Sähköurakoitsija ei tarkistuspöytäkirjaan täyttänyt mitään söhköpääkeskuksen osalta. Sähköurakka kuului pakettiin lukuunottamatta pääkeskusta. Koska pääkeskus ei kuulunut urakkaan, toimitti pääkeskuksen toinen sähköasentaja. Olisiko tämän pitänyt antaa meille joku tarkistuspöytäkirja? Mistä tuon nyt jälkikäteen sitten voi saada? Nyt olis vähän tarvetta tuolle paperille. Voiko sitä vaatia jälkikäteen tuon kaapin asentaneelta tyypiltä?
Sähköpääkeskuksen tarkistus
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä käyttöönottopöytäkirjan voi vaatia jälkikäteenkin jos rakennusvalvonta sellaista vaatii. Jos pääkeskus on jossain tontin laidalla, ei se kyllä rakennustarkastukseen kuulukaan, on pikemminkin verkkoyhtiön tarkastuksen alainen.
Ei sitä yleensä tarkasteta sen ihmeemmin, jos ei ole mitään kytkettynä mittauskeskukseen. Riittää, että itse talo on mitattu. Kaikki pääkeskuksen ongelmat näkyy siinä.
- Anonyymi
Täältä Suomi24:ltä ei ainakaan saa sähköpääkeskuksen tarkastuspöytäkirjaa!
- Anonyymi
Täällä Veijon Essossa pätevöityneet levittävät vääriä tietoja.
Sähköpääkeskus kuuluu tarkastettaviin kohteisiin- Anonyymi
Pyydä tädiltä vahvemmat pillerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657