Sinussa minä olen maailmani äärillä.
Minä rakastan sinua.
Rakastin ensi hetkestä, kun sinut näin.
Rakkauteni
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä ole päässyt maailman ääriin kun tällä palstalla huutelet olematonta rakkautta just saying..😅😂
- Anonyymi
En ole ap, mutta puhut usein vähän liikaa ja juuri silloin kun ei tarvis. Just saying.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap, mutta puhut usein vähän liikaa ja juuri silloin kun ei tarvis. Just saying.
Kirjoititko itse kommentin?
- Anonyymi
Minä pidin hänestä vaikka en tiedostanut hänen olemassaoloa.
- Anonyymi
Tiesin, että tässä on se ihminen joka on minulle erityinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin, että tässä on se ihminen joka on minulle erityinen.
Hienoa onnea
- Anonyymi
Kuin myös rakastan sua ja rakastuin, vaikkakaan en ensi hetkessä.
- Anonyymi
Samoin sinne.
- Anonyymi
Eeikä.
https://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA
Nimitykset saa rahatta.
https://www.youtube.com/watch?v=h_Wzsh6C_3w - Anonyymi
Onpa kauniisti sanottu!
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Milloin näit hänet ekan kerran?
- Anonyymi
Kesäkuussa 2012.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa 2012.
Olikohan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan?
No oli. Saman vuoden marraskuussa meillä oli treffit.
- Anonyymi
Wau, ompa kauniisti sanottu!
- Anonyymi
Nyt vielä tunnisteita kehiin, niin joku voi mennä onnellisena nukkumaan ?
- Anonyymi
Oletko kertonut rakkaudesta?
kauniisti aloittaja kirjoittanut
sama tapahtui mulle, ensi näkemältä ihastuin tuntemattomaan, enkä edes tiedä miksi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107