Ensiksi totean etten ole Mikään RC-harrastaja mutta näitä kilkkeitä voi käyttää kaikkeen muuhunkin kuin RC-harrastuksiin.
niinpä kysybkin että onko kellään tiedossa akselia, joka kiinnittyisi suoraan RC-servon omaan ulostulevaan akseliin ja toimisi ikäänkuin jatkona em. akselille ja omaisi nuo samat boorit kuin RC-sevossa on. Tarpeena olisi saada 180 asteen kääntyvä akseli aikaiseksi. Kaikki nuo muoviset kilkkeet jotka tulevat servon mukana ovat tarkoitettu servon liikkeen muttamiseksi työntö-veto-toimiseksi.
Eli vielä kerran löytyykö keneltäkään valmistajalta ns. jatkoakselia servoa varten?
Akseli ulos RC-servosta
Anonyymi
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308