Sormien pituus

Anonyymi

Luin artikkelin missä todettiin että nimettömän ja etusormen pituuksista voi päätellä ihmisen suuntaus. Eli jos nimetön on pidempi, on kiinnostunut omasta sukupuolesta, jos etusormi on pidempi vastakkainen sukupuoli kiinnostaa. Minun kohdalla tämä pätee, mutta onhan nyt tämä kuitenkin vähän kaukaa haettua.

19

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha juttu, ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi

      Taitaa olla höpönlöpöä. Tosin pitää kyllä mun kohdalla paikkansa myös...

    • Anonyymi

      Jees, pitää paikkansa ... Tämmöinen "akkavalta"/ei-sanonta on ollut myös wanhalla kansalla, enpä löytänyt sitä tähän heti.
      Tutkimusten mukaan sikiöaikainen tavallista suurempi testosteroniannos voi vaikuttaa siihen, että nimetön on etusormea pitempi. Naisilla keskimäärin ovat yhtä pitkät, kun taas miehillä nimetön pitempi.
      Mulla mol. käsissä nimetön pidempi, oikeassa vain aavistuksen, vasurissa enemmän ... Ja lepakko olen

    • Anonyymi

      On tullut hetero ja bi ystävien kanssa vertailtua ja kyllä, kuulostaa typerältä, mutta pituudet menee uskomuksen mukaan. Naisellisilla bi- ja heteronaisilla on samaa pituutta, tosin ultranaisellisella ja femmellä billä on etusormet pidemmät, ja minulla lesbona nimetön pidempi, oikea yhtä pitkä kuin keskisormi (muutenkin olen pitkäsorminen kun käsineissä ei pituus riitä eli nimetön on hyvin pitkä).

      Vaikka tiede tukee hormonitasoja selityksenä ja omat havainnot on samassa linjassa, niin en lähtisi päättelemään toisen mieltymyksiä, sormista, paitsi ehkä tekokynsistä.

    • Anonyymi

      Minä olen kuullut tuommoisen väitteen jo ikuisuus sitten ekaa kertaa ja voin kertoa, ettei siinä ole mitään perää. Minä tiedän sekä heteroita että meitä muita, joilla on vaikka mimmoisia sormia, omani ovat yhtä pitkät ja minusta järkikin sanoo, ettei sormien pituus voi olla yhteydessä seksuaaliseen suuntautumiseen.

      • Anonyymi

        Eli pätee sunkin kohdalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pätee sunkin kohdalla..

        Juu, mutta ei muutaman ihmisen perusteella voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Tuskin pätee edes kaikkiin tällä palstalla.


    • Anonyymi

      Tästä on keskusteltu täällä monta kertaa. Mullakin on nimettömät etusormia pidemmät.

      • Anonyymi

        Sama täällä, nimettömät on selkeesti pidemmät.


    • Anonyymi

      Entä jos ne on yhtä pitkät.

      Nimetön ja etusormi.

      Onko sitä sitten bi.

      Mie en tykkee kun pyytee tupakkoo naisilta,yks toinennii on semmonen.

      Molemmat puhuu että pites lopettaa poltto.

      Myö männään jo hautaankin

    • Anonyymi

      HOI kaikki! Lukeeko tätä joku L-nainen jolla nimetön ei ole pidempi kuin etusormi?

    • Anonyymi

      Mullakin on nimettömät paljon pitemmät:)

    • Anonyymi

      Johan tätä on jauhettu täällä kymmeneen kertaan, joo nimettömät on pidemmät, syy ei ole edelleenkään tiedossa.

    • Anonyymi

      Vaikka monet pitävät tuota etusormen ja nimettömän pituuksien vertailua höpönlöpönä, niin omalla kohdallani se pitää ainakin osittain paikkaansa. Olen mies ja minulla on kummassakin kädessä nimetön pidempi kuin etusormi, joten minun pitäisi olla kiinnostunut omasta sukupuolesta. Se pitääkin paikkaansa, sillä minun ihailuni ja kiinnostukseni kohteina ovat miehet, jotka haluavat olla naisia, joko ajoittain tai kokoaikaisesti.

    • Anonyymi

      Täällä kans meitsillä nimetön huomattavasti pidempi.
      T. Lesbiana

    • Anonyymi

      😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Oon tuntenut itseni lesboksi mutta mulla on etusormi ja nimetön täysin samanpituiset. 😂 Toisaalta oon kuitenki aina miettinyt et en lokeroi itteeni tarkkaan, niin tuo vahvistaisi sitä että sukupuolella ei ole väliä. 😂


    • Anonyymi

      Noh täähän se ratkaisikin pulman, oonko lesbo vai bi. 😂 Nimettömät kun on selvästi pidemmät..

    • Anonyymi

      Kyllä tossa jotain perää on, olen virallisesti mies mutta elelen mieluummin naisena. Etu ja nimettömät sormet ovat molemmissa käsissä saman pituiset. Trans 59v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe