Lääkäri kielsi tojolla ajon

Anonyymi

pitää ostaa isompi oikea auto, muuten menee s-noikama paqikoiltaan

31

79

Vastaukset

• Skoda-myyjä siellä vapisee ja tärisee Toyotan tammikuun todella kovien ensirekisteröitilukemien jälkeeen.

• Pitää ainakin vaihtaa istuin johonkin parempaan. Esim. uuden Corollan istuin on todella surkea ja tehty max. 170cm mitoille.

• Tojolla ajaessa tärinä, viima ja melu vie potenssin - toisaalta ei sille ole tarvettakaan, koska naiset eivät kiinnostu tojoilla ajavista teroista.

• Skodisti 😂

• Kauniit naiset lähtevät Alfan kyytiin tai itse ajavat Alfalla.
        Epäviehättävät naiset saattavat säälistä lähteä Teron Tojon kyytiin.

• Onko sulla velttomuna koskaan ollutkaan potenssia?

• Tero ei tiedä, mitä naisella tekisi ja naiset eivät ole Tojo-Terosta kiinnpstuneita. Tasapaino vallitsee, mutta kuka haluaa samaistua teroihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tero ei tiedä, mitä naisella tekisi ja naiset eivät ole Tojo-Terosta kiinnpstuneita. Tasapaino vallitsee, mutta kuka haluaa samaistua teroihin.

Tojo on tutkitusti rattijuoppojen suosikkimerkki.

Tässä ehkä syy moiseen
        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2012031615330982

• Takaovet värisi auki 80 meni paikallis mökkitietä tohjo aiheutti aivovaurioita kuljettajalle
        näki harhoja norsut kiipesi puuhun mopo autot hampaissaan siis somesa

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla velttomuna koskaan ollutkaan potenssia?

Ei ole ollut kymmeniin vuosiin. - Tojolla ajaessa sillä ei ole merkitystä (naiset ei anna kuitenkaan).

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut kymmeniin vuosiin. - Tojolla ajaessa sillä ei ole merkitystä (naiset ei anna kuitenkaan).

Kannattaisi käydä lääkärissä, ennen kuin vaihtaa autoa. Muilla autoilla saattaa potenssia tarvita.

• Lääkärin pitäisi kieltää aloittajalta kaikenlaisten kulkuneuvojen kuljettaminen nyt, ja heti välittömästi! On sen verran vetänyt kamaa että.....

• No niin siinä se nähdään TOHJO tuottaa vaivaisia ihmisiä ilmankos nee TOYO
      PAPAT ei pysty ajaa lääkäriin pitää tallissa lattia mattojen alla piilossa

• Pane pipo päähän ja mene psykiatrille. Mieluiten julkisella kulkuneuvolla.

• Oletko alakoululainen.Kirjoituksesta päätellen.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko alakoululainen.Kirjoituksesta päätellen.

Kyllä minä yläasteella jo olen.
        Joko sinun kiertokoulun suunta pian kääntyy, että ei mene pää sienempää pyörälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko alakoululainen.Kirjoituksesta päätellen.

Kyllä se masentaa, kun pihassa Corolla ruostuu ja naapurit vinoilee.

• Tohjo toyo ei ole täysinjärkevän auto ollenkaan pitää olla sekaisin joka ajaa
      näillä tuotteilla hmm ai kamalaa mikä romu

• Kun lääkäri ottaa kortin pois, on edessä siirtyminen mopoauton rattiin.

Se ei ole suuri muutos, kiitos tollolootan, joka on auttanut tottutelemaan ennakoivasti. Onhan tollolootien suorituskyky ja tekniset ratkaisut (mm. variaattorivaihteistot) pitkälti yhteneviä mopoautojen kanssa.

• Mopoauto voi tuntua melko loistokkaalta kulkuneuvolta Korollan jälkeen.

• Tohjo TOYOT onkin melko ns mopo autoja Varoituskolmio asennetaan heti
      kaupassa ettei pääse tien päälle ajelee

• Tero on täysin mielenterveystoimiston potilas, kun viläkin uskoo Tohjon "laatuun"

• Siis mitä? no jos oot noin ääliö että uskot lekureita , kun lekuri käskee ja kun lekuri ei anna lopettaa epäsopivaa lääkitystä........ niin se on soromnoo. Kuule jos ei toyota kelpaa niin se on sun ongelmas, Älä tule päätäs aukoo jostain vitun s-noikamasta mulle...niin ja ne muuten on nikamia joten painu vaikka biologian tunnille vähän oppia ottamaan....

• Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

• Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

• Ihineen LELUJA MYYVÄT TOYO TORILLA mukamas hybrid ii kuluttaa enenmmän
      kun laki sallii pitkä jatkoroikka pitäs olla persees jot päässe norm lulutuksiin
      Myyjät tarvitsee mielenterveys lääkkeitä Hiihaa

• Toyota! Suomalaisen ykkösvalinta!

• https://www.talouselama.fi/uutiset/te/1ddca37f-3d04-44f3-9fab-3ddc78d4fc6d?ref=ampparit:66fe

ahdistus painaa lapset sygoloogille-milläs ne vihreet kuulat aikoo ajella

jakavatko vaarallista huonoa tietoa autoilu kansalle?

• Jos ne on terveydelle vaarallisia noi toyot ne pitää poistaa koko eu alueelta
      lääkärin määräyksestä IHME RÄPÄTTIMIÄ OVAT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolleisuus onkin kääntynyt päinvastoin laskuun korona kriisissä

Kokonaiskuolleisuus kääntyikin koronan vuoksi kovaan laskuun USA:ssa USA:n kokonaiskuolleisuuteen koronaviruksella on sen sijaan ollut päinvastainen
      Pandemiat
      149
      12698
    2. Pitääkö yhteiskunnan elättää 5 lapsinen perhe?

Kouluttamaton pariskunta, jossa mies käy töissä ja tienaa 2000 euroa kuussa, tekee putkeen 5 lasta ja perheen äiti sitten on kotiäitinä 20 vuotta. O
      Köyhyys
      181
      8204
    3. Stockmann konkurssiin ?

Korona vei asiakkaat. Ensin kuitenkin hakeudutaan yrityssaneeraukseen. Viimeinen sammuttaa valot.
      Maailman menoa
      202
      6055
    4. Kiuruvesi 12 koronatartuntaa!

Määrä kasvaa. Kuinka tehokkaasti testaavat?
      Kiuruvesi
      37
      874
    5. Järkyttävä koronakylä

21 jo. Enemmän kuin esim porissa !. Eikö hygieniasta ole kukaan kuullut vai onko lehmänhaju ainoa hygieniahaju. Semmoista kun käsidesiä saa kaupoista.
      Kiuruvesi
      29
      683