Tää on tositapahtuma. En oikeen muista oliko vuosi 2018 tai 2019, mutta kumminkin olin siskoni kanssa yksin kotona oli ilta kellon aikaa en tiedä, mutta muistan vaan sen, että ulkona oli viileä pimeä kesäinen ilta. Ja istuimme olkkarissa sohvalla ja katsoimme musiikki videoita tietokoneelta. Kunnes kuului niinkuin, joku yrittäisi tavoittaa jotakuta puhelimella. Laitoimme videon paussille ja kuuntelimme hetken ja tarkistimme puhelimemme, että se ei ainakaan ollut kummankaan puhelin sitten huomasimme, kun meillä oli olkkarin ikkuna auki niin sieltä kuului tavoittelevaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä olimme hetken hiljaa ja kävimme laittaa ulko-oven ketjun kiinni sisä puolelta, koska emme uskoltaneet aukaista ulko-ovea. Samaan aikaan minä kurkistin ikkunasta ulos ja yritin katsoa näkyykö siinä ketään ja ei näkynyt laitoimme ikkunan kiinne muutaman hiljaisen minuutin jälkeen ja jatkoimme musiikki videoiden katsomista.
Tämä ei kuulosta kovinkaan pelottavalta mutta kyllä se oli hiukan karmivaa vieläkään, emme tiedä kuka siellä ikkunan takana oikein oli.
Yksin kotona siskoni kanssa
Anonyymi
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188