Wordbase, nytkö se loppuu?

Tietääkö joku, että suljetaanko peli?
2017478
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Ei toimi ainakaan mulla enää

Äänestä
  • Eikä mulla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä mulla.

Paras peli.

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Paras peli.

Kyllä

Äänestä

Ei toimi mullakaan

Äänestä

Ei toimi ei. Itsekin ihmettelin asiaa. Kukahan osais kertoa syyn.

Äänestä
  • Joka ymmärtää selvitä.
    Siitähän voisi maksaa..

Äänestä

Ei ole enää kaupassa kun yritin etsiä.

Äänestä

loppui worbasella rahat.. :( ja mä en enää saa tavoitettua super hyvää kaveria sieltä mulla on ikävä sen kanssa puhumista..

Äänestä

Ootteko löytänyt jotain vastaavaa peliä? Itse löysin vain sellaisen, mihin ei saanut suomen kieltä valita...

2Äänestä
  • Mikä tän pelin nimi on minkä löysit?!?!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä tän pelin nimi on minkä löysit?!?!

tää määki tarvisin tätä tietoo wordbase oli tyylii mun lempipeli😩

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mäki haluun tietää!!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lataa battle xic se o melki samallaine

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lataa battle xic se o melki samallaine

olen ladannut kyseisen pelin mutta ei se kyllä vaan wordbasee korvaa 😕

Äänestä

Wordbase vaihto omistajaa. Uusi omistaja halus tehdä fyrkkaa ja se ei maistunu pelaajille. Lopettivat koko pelin sit. Sääli, koska olin loistava peli vielä suomalaisella pohjalla.

Äänestä

Paskaa maksoin premiumin ja nyt peliä ei enää ole

Äänestä

On yks toinen melkein samallainen peli jonka nimi on battlexic

Äänestä

Ei voi ladata enää

Äänestä

Wordbase on ollut poissa tosiaan jo kauan, kuten täällä on mainittukin. Nykyään löytyy sellainen peli, jonka nimi on LetterGrid. Se on mun mielestä jopa parempi, ja siinä on sama idea kun wordbasessa oli.
Lisäks suomen kieli on tuettu ja sanalista on paljon laajempi kuin Wordbasessa. Käytännössä kaikki suomalaiset sanat löytyy kaikissa eri muodoissa, kun taas wordbasessa sai aina kiukutella, kun hävisi siksi, ettei sanoja hyväksytty. 😄

Lettergridissä on kaksi pelityyppiä. Yksi on nimeltään Invaasio, ja se on samanlainen kuin Wordbase. Sen lisäksi on pelimuoto Alue, jolla on omat säännöt. Se voittaa, kummalla on ennen tietty määrä kirjaimia. Ite pelaan enimmäkseen sitä!
Playkaupasta löytyy nimellä lettergrid ja saa sen iphoneenkin.
Täältä pystyy lataa: https://lettergrid.app

Tulkaa pelaamaan sitä, tarviin pelikavereita! Minut löytää nimellä Jasmiinoita. Saa tulla haastamaan. Mulla on ikävä vanhoja pelikavereita Wordbasesta, joten toivon et mahdollisimman moni wordbaden pelaaja löytää tän kommemtin! 😍
Mua ei välttämättä kyllä oo muilla ikävä. 😂😂👍

2Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö joku, että suljetaanko peli?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu