Sun silmät voi apua

Oonhan mä sun silmät ennenkin nähnyt, niitä katsellessa taisin suhun ihastuakin. Mutta kun sä käännyit ja valo osui niihin eri tavalla. Voi apua miten ihanat silmät sulla on mies. Tiesin, mutta nyt tiedän enemmän. Kyllä noihin jaksaisi tuijotella pitempäänkin,.. vai menikö jo muutenkin vähän epäsopivan pitkiksi katseet.
Tuleeko sarkasmia vai mitä tähän?
79550
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 79

Vanhimmat

Voi apua iik liip liip. Mitä skeidaa .

Äänestä
  • Ei tuo ole edes sarkasmia, pelkkää skeidaa.

Äänestä

• Niin on.

Äänestä

onko niissä pitkät silmäripset? vihreät silmät? minulla on sellaiset.

Äänestä
  • Väittäisin näitä ruskeiksi, ihan varma en ole kun ne niin häikäisi ja valotkin oli kirkkaat.

Äänestä

• No hei, mullakin on sellaset, ilman tunnisteita tää on ihan naurettavaa. Aloittaja, nimi ja kaupunki tähän kiitos.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No hei, mullakin on sellaset, ilman tunnisteita tää on ihan naurettavaa. Aloittaja, nimi ja kaupunki tähän kiitos.

En laita kaupunkeja, hui. Onko sua joku tuijotellut lähiaikoina vähän liian pitkään silmiin? Oikeasti suoraan tuijottanut? Siten ettei ole mitään epäilystä että sua tuijottaa?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En laita kaupunkeja, hui. Onko sua joku tuijotellut lähiaikoina vähän liian pitkään silmiin? Oikeasti suoraan tuijottanut? Siten ettei ole mitään epäilystä että sua tuijottaa?

Joo siis pitkät ripset ja vihreet silmät. Ei lähiaikoina. 05a

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo siis pitkät ripset ja vihreet silmät. Ei lähiaikoina. 05a

Ei. Se oli joku muu. Ja tuo äskeinen oli aloittajalta. Sori en tajunnut että kysyit siltä joka kaipaa vihreitä.

Äänestä

Anteeksi kaikki tyhmät aloitukset, tämä ja muut, mutta olen tänään niiiiin rakastunut.
Terveisin Aloittaja. sori näistä kaikille.

Äänestä
  • Eipä siinä mitään, rakastunut on aina vähän hassu, ihan jokainen meistä. Ihan on hyvä aloitus - jotenkin niin suloinen - ja muutkin viestisi tässä ketjussa ovat.

Toivottavasti pääset katselemaan noihin ihaniin silmiin pysyvämminkin, t. mies jolla on kauniit siansilmät ;)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä siinä mitään, rakastunut on aina vähän hassu, ihan jokainen meistä. Ihan on hyvä aloitus - jotenkin niin suloinen - ja muutkin viestisi tässä ketjussa ovat.

Toivottavasti pääset katselemaan noihin ihaniin silmiin pysyvämminkin, t. mies jolla on kauniit siansilmät ;)

Tuskin on siansilmät sulla:) Kauniit on kuitenkin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on siansilmät sulla:) Kauniit on kuitenkin.

Nooo, olen kyllä niihin täysin tyytyväinen, ja sopivathan ne muuhun kokonaisuuteen hyvin...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nooo, olen kyllä niihin täysin tyytyväinen, ja sopivathan ne muuhun kokonaisuuteen hyvin...

Minkäs väriset ne sun silmät on?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minkäs väriset ne sun silmät on?

Mitä se sinulle kuuluu, koska et ole aloittaja, kysyn vaan?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu, koska et ole aloittaja, kysyn vaan?

Kyllä tuo kysymys oli aloittajalta. Multa.

Äänestä

Ne on ruskeet <3

Äänestä

Ne on ruskeet <3

Äänestä

Ne on ruskeet <3

Äänestä

Mulla on ilman ripsaria lyhyet ripset ja siniset silmät, joista oon saanut aina kehuja.
Ja tykkään niistä itekkin. ;)

Äänestä
  • Ihanaa. Sitten et ole ainakaan tuo aloituksessa kaivattu mies.

Äänestä

minulla on pitkät ripset ja vihreät silmät ja olen mieshenkilö.

Äänestä

Yhdellä naisella on vihreet kaunis on muutenkin vaalea nelikymppinen.

Äänestä
  • Minä mikään nelikymppinen ole.. minä olen nuori😁

Äänestä

pituus 185 cm, paino 88-90 kg, pitkät ripset ja vihreät silmät, musta tukka ja
nostan 80-90 kg penkistä, ikä 38 vuotta.

Äänestä

absolutisti lähes koko elämäni ajan ja olen mieshenkilö.

Äänestä
  • Miten se liittyy silmiin? :)

Äänestä

Mun silmiä on kehuttu ja kehutaan aina, vaikka ripset on lyhyet. Muoto on kuulemma epätavallisen hieno ja eräs epäili minua lappilaiseksi. :) Niin ja silmäni ovat siniset ja tykkään niistä itekkin.

Äänestä

siniset silmät. ne kuvastavat viisautta ja tyyneyttä.

Äänestä

no, hyvää yötä kuitenkin, oli mukava jutella.

Äänestä
  • Hyvää yötä sullekin. Oli kiva jutella. Otetaan uusiksi.

Äänestä

Äkäslompololla katseemme kohtasivat punasilmäisen miehen kanssa.
Ap.

Äänestä
  • En ole tainnut Äkäslompololla käydä. Miksi suututtaa tämä sua noin?
    Ap.

Äänestä

okei, yllättävää.

Äänestä
  • Mä kuvittelin ettei sen mun tuijotuksen jälkeen mikään yllättäisi.

Äänestä

ei sen jälkeen, ei edes taivaan repeäminen, yllättäisi sen katseen jälkeen. =)

Äänestä
  • :) Onneksi taivas taitaa pysyä paikoillaan kuitenkin.

Äänestä

hhmm... onneksi, mutta ei sitä tiedä vaikka se kaatuisi niskaan,
kuten asterix ja obelix sarjakuvissa, anteeksi, huonoa huumoria. =)

Äänestä

ihan mukava kirjoitella tänne, en ehkä ole sanallisesti lahjakas,
mutta verbaalisesti pikkaisen enemmän,

Äänestä
  • kiva että on mukava

Äänestä

olet mukava ihminen ja sellaisille on mukava kirjoitella. =)

Äänestä
  • Ok Asterix. Vai haluatko mieluummin olla Obelix?

Äänestä

ei, ihan oma itseni haluan olla ja olet ihana omana itsenäsi, mutta huomenna on
uusi päivä ja uudet kujeet, joten taidan mennä nukkumaan. hyvää yötä, oli mukava jutella. =)

Äänestä

ja söötti myös, kun jaksoit huumoriani. =)

Äänestä
  • Ihan samaa itse ajattelin, että nukkumaan. Otan ne yhden silmät mukaan ja lähden valumaan kohti sänkyä. Hyvää yötä.

Äänestä

hyvää yötä, kauniita unia, oli nautinto jutella kanssasi.

Äänestä
  • Hyvää yötä sullekin.

Äänestä

Uskontoa ei nähdäkseni ole, mutta asia on harvoille.

Äänestä

Ai niin, olin ihan unohtaa... Olisiko noin viikko sitten kun sain ihan lähietäisyydeltä katsella eräisiin nauraviin silmiin. Kivan näköisiin sellaisiin. :)

Äänestä
  • Väriä tai muotoa en saanut rekisteröityä, tilanteen aiheuttaman hämmennyksen vuoksi.

Äänestä

• Kukas täällä vielä unohtelee ja mitä. Aloituksen "silmien kääntymisestä valoon" on vielä lyhyempi aika kuin viikko.

Äänestä

• viikko aikaa siitä on, mutta mukava kun pidät silmistäni. =)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kukas täällä vielä unohtelee ja mitä. Aloituksen "silmien kääntymisestä valoon" on vielä lyhyempi aika kuin viikko.

Nyt kun muistelen niin taisi olla sunnuntai, kun sain puolen metrin etäisyydeltä katsella noihin iloisiin silmiin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun muistelen niin taisi olla sunnuntai, kun sain puolen metrin etäisyydeltä katsella noihin iloisiin silmiin.

sanat on samanlaisia, mutta päivämäärä on eri, aika sattuma kuitenkin.

Äänestä

ihan mukava että ne olivat kivan näköiset sinusta, sinulla on sana hallussa.

Äänestä
  • Kyllä ne aloituksen silmät on kivan näköiset, mutten tiedä tarkoitatko sä sitä

Äänestä

aika sattuma, kuitenkin. jos tunnistit minut tästä.

Äänestä
  • Ei kyllä tämä meni liian sekaisin. Kun osa vastaa aina tänne. En tunnistanut tästä viestistä häntä, kaikki kuulosti samalle. T. ap

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä tämä meni liian sekaisin. Kun osa vastaa aina tänne. En tunnistanut tästä viestistä häntä, kaikki kuulosti samalle. T. ap

Voi, sä olet ihanin nainen kaikista koskaan ikinä missään. Nähdään, hyvää yötä.
    -sivusta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voi, sä olet ihanin nainen kaikista koskaan ikinä missään. Nähdään, hyvää yötä.
    -sivusta

Voi, sä taas olet ihanin sivusta huutelija mulle koskaan. Hyvää yötä, Varmasti nähdään, jos sulla on nuo ihanat silmät. Näen ne silmissäni jo kohta kun pääsen nukkumaan.

Äänestä

nauravat silmät, sanoit minulle tällä viikolla, kiitoksia, se oli mukavasti sanottu, jos olet sama henkilö, kuitenkin.

Äänestä
  • hämmentyneet silmät enemmänkin siinä katseli yllättyneenä, että mistä siihen tulla tupsahdit

Äänestä

• En tiedä kuka on kukakin, liikaa tekstejä, En tiedä onko mun silmät missä , mutta on ne ainakin mielessä. Hyvää yötä sulle.

Äänestä

hämmentyneet, ehkä enemmän iloiset silmät, toivoisin? =)

Äänestä

Hämmentyneen iloiset sitten? ;)

Äänestä
  • saattoi ollakin

Äänestä

se kelpaa ihan hyvin, voisin katsoa yhä uudesta ja uudestaan silmiisi,
ei se ihanuus lopu koskaan.

Äänestä
  • Näin painajaisunessani vain vittumaiset silmät.

Äänestä

• Mikä kelpaa. Asterixin silmät? Mulle kelpaa vain sen yhden silmät, ne ehkä-ruskeat. Mä oikeasti näen ne silmissäni, sillä hetkellä kun ne kääntyi ja oli jo lähdössä. Apua. Eikä sillä ole väliä oliko hän tässä viestissä jotenkin mukana. Sillä on väliä, että hän on jossain olemassa. Öitä kaikille,

Äänestä

älä nyt, mukavat ja lempeät silmät, sinä näet kuitenkin, ikioma halinalleni.

Äänestä

hyvää yötä ja kauniita unia, höpsöliini. =)

Äänestä

Mulla on sellaiset söpöt mustat silmät

Äänestä
  • Jos sä oletkin koira? Tai kissa?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Oonhan mä sun silmät ennenkin nähnyt, niitä katsellessa taisin suhun ihastuakin. Mutta kun sä käännyit ja valo osui niihin eri tavalla. Voi apua miten ihanat silmät sulla on mies. Tiesin, mutta nyt tiedän enemmän. Kyllä noihin jaksaisi tuijotella pitempäänkin,.. vai menikö jo muutenkin vähän epäsopivan pitkiksi katseet.
Tuleeko sarkasmia vai mitä tähän?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu