Lääkäri kielsi tojolla ajon

Anonyymi

pitää ostaa isompi oikea auto, muuten menee s-noikama paqikoiltaan

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Skoda-myyjä siellä vapisee ja tärisee Toyotan tammikuun todella kovien ensirekisteröitilukemien jälkeeen.

    • Anonyymi

      Pitää ainakin vaihtaa istuin johonkin parempaan. Esim. uuden Corollan istuin on todella surkea ja tehty max. 170cm mitoille.

    • Anonyymi

      Tojolla ajaessa tärinä, viima ja melu vie potenssin - toisaalta ei sille ole tarvettakaan, koska naiset eivät kiinnostu tojoilla ajavista teroista.

      • Anonyymi

        Skodisti 😂


      • Anonyymi

        Kauniit naiset lähtevät Alfan kyytiin tai itse ajavat Alfalla.
        Epäviehättävät naiset saattavat säälistä lähteä Teron Tojon kyytiin.


      • Anonyymi

        Onko sulla velttomuna koskaan ollutkaan potenssia?


      • Anonyymi

        Tero ei tiedä, mitä naisella tekisi ja naiset eivät ole Tojo-Terosta kiinnpstuneita. Tasapaino vallitsee, mutta kuka haluaa samaistua teroihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tero ei tiedä, mitä naisella tekisi ja naiset eivät ole Tojo-Terosta kiinnpstuneita. Tasapaino vallitsee, mutta kuka haluaa samaistua teroihin.

        Tojo on tutkitusti rattijuoppojen suosikkimerkki.

        Tässä ehkä syy moiseen
        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2012031615330982


      • Anonyymi

        Takaovet värisi auki 80 meni paikallis mökkitietä tohjo aiheutti aivovaurioita kuljettajalle
        näki harhoja norsut kiipesi puuhun mopo autot hampaissaan siis somesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla velttomuna koskaan ollutkaan potenssia?

        Ei ole ollut kymmeniin vuosiin. - Tojolla ajaessa sillä ei ole merkitystä (naiset ei anna kuitenkaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut kymmeniin vuosiin. - Tojolla ajaessa sillä ei ole merkitystä (naiset ei anna kuitenkaan).

        Kannattaisi käydä lääkärissä, ennen kuin vaihtaa autoa. Muilla autoilla saattaa potenssia tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla velttomuna koskaan ollutkaan potenssia?

        Toyotalla ajavalle terolle veltosta munasta ei ole haittaa, koska naiset ei kuitenkaan teroille anna. Urbaani huhu joskus kertoi naisen erehdyksessä antaneen terolle, mutta se osoittautuikin virheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniit naiset lähtevät Alfan kyytiin tai itse ajavat Alfalla.
        Epäviehättävät naiset saattavat säälistä lähteä Teron Tojon kyytiin.

        Teron kyytiin lähtevä nainen on kyllä epätoivoinen.
        Nykynaiset haluavat itse ajaa Alfalla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisääkö Tojo tapumusta alkoholismiin, vai vetääkö Tojo juoppoja puoleensa?

        Tiu toijita tau tuitu toita tuitata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla velttomuna koskaan ollutkaan potenssia?

        Tojon omistaja ei tarvitse potenssia.
        Tero on ihan tyytyväinen herraseuraan Esson baarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teron kyytiin lähtevä nainen on kyllä epätoivoinen.
        Nykynaiset haluavat itse ajaa Alfalla.

        Tero ei ole kuuminta hottia, kuten ei Tojokaan. Alfa ja sillä ajava alfa ovat naisten himot herättäviä.


    • Anonyymi

      Lääkärin pitäisi kieltää aloittajalta kaikenlaisten kulkuneuvojen kuljettaminen nyt, ja heti välittömästi! On sen verran vetänyt kamaa että.....

    • Anonyymi

      No niin siinä se nähdään TOHJO tuottaa vaivaisia ihmisiä ilmankos nee TOYO
      PAPAT ei pysty ajaa lääkäriin pitää tallissa lattia mattojen alla piilossa

      • Anonyymi

        Pane pipo päähän ja mene psykiatrille. Mieluiten julkisella kulkuneuvolla.


      • Anonyymi

        Oletko alakoululainen.Kirjoituksesta päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko alakoululainen.Kirjoituksesta päätellen.

        Kyllä minä yläasteella jo olen.
        Joko sinun kiertokoulun suunta pian kääntyy, että ei mene pää sienempää pyörälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko alakoululainen.Kirjoituksesta päätellen.

        Kyllä se masentaa, kun pihassa Corolla ruostuu ja naapurit vinoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se masentaa, kun pihassa Corolla ruostuu ja naapurit vinoilee.

        Meillä rav nelonen
        Kaikki kehuu jopa volvo kuskit k ade


    • Anonyymi

      Tohjo toyo ei ole täysinjärkevän auto ollenkaan pitää olla sekaisin joka ajaa
      näillä tuotteilla hmm ai kamalaa mikä romu

    • Anonyymi

      Kun lääkäri ottaa kortin pois, on edessä siirtyminen mopoauton rattiin.

      Se ei ole suuri muutos, kiitos tollolootan, joka on auttanut tottutelemaan ennakoivasti. Onhan tollolootien suorituskyky ja tekniset ratkaisut (mm. variaattorivaihteistot) pitkälti yhteneviä mopoautojen kanssa.

      • Anonyymi

        Mopoauto voi tuntua melko loistokkaalta kulkuneuvolta Korollan jälkeen.


      • Anonyymi

        Tojo on kuin pehmeä lasku oikeista autoista mopoautoon.


    • Anonyymi

      Tohjo TOYOT onkin melko ns mopo autoja Varoituskolmio asennetaan heti
      kaupassa ettei pääse tien päälle ajelee

    • Anonyymi

      Tero on täysin mielenterveystoimiston potilas, kun viläkin uskoo Tohjon "laatuun"

    • Anonyymi

      Siis mitä? no jos oot noin ääliö että uskot lekureita , kun lekuri käskee ja kun lekuri ei anna lopettaa epäsopivaa lääkitystä........ niin se on soromnoo. Kuule jos ei toyota kelpaa niin se on sun ongelmas, Älä tule päätäs aukoo jostain vitun s-noikamasta mulle...niin ja ne muuten on nikamia joten painu vaikka biologian tunnille vähän oppia ottamaan....

    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      Ihineen LELUJA MYYVÄT TOYO TORILLA mukamas hybrid ii kuluttaa enenmmän
      kun laki sallii pitkä jatkoroikka pitäs olla persees jot päässe norm lulutuksiin
      Myyjät tarvitsee mielenterveys lääkkeitä Hiihaa

    • Anonyymi

      Toyota! Suomalaisen ykkösvalinta!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos ne on terveydelle vaarallisia noi toyot ne pitää poistaa koko eu alueelta
      lääkärin määräyksestä IHME RÄPÄTTIMIÄ OVAT

      • Anonyymi

        Minulta puolestaan taas lääkäri kielsi minkäänlaisen saksalaisen auton ajon. Olen kuulemma vaaraksi muille yleisillä teillä liikkujille. En kyllä ymmärrä yhtään, sillä käytänhän kaiken maailman piristeitäkin pysyäkseni edes joten kuten hereillä siellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta puolestaan taas lääkäri kielsi minkäänlaisen saksalaisen auton ajon. Olen kuulemma vaaraksi muille yleisillä teillä liikkujille. En kyllä ymmärrä yhtään, sillä käytänhän kaiken maailman piristeitäkin pysyäkseni edes joten kuten hereillä siellä!

        Vaihda lääkäriä, tai kamasi toimittajaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda lääkäriä, tai kamasi toimittajaa!

        Lääkäriä pitää uskoa. Toyota-syndrooma alkaa näkyä rikottuina selkinä ja mielialahäiriöinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäriä pitää uskoa. Toyota-syndrooma alkaa näkyä rikottuina selkinä ja mielialahäiriöinä.

        Onko lääkäritkin jo valjastettu uskottelemaan Tojon erinomaisuutta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyotalla on isompiakin autoja, jotka tosin eivät ole parempia.

    • Anonyymi

      Ole onnellinen, että voit hankkiutua siit paska kasasta eroon ja vieläpä lääkärin määräyksellä. Onnee! 🎈🎈

      • Anonyymi

        Antaako Kela avustusta, jos siirtyy Tojosta oikeaan autoon?


    • Anonyymi

      Hermo palaa näiden Kauko-Idän autojen kanssa. Toyota on vieraassa ympäristössä Euroopassa.

    • Anonyymi

      Pitävätkö nämä Tojotaa haukkuvat poikaset luotettavana ja ammattitaitoisena lääkäriä, joka ajelee työpaikalleen varmatoimisella ja lämpimällä hybridi-Tojotalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe