Sanopas onko normaalia

Anonyymi

että tilanteessa kun ajattelen sinua, niin herkistyn aika lailla. Sydän ailahtaa ja tulee voimakas hellyspuuska sinua kohtaan, sillä tavalla itsestään ollenkaan pakottamatta.

En tiedä, ei se sääliä ole, ehkä paremminkin suojelun tarve tai halu antaa parasta, paljon hyvää ja miellyttävää. Sulla on suora tie sydämeni herkimpiin osiin, ja kyllä täytyy todeta, että ihmettelen itsekin, miten jo pelkkä sinun olemassaolosi pyöräyttää maailmani ympäri.

Naiselle

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on normaalia, kun toista ikävöi ja rakastaa...ja ihanaakin. Kohtaisinpa joku päivä miehen, joka tuntisi juuri noin minua kohtaan :)

• Anonyymi

Se vaan kun se kaikki tapahtuu palstalla. Oikeessa elämässä ihanuudet niellään ja suusta tulee vaan haukkua ja huorittelua. Että senmosia ihanuuksia ne miehet jotka palstoilla suoltaa paskaa

• Anonyymi

PsychoTerapist, PsycjoThe Rapist.

• kauniisti kirjoitettu teksti.

erästä miestä kohtaan tunnen voimakkaita ihastumisen tunteita, vaikka en edes tunne koko miestä.

• Anonyymi

Peilaan tätä ihan samaa, miehelle!
      Haluan, että sinulla on vain kaikki hyvin aina.

• Anonyymi

On se normaalia. Ihastumista tai rakastumista. Mulle tulee noita hänestä paljon ja pitkin päivää. En halua suojella ehkä miestä, mutta halata ja lähelle, koskettaa..

• Anonyymi

Se on. Samantapaista olen kokenut yhdestä miehestä.

• Anonyymi

Oletteko tekemisissä, vai onko jäänyt vain ajattelun asteelle?

• Anonyymi

Olemme tekemisissä, enemmän tai vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme tekemisissä, enemmän tai vähemmän.

Olitteko tänään missään tekemisissä?

• Anonyymi

Missä näet naista?

• Anonyymi

Oululaissii nuo

• Anonyymi

Jos minulle niin ei olisi normaalia Ei minusta kukaan mies tykkää mutta tuo suojelunhalu on hyvin tuttua. Herätän miehissä suojelunhalun jostain syystä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Sama juttu. Joku minun olemuksesta herättää miesten suojelunhalun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se rakkaus. Ihastunut tai rakastunut mies haluaa suojella omaa rakastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Suojelunhalu
        ”Rakastan niitä hetkiä, kun vaimoni nukahtaa käsivarsilleni tai pää nojaten syliini. Hän näyttää niin viattomalta ja seesteiseltä. Jokainen solu minussa haluaa suojella häntä.”

https://www.kiss.fi/uutiset/suhteet/a-172492

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää allekirjoitan kans ton. Emmää ikinä tulis mieleenkään satuttaa mun naista! Haluun suojella. Mul nousee raivo tääl ja muual jos nään et sitä loukataan. Haluun suojella sitä kaikelta pahalta, enkä mää kestä sen suruu tai itkuu. Mää hajoon! Rakastan sitä joten en voi kestää nähä et se kärsii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten varmaan kaikki miespuolista ystävistä elämäni aikana ovat olleet minuun ihastuneita koska hekin käyttäytyvät hyvin suojelevasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten varmaan kaikki miespuolista ystävistä elämäni aikana ovat olleet minuun ihastuneita koska hekin käyttäytyvät hyvin suojelevasti.

Useimmat kaverimiehet ovat kaverinaisiin salaa ihastuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmat kaverimiehet ovat kaverinaisiin salaa ihastuneet.

” Tuoreen tutkimuksen mukaan on: Naiset kykenevät mieltämään ystävyyssuhteen miehen kanssa pelkästään ystävyydeksi. Miehillä seksuaalinen kiinnostus sen sijaan puskee läpi ystävyyssuhteissakin; myös silloin, kun he ovat varattuja.

Varatuilla naisilla seksuaalinen kiinnostus saattaa herätä ystävyyssuhteissa silloin, kun heillä menee parisuhteissaan huonosti.”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000525415.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Tuoreen tutkimuksen mukaan on: Naiset kykenevät mieltämään ystävyyssuhteen miehen kanssa pelkästään ystävyydeksi. Miehillä seksuaalinen kiinnostus sen sijaan puskee läpi ystävyyssuhteissakin; myös silloin, kun he ovat varattuja.

Varatuilla naisilla seksuaalinen kiinnostus saattaa herätä ystävyyssuhteissa silloin, kun heillä menee parisuhteissaan huonosti.”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000525415.html

” Tutkimukseen osallistui 88 nuorta naista ja miestä, jotka olivat keskenään ystäviä. Luottamuksellisista vastauksista kävi selvästi ilmi, että miehet olivat kiinnostuneita muustakin kuin ystävyydestä naispuolisten kavereidensa kanssa.

Tutkimus paljasti, että miehet myös olettavat naisten olevan heistä seksuaalisesti kiinnostuneita, vaikka naiset eivät olleet. Naiset eivät myöskään olleet tietoisia miesten kiinnostuksesta.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää allekirjoitan kans ton. Emmää ikinä tulis mieleenkään satuttaa mun naista! Haluun suojella. Mul nousee raivo tääl ja muual jos nään et sitä loukataan. Haluun suojella sitä kaikelta pahalta, enkä mää kestä sen suruu tai itkuu. Mää hajoon! Rakastan sitä joten en voi kestää nähä et se kärsii

Niin.. jos oikeesti on rakastunut ei halua toista loukata haukkumalla. Siitä tunnistan missä on aitorakkaus ja missä feikki.

• Anonyymi

Ihan samat tuntemukset. En nähnyt sua tänään. 😔

• Anonyymi

En nähnyt minäkään, joten tiedä vaikka...

• Anonyymi

Aina kun tämä sama mies kirjoittaa. Tunnistan tuosta Naiselle.
      Ei halua koskaan vastata mulle mitään vaikka muille mielellään. Siitä tiedän ettei ole hän.

• Anonyymi

Ihan normaalia rakastuneen miehen käytöstä. Pidä kiinni siitä mitä olet löytänyt ja onnea matkaan!

• Anonyymi

Poistokommenttia ei takaisin saa.

• Anonyymi

Tuoltahan se tuntuu. Rakkaus.

• Anonyymi

Sano sinä, kun ajattelen sinua jäykistyn tai jäykistyy .onko se normaalia.

• Anonyymi

Homomiehelle se varmaan on. Aloittaja kirjoitti naiselle, joten olettaisin kirjoittajan olevan mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homomiehelle se varmaan on. Aloittaja kirjoitti naiselle, joten olettaisin kirjoittajan olevan mies

Jos ollet sellainen ,niin nyt ymmärrän miksi hän jätti sinut.

• Anonyymi

Mun miehellä ei oo siis koskaan ollut rakkautta mua kohtaan, sillä ei oo ollut mitään suojeluhalua.

• Anonyymi

Oletko se miia jonka mielestä ei ole olemassa suojelunhalua kuin vauvoja ja eläimiä kohtaan?

Oot siis se kade joka aina inhoo muita naisia???

• Anonyymi

Empäs sano. Fake is fake only.

• Anonyymi

Mulkku täällä on sitä myös irl.

• Anonyymi

Tekstisi sisältää niin hieonoja ja isoja ajatuksia ja tunteita, että toivon sinun kirjoittavan tai muuten kertovan ne myös ajatuksiesi kohteelle suoraan.

Muuten tuo joku/hän menettää paljon.

• Anonyymi

Ei hele mihin resursseja tuhlataan. 🤣 tämähän on täyttä paskaa. Ja jee jee kansa lukee ja media loistaa. 👍🤣

• Anonyymi

Niin.. mutta valitset toisin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4919
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4861
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4360
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2710
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2134
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1811
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1806
    Aihe