Kiva että Tuisku itse on tyytyväinen. Niin se siis olisi sopinut valtiopäiväavajaisten jumalanpalvelukseen hyvin. Kun ihmiset urautuu helposti liikaa ja pyörittelvät samoja kehäpäätelmiä vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Kukahan mahtoi pahoittaa mielensä niin perusteellisesti, että poistatti osan ketjusta? Mielestäni kommenteissa ei ollut mitään sellaista, joka olisi ollut vastoin sääntöjä.
Siinä liekko, entinenmiäs ja allekirjoittanut esitimme mielipiteemme siitä, onko Antti Tuisku laulaja vai ei.
Liekko ei pitänyt häntä laulajana, kun taas entinenmiäs ja minä pidimme Anttia hyvänä laulajana.
Kai täällä sentään saa oman mielipiteensä tuoda julki, vaikka se valtavirrasta poikkeaisikin.
Saahan nähdä, poistetaanko tämäkin kommenttini.
kylmätotuus- Anonyymi
Unohdin, että laitoinhan minä seuraavan linkin erääseen kommenttiini.
https://www.youtube.com/watch?v=nEAgknBI-C4
kylmätotuus - Anonyymi
Nyt on kiireesti oikaistava tekemäni suuri moka.
Eihän kukaan ole mieltään pahoittanut, eikä yhtään kommenttia ole poistettu, vaan minulta menivät puurot ja vellit sekaisin aivan totaalisesti.
Tuo poistetuksi luulemani keskustelu käytiin Emma-gaala ketjussa, eikä suinkaan tässä aloituksessa. Siellä kommentit ovat edelleenkin.
Lupaan ripotella tuhkaa päähäni koko viikon.
Anteeksi sekoiluni!
kylmätotuus - Anonyymi
Nyt on kiireesti oikaistava tekemäni suuri moka.
Eihän kukaan ole mieltään pahoittanut, eikä yhtään kommenttia ole poistettu, vaan minulta menivät puurot ja vellit sekaisin aivan totaalisesti.
Tuo poistetuksi luulemani keskustelu käytiin Emma-gaala ketjussa, eikä suinkaan tässä aloituksessa. Siellä kommentit ovat edelleenkin.
Lupaan ripotella tuhkaa päähäni koko viikon.
Anteeksi sekoiluni!
kylmätotuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2694837Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393158Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52022Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik621746Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536