Tää on tositapahtuma. En oikeen muista oliko vuosi 2018 tai 2019, mutta kumminkin olin siskoni kanssa yksin kotona oli ilta kellon aikaa en tiedä, mutta muistan vaan sen, että ulkona oli viileä pimeä kesäinen ilta. Ja istuimme olkkarissa sohvalla ja katsoimme musiikki videoita tietokoneelta. Kunnes kuului niinkuin, joku yrittäisi tavoittaa jotakuta puhelimella. Laitoimme videon paussille ja kuuntelimme hetken ja tarkistimme puhelimemme, että se ei ainakaan ollut kummankaan puhelin sitten huomasimme, kun meillä oli olkkarin ikkuna auki niin sieltä kuului tavoittelevaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä olimme hetken hiljaa ja kävimme laittaa ulko-oven ketjun kiinni sisä puolelta, koska emme uskoltaneet aukaista ulko-ovea. Samaan aikaan minä kurkistin ikkunasta ulos ja yritin katsoa näkyykö siinä ketään ja ei näkynyt laitoimme ikkunan kiinne muutaman hiljaisen minuutin jälkeen ja jatkoimme musiikki videoiden katsomista.
Tämä ei kuulosta kovinkaan pelottavalta mutta kyllä se oli hiukan karmivaa vieläkään, emme tiedä kuka siellä ikkunan takana oikein oli.
Yksin kotona siskoni kanssa
Anonyymi
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895