Nyt on alkanut paluu julkisuuteen, Jasmin julkaisi eilen instassa kuvan jossa poseeraa ilman vaatteita. Olisko parisuhde nyt päättymässä vai mistä on kyse?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Jasmin on 37,5 vuotias. Ei tule mieleen toista celebrity naista joka vielä tuossa iässä riisuu. No, ehkä Tunkki.
- Anonyymi
Martina mm. tekee samaa.
- Anonyymi
Milläköhän vuosikymmenellä elät?
Ei se oo iästä kiinni, nykyään naisetkin saa tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Richard Tester kommentoinut! Vanha suola janottaa! 🍙😋 Olemme jännän äärellä!
- Anonyymi
Richardin oikea insta on richtes09. Tämä toinen lienee feikki mutta kysymys kuuluu: kenellä on Richardin kuva jota ei ole ennen nähty? Tuskin kellään ihan randomilla tyypillä enkä usko että R olisi itse vaivautunut väsäämään toista instatiliä ja vielä omalla kuvalla. Jäljet johtavat vahvasti sylttytehtaalle päin. Ja jos suola janottaa niin se on kyllä Oulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Richardin oikea insta on richtes09. Tämä toinen lienee feikki mutta kysymys kuuluu: kenellä on Richardin kuva jota ei ole ennen nähty? Tuskin kellään ihan randomilla tyypillä enkä usko että R olisi itse vaivautunut väsäämään toista instatiliä ja vielä omalla kuvalla. Jäljet johtavat vahvasti sylttytehtaalle päin. Ja jos suola janottaa niin se on kyllä Oulussa.
Miten Jassulla olis sen uusi kuva?
- Anonyymi
Ei mikään ihme jos Rikua vanha suola janottaa, Jassu on kuitenkin aika hottis ja Rikua varmasti harmitti silloin aikoinaan kun Jassu jätti sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Jassulla olis sen uusi kuva?
Jasson puhelimessa on varmaan sadoittain Rikun kuvia aussilan ajoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisuutta se Jasso janoaa. Kun ei vilauttelukaan enää auta, niin on pitänyt sitten keksiä tämä Feikki-Richard.
- Anonyymi
Niin varmaan. Yksi seuraaja ja yksi seurattava. Vitsi tuo on.
- Anonyymi
Ihana nainen.
- Anonyymi
Jassuhan infos meitä itse et kun ei saa kotona tarpeeksi huomioo niin hakee sitä muualta. Jape on tainnut väsähtää kohu" kaunottareensa" eikä noteeraa sitä ollenkaa, joten Jassun on aika liihottaa takasin vinttikomeroon. Vieläköhän se Helkan huomaan sysätty komerokissakin elää, hih!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591675
- 731190
- 113888
- 93780
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37567- 51546
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.39539Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74500- 37449
- 28435