Pohjois-Karjalassakin vaikutti ennen Lieksassa nimensä hienommaksi vaihtanut julkku, joku Saunawihta Göring tai sinnepäin. Nyt Kuusankosken mummeli Hanttapuli Krause kehuskelee seksikokemuksistaan puolta nuoremman matun kanssa. Kaikkea sitä matu joutuu kärsimään oleskeluluvan saadakseen. Minkä fiinimmän nimen Hantta omii seuraavaksi? Kävisikö Jaruzelski-Pildsuski?
Nimenvaihtajat
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Vuan savonmuallepa muutti aekonnaan yks Kauppinen. Sitä niin otti aevoon kun savolaeset sano sitä Kaappiseksi. No sepä männii ja muutti nimesä Kaappiseksi, niin eiköön nuo savolais tolliskot ruvenneettii sanomaan sitä Kuappiseksi...
Kun Miss Eurooppa manageri Claude Beer näki naamaleikatun Lenita Airiston, hän kysyi: Mikä on tuo Frankensteinin morsian?
- Anonyymi
Hantan näkösen naisen seksikokemuksista sanoisin vanhalla Takatasku-filosofialla että puolenyön jälkeen kelpaa reikä kuin reikä. Kun on valmis avanto, on aina myös pilkkijöitä.
- Anonyymi
Iliman muuta kiänttyy mikä hyvvään ku kiännettään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747