Pussaisit läpi ja nuolisit
Haluaisin et
15
1273
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Aloittaja ja "nainen" täälläkin? SAman homppelin juttuja?
- Anonyymi00006UUSI
Mieskö noita laittelee ja miksiköhän naisena….🤔
- Anonyymi00002UUSI
Mene tuonne seksipalstalle kyllä siellä joku on valmiina nuolemaan reijän kun reijän varmasti.
- Anonyymi00005UUSI
Tämä just. Tuonne seksipalstalle mars. Ei ole tän ketjun juttuja enää tollaset.
- Anonyymi00010UUSI
Olen aina ihmetellyt, miten reikää voi nuolla tai panna. Sehän on ne reiän reunat, mitä nuollaan tai pannaan.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miten reikää voi nuolla tai panna. Sehän on ne reiän reunat, mitä nuollaan tai pannaan.
Taidat olla aito insinööri?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taidat olla aito insinööri?
🤣🤓
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä se muna ihan sinne reikään uppoaa, eikä vain reunoja kutittele.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä just. Tuonne seksipalstalle mars. Ei ole tän ketjun juttuja enää tollaset.
Juu ollut siellä illan huomannut et siellä pystyy avautuu tunteista ja puhumaan henkeviä.
- Anonyymi00003UUSI
Minkä läpi ja nuolis mitä ja kuka
- Anonyymi00004UUSI
Vain häntä okei.
- Anonyymi00007UUSI
Näin toimin aina jättiksen kaa.
- Anonyymi00011UUSI
Tekisin sen oikein mielelläni😋.
- Anonyymi00013UUSI
Vietettyäsi mahtavan illan paikallisessa baarissa ja luultavasti muutaman liian drinkin jälkeen kotiin käveleminen vilvoittelemaan tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Kävellessäsi puistossa, jossa leikit lapsena, et voi olla muistelematta menneitä. Pysähdyt ja mietit kaikkea sitä hauskaa, mitä sinulla oli. Kun yhtäkkiä kuulet tyhjästä äänen, joka on kuin räjähdys menneisyydestä.
Ei missään nimessä. Se ei voi olla. Pyörähdät ympäriinsä niin nopeasti, että hameeni toimii kuin ruoska. Melkein kaadun, paitsi vahvat käsivarret, jotka ottavat minusta kiinni. Hän hymyilee syvästi ja kovaa.
"Ei niin nopeasti"
Hän oli ainoa, joka koskaan pääsi pälkähästä. Voi luoja, yöt, jotka vietimme yhdessä, kaikki ryntäsivät takaisin. Juttelimme ja nauroimme koko yön ja sitten käsivarret väsyneet kietoituivat toisiinsa.
"Toivoin törmääväni jossain vaiheessa", hänen äänensä, syvä ja pehmeä kuin karamelli, hyväili sinua
Hän kasvoi enemmän, ja hitto, hän näyttää nyt vieläkin paremmalta.
Tunnen irlantilaisen viskin tuoksun hänen hengityksessään. Istuudumme keinuille. Tunnen polttavan tunteen kurkussani, ja se antaa minulle juuri tarpeeksi rohkeutta tehdä sitä, mitä olen aina halunnut, mutta en ole koskaan ollut tarpeeksi rohkea. Nousin keinuista, joissa olin
Seisoin hänen edessään. Vedin syvään henkeä, katsoin häntä silmiin, tartuin häntä paidan kauluksesta ja suutelin häntä. Muutaman sekunnin kuluttua erosimme. Kun yritin astua taaksepäin, hän tarttui minua hameestani ja veti minut takaisin syliinsä, ja suuteli minua niin lujaa ja perusteellisesti, että se vei minulta hengityksen.
Hän nousi seisomaan ja käänsi minut niin, että selkäni oli liukumäen vieressä olevaa pylvästä vasten. Hänen suuret, kuumat, karheat kätensä vaeltelivat vartaloani pitkin, liukuivat paitani alle, tuntien ihoni kuin hän etsisi aarretta vartaloltani. Hän alkoi suudella kaulaani ja tunsin hänen hymynsä kaulallani, kuuman hengityksen.
Hän vihdoin kurkotti silkkisen paidan alle satiini
.......... estävät häntä. Sitten hän ottaa paitasi, nostaa käsivarteni pääsi yläpuolelle ja pyörittelee niitä jotenkin saadakseen. Hän ottaa askeleen taaksepäin ja ihailee kädenjälkeään.
Hän katsoo minua silmiin ja sanoo: "Sinulla ei ole aavistustakaan, kuinka kauan olen halunnut nähdä sinut tällaisena."
Nuolen huuliani ja vedän sitten hitaasti alahuultani hampaideni välistä. Katson häntä. Näen hänen silmissään halun ja nälän, tiedän, että se vastaa minun silmiäni. Hän ei tarvitse enää kannustusta minulta. Hän riisuu housunsa. - Anonyymi00015UUSI
Ensin pussaa pitkän munan vartta pitkin ja lopuksi nuolaisee kärkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185