Pahoinpitely

Anonyymi

Tämä tapahtui 1970 - luvulla Salon Pahkavuoressa. Olin silloin lapsi ja meillä oli kavereiden kanssa tapana käydä eräässä pienessä lähialueen metsässä. Kiipesimme puuhun.
Olimme tehneet niin lukuisat kerrat. Sieltä oli mukava katsella maisemia ja nautimme puussa olosta. ´Yleensä, jos joku ulkopuolinen tuli, niin menimme pois.
Kerran tuli kaksi poikaa mopolla ja yritimme paeta. Osan onnistui paeta läheiselle pellolle. Minulla ja kaverillani oli polkupyörät , eikä me päästy mopopoikia karkuun.
Toinen mopopoika alkoi pahoinpidellä minua ja toinen kaveriani. Kaveriani pahoinpidellyn kaverin tiesin. Hänen kanssaan minulla oli aina riitaa. Minua pahoinpidellyttä en tuntenut lainkaan.
En tiedä, miksi hän pahoinpiteli minua. En ollut sanonut hänelle mitään. Ensin hän löi minua ja lopulta kuristi kurkusta. Hänen käteensä ilmestyi jostain suuri kivi . Peloissani keksin ryhtyä rukoilemaan Jumalaa.
Sen jälkeen hänen otteensa heltisi ja hän sanoi, että en saisi kertoa hänestä kenellekään. Lopulta mopopojat lopettivat ja lähtivät. Kaksi itkuista ja pelkäävä poikaa meni pelonsekaisin kotiinsa. Minulle ei ole koskaan selvinnyt, miksi he hyökkäsivät kimppuumme.

0

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
        Maailman menoa
        34
        6997
      2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
        Maailman menoa
        293
        6424
      3. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
        Suomussalmi
        55
        6333
      4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
        Maailman menoa
        97
        5845
      5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
        Kajaani
        43
        5400
      6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
        Ikävä
        52
        4864
      7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
        Maailman menoa
        228
        4214
      8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
        Maailman menoa
        4
        3991
      9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
        Ikävä
        151
        3716
      10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
        Maailman menoa
        39
        3262
      Aihe