Hyvä veli järjestelmä pitäisi purkaa. Sitä ei oikein nää lähelle kun on jo liian lähellä. Nää entiset pelikaverit kun nousee penkin taakse niin ei ihan ole sitä mitä voittava joukkue tarvitsee tulee mieleen lähinnä puulaaki toiminta
Oi Saipa oi Saipa
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mallia vois ottaa Risestä. Siitä näkee et pelaajat arvostaa ja on lähellä ja valmiita tekemään kaikkensa joukkueen eteen.
- Anonyymi
Kun pääjohtaja joutuu puuttuun peliin niin on kyllä menetetty luottamus ja vaikka kuinka selitetään niin se asia on alitajunnassa
- Anonyymi
Olis kiva nähdä ja kokea oikea voittava ja voittanut valmentaja penkin takana.
- Anonyymi
Idän TPS samanmoista touhua.
- Anonyymi
Päävalmentaja ei tiedä mitä apuvalmentajat touhuaa. Ihanko totta! mutta siinäpä kysymys tietääkö apuvalmentajat mitä päävalmentaja touhuaa ja siinäpäs vasta kysymys onkin tietääkö omistaja mitä valmentajat touhuaa. Ei voittavassa joukkueessa ole kitkaa valmentajien ja pelaajien välillä tiedä sitten onko noista johtajista pelannut voitoista. Se johtaminen on yhtä selkeetä kun et varusteet pitää huoltaa ja kaikki oheistoiminta pelaa. Väittäisin et sieltä huollosta löytyis parempaa valmennusta kun penkin takaa nyt eli tuntevat pelaajat läpikotaisin hyvine ja huonoine puoliin.
- Anonyymi
Osa pelaajista on pelannut voittavassa joukkueissa en tarkoita nyt yksittäisiä voittoja. Eli sanoisin että tietoa löytyy myös penkiltä mitä mitallin voittaminen tarvitsee. Tai mitä pitäisi parantaa tai miten toteuttaa. Suurin syy on kun kärkipelaajia kuormitetaan liikaa pelistä toiseen vaikka ei osuisi juuri tänään kiekolla ladon ovista sisään. Loukkaantumiset seuraa toinen toistaan kun ei pää pysy perässä kun vedetään yläkierroksilla.
- Anonyymi
Esimerkillinen kapteeni näyttää omalla tekemisillään joukkueen suunnan ja antaa identtiteetin .Älykiekko on nyt keksitty ja ei tarvi kun olla oikeeseen aikaan oikeessa paikassa. Jääkiekko on tahdon asia kuka enemmän tahtoo niin on todennäköisesti voittaja . Jos pelataan rahalla tai rahasta . Toinen vaihtoehto on pelata sydämmellä Saipalaista ja näköistä kiekkoa jossa on oma identtiteetti ja siinä on isossa roolissa kapteeni ja valmennus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkillinen kapteeni näyttää omalla tekemisillään joukkueen suunnan ja antaa identtiteetin .Älykiekko on nyt keksitty ja ei tarvi kun olla oikeeseen aikaan oikeessa paikassa. Jääkiekko on tahdon asia kuka enemmän tahtoo niin on todennäköisesti voittaja . Jos pelataan rahalla tai rahasta . Toinen vaihtoehto on pelata sydämmellä Saipalaista ja näköistä kiekkoa jossa on oma identtiteetti ja siinä on isossa roolissa kapteeni ja valmennus.
Voiko joku omistaa Saipan? Mielestäni ei ,ainoastaan rahoittaa. Omistajia olemme me kannattajat ja kaupungin asukkaat.
- Anonyymi
Mitä tulee pelaaja hankintoihin niin toistaa vuodesta vuoteen samaa kaavaa muutama tähti jotka sammuu juuri kun oikein pitäisi ruveta pelaamaan. Kunnon satsaus valmentajaan ja kentällinen työmyyriä sekä loput loppukeväästä pelien myötä syttyviä tähtiä ja mikä sen parempi jos omista junnuista lähtis lentoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683