Mä en voisi uskoa

Anonyymi

että tykkäät minusta nainen. En voisi uskoa.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et usko?

• Anonyymi

No kun en voi. Ei ikinä tykkäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin vähän toivot josko tykkäisi, niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin vähän toivot josko tykkäisi, niinkö?

Niin toivon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko rikollinen, ilkeä ihminen, pahasti velkaantunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin toivon.

Ehkä tykkääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tykkääkin.

Ehkä tykkää, ehkä ei tykkää. Jos tykkää ja saan sen selville ja on tykännyt, mun täytyy sitten pyytää häneltä anteeksi ja suukotella hänen kättään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tykkää, ehkä ei tykkää. Jos tykkää ja saan sen selville ja on tykännyt, mun täytyy sitten pyytää häneltä anteeksi ja suukotella hänen kättään.

Mitä teit kun sulle jäi anteeksi pyydettävää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teit kun sulle jäi anteeksi pyydettävää?

Olisin vaan niin hyvilläni jos tykkää ja pahoillani kun en osaa

• Anonyymi

Hamppuköysi ei petä.

• Anonyymi

Minä tykkään sinusta mutta tykkäätkö sinä minusta. Tällä hetkellä ajattelen, että voisin luovuttaa kannoillasi olon, jos se on se, mitä haluat. En väkisin yritä sinua auttaa, jos sitä et halua. Välillä minulle tulee se olo näistä kirjoituksista, että vaan haluaisit minusta eroon. Hyväksyn asian, jos se on se, mitä haluat. Kerro totuus. Kestän kyllä.

• Anonyymi

Ei ketään voi väkisin auttaa, mutta jos syy onkin se ettei hän luota ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ketään voi väkisin auttaa, mutta jos syy onkin se ettei hän luota ihmisiin.

Itselläni on aikalailla samanlaista luottamuspulaa. Olen sellainen, että niin kauan, kuin on vain kaverisuhde, on kaikki hyvin. Pystyn olemaan avoin, rento ja puhumaan kaikesta. Mutta auta armias, kun tulee tunteita mukaan. Menen lukkoon ja alan kontrolloimaan itseäni. Alan katsoa itseäni hänen silmin, enkä usko että voisin kelvata sellaisenaan. Tiedostan ongelmani, mutta paljon on tehtävä, jotta alkaisin luottamaan muihin, sekä myös arvostamaan itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on aikalailla samanlaista luottamuspulaa. Olen sellainen, että niin kauan, kuin on vain kaverisuhde, on kaikki hyvin. Pystyn olemaan avoin, rento ja puhumaan kaikesta. Mutta auta armias, kun tulee tunteita mukaan. Menen lukkoon ja alan kontrolloimaan itseäni. Alan katsoa itseäni hänen silmin, enkä usko että voisin kelvata sellaisenaan. Tiedostan ongelmani, mutta paljon on tehtävä, jotta alkaisin luottamaan muihin, sekä myös arvostamaan itseäni.

Ja tämä sivusta ^^, ei tuo Aito Riitta, joka edellä kirjoitti.

• Anonyymi

No sehän voi olla totta. En ehkä vielä häivykään. Jokin vaisto neuvoo minua olemaan tässä. Luottaminen on vaikeaa, mutta tiedän, että minuun voi luottaa. Minä en tekisi sinulle erityistä pahaa. En myös ole käyttämässä sinua hyväkseni.
      Jos jotakin olen, niin olen luotettava. Minä en ole paha. Minä en voisi tehdä sinulle pahaa.
      Ymmärrän nyt vihdoin, että olet hauras. Pelkäät kovin. Minä en tee sinulle pahaa, vaikka kieltämättä olen välillä ollut kyllästynyt tähän tilanteeseen.
      Mummut ja papitkin luottavat minuun. Hekin ovat hauraita. En ikinä voisi tehdä avuttomalle ihmiselle pahaa.

• Anonyymi

Niin minä ajattelinkin sinun olevan sellainen luotettava ihminen.

• Anonyymi

Mikä dg numero sulla mies on. Se kiinnostaisi kovasti tietää?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Teithän asian selväksi jo lähes 20v sitten. Mikäpä siinä olisi muuttunut?

• Anonyymi

itse asiahan on hyvin nuutunut, hähähähä.....

• Anonyymi

Mutta uskot kuitenkin? Aika hyvä..

• Anonyymi

Semmoinen kuka uskoo ja luottaa ei kirjottaisi tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoinen kuka uskoo ja luottaa ei kirjottaisi tänne.

Sehän on vain sinun subjektiivinen arviosi.

• Anonyymi

Olet ihan mukava mies. Sinusta voi tykätä ja minä tykkään. Sinussa on paljon hyvää. Luotan ja uskon sinuun. Turhaan epäilet itseäsi.
      Haluan kaveriksesi ja jonakin päivänä ehkä pääsenkin. Sinua ei ole helppo lähestyä ja minulla on omat hankaluuteni mutta päivä kerrallaan. Jonakin päivänä ehkä nähdään samassa tilassa, ehkä noin viiden vuoden päästä😀

• Anonyymi

Miksi et voisi? Olethan sinä niin komeakin ja karismaattinen.

• Anonyymi

Useimmiten jo käynti optikolla riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten jo käynti optikolla riittää.

Näkö kunnossa ainakin melkein ;) ei sitä voi päättää kehen ihastuu.

• Anonyymi

En minä ole mistään ulkoisesta seikasta epävarma. Olen vaan pahuksen vaikea enkä usko että hän voisi tykätä olla seurassani. Itse viihtyisin hänen kanssaan käsikädessä kaikessa hiljaisuudessa. Katselisin vuoroin hänen söpöjä jalkojaan ja käsiään. Välillä ujosti silmiin. Olen aika tylsä ja tyydyn vähään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole mistään ulkoisesta seikasta epävarma. Olen vaan pahuksen vaikea enkä usko että hän voisi tykätä olla seurassani. Itse viihtyisin hänen kanssaan käsikädessä kaikessa hiljaisuudessa. Katselisin vuoroin hänen söpöjä jalkojaan ja käsiään. Välillä ujosti silmiin. Olen aika tylsä ja tyydyn vähään.

Miksi ei tykkäisi? Kysymällä selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, suloista. 😍 olisitpa hän.

• ei voi valita kehen sitä ihastuu

mies johon ihastuin nimihän alkaa M- kirjaimella.

• Anonyymi

Hyvää yötä hyvä mies. Usko ja luota itseesi. Sinussa on harvinaisen paljon hyvää. Minä luotan sinuun, vaikka äärimmäisen harvoin luotan kehenkään. Taidat olla niitä maan hiljaisia. Nuku hyvin ja pitkään. Elämä kantaa sinuakin.

• Anonyymi

Missä luottamuksesi on?

• Anonyymi

Vahvojen tunteiden kahlimana?

• Anonyymi

Mutta kun tykkään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      194
      5741
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1969
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1345
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1289
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      1247
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe