Oon hakemassa ekaa kertaa tet-paikkaa ja opo olettaa mun varmaan osaavan, mutta edellisessä koulussani ei oltu seiskalla tetissä, joten en oikein tiedä; Miten laatia sähköpostiviesti, jolla voi hakea asiallisesti paikkaa? Mitä kaikkea siinä pitäisi mainita?
TET-paikan hakeminen
9
13463
Vastaukset
- ees vähän
Kerrot että kuka oot ja et haet TET-paikkaa. Kerro myös et mist koulust oot yms. Voit kans kertoa et miks haet jut siihen paikkaan. Muute sit kirjotat vaan silleen normaalin asiallisesti, ei tartte nyt ihan miltään oikeelta työhönhaku hakemukselta näyttää :)
Alotat esim."Hei! Olen Pertti Peruna Kaalimaalta Kinkun koulusta. Kyselisin, että onko mahdollista päästä teille TET-harjoitteluun?" jne.
Loppuun vaikka: "Ystävällisin terveisin, Pertti Peruna"- Ansku
Kiitoksia neuvoista, ei muuta kun paikan hakuun. Ajattelin hakea paikkaa päiväkodista:)
- RUMApoika
mennä paikan päälle hakee, saa heti paremman vaikutelman, niin ja sitten kerrot asiasi äläkä missään nimessä keskeytä työn anntajaa kun hän puhuu, se voi olla ärsyttävää:)
- Kokemusta on..
TET paikan saa helposti. Soitat vaikka johonki markettiin ja kysyt. Itse oon ollu jo kaks kertaa TET:ssä ja hyvin on mennyt. Ekalla kerralla soitin ja menin sitte paikan päälle viemään ne paperit yms. Tokalla kerralla menin suoraan paikan päälle kysymään, ja sain TET paikan heti.
- ...
Itse ainakin menin paikan päälle käymään. Konttoriin vaan ja sitten ekalta vastaantulijalta kysäsin keneltä voisi tiedustella tet-paikkaa. Oikean henkilön tavoitettuani asiallisesti tiedustelin, olisiko mahdollista päästä tetiin, ja kun selvisi, ettei minulle tarvitse maksaa palkaa, oli juttu selvä:)
- noo
itse sain koulun kautta tosi mieluisan tet-paikan ja tuskin olisin itse omin voimin sellaiseen päässyt. kysy siltä sun opoltas jos se vois auttaa sua pääsemään jonnekin.
- kokenut
no mailia en kehota kyllä pistämään koska mä tein niin enkä ole vieläkään saanut vastausta siihen!!eli kannattaa soittaa tai ja käydä ihan paikanpäällä niin saat tetti paikan aika varmasti! mä tein niin et kävin siel ja sain sen heti koska olin ensimmäinen joka uskalsi kuulemma käydä siellä kysymässä!!!
kannatan että sanot sille opolle että et ole käynyt koskaan tetissä!! - purtsa003
ite kävin ainakin kysymässä. musta sähköposti on aikas turha juttu kysellä ees mitää..
- Lisa
Niin no, meillä ainakin mentiin ihan paikan päälle kysymään TET-paikkaa. Ite menin ala-asteelle tokaluokkalaisille apuopettajaksi. Oli tosi mukavaa, ja kun lähti koulupäivän aikana kysymään paikkaa, ni pääs tunneiltaki pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087