Asun kerrostalossa ja välillä vapaapäivänä perjantaina olisi kiva viettää ilman häiriötekijöitä aikaa.. Muulloin olen aktiivinen ja käyn töissä ja harrastan mutta kaikki naapurit ovat kotona ja kolistelevat ja möykkäävät. Kuten aina kun itse pääsen kotiin. Tosi ärsyttävää.
Kaikki naapurit aina kotona
1
227
Vastaukset
- Anonyymi
Saunavuoro vaihtuu tasa tunnein. Mitä asiaa on hiippailla ja kytätä saunan pukuhuoneen oven takana kymmentä vaille tasan?
Kyttäämisestä on jo kerran aikaisemmin ilmoitettu isännöitsijälle ja seuraavaksi laitetaan juristi asialle.
Olette varanneet keskenämme ilmaisen tyhjän tunnin vuorojenne jatkoksi, joten ei pitäisi olla mitään syytä tai oikeutta hoputtaa tai kytätä minun vuoroani.
Olisi toivottavaa, että kylvette omilla vuoroillanne listan mukaan.
Kun aijemmin tapaukset otetaan mukaan, tällainen toiminta tulee vaikuttamaan maineeseen seurausten myötä, tiedoilla on myös tapana levitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741