Oonhan mä sun silmät ennenkin nähnyt, niitä katsellessa taisin suhun ihastuakin. Mutta kun sä käännyit ja valo osui niihin eri tavalla. Voi apua miten ihanat silmät sulla on mies. Tiesin, mutta nyt tiedän enemmän. Kyllä noihin jaksaisi tuijotella pitempäänkin,.. vai menikö jo muutenkin vähän epäsopivan pitkiksi katseet.
Tuleeko sarkasmia vai mitä tähän?
Sun silmät voi apua
79
542
Vastaukset
- Anonyymi
Voi apua iik liip liip. Mitä skeidaa .
- Anonyymi
Ei tuo ole edes sarkasmia, pelkkää skeidaa.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
onko niissä pitkät silmäripset? vihreät silmät? minulla on sellaiset.
- Anonyymi
Väittäisin näitä ruskeiksi, ihan varma en ole kun ne niin häikäisi ja valotkin oli kirkkaat.
- Anonyymi
No hei, mullakin on sellaset, ilman tunnisteita tää on ihan naurettavaa. Aloittaja, nimi ja kaupunki tähän kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei, mullakin on sellaset, ilman tunnisteita tää on ihan naurettavaa. Aloittaja, nimi ja kaupunki tähän kiitos.
En laita kaupunkeja, hui. Onko sua joku tuijotellut lähiaikoina vähän liian pitkään silmiin? Oikeasti suoraan tuijottanut? Siten ettei ole mitään epäilystä että sua tuijottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita kaupunkeja, hui. Onko sua joku tuijotellut lähiaikoina vähän liian pitkään silmiin? Oikeasti suoraan tuijottanut? Siten ettei ole mitään epäilystä että sua tuijottaa?
Joo siis pitkät ripset ja vihreet silmät. Ei lähiaikoina. 05a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis pitkät ripset ja vihreet silmät. Ei lähiaikoina. 05a
Ei. Se oli joku muu. Ja tuo äskeinen oli aloittajalta. Sori en tajunnut että kysyit siltä joka kaipaa vihreitä.
- Anonyymi
Anteeksi kaikki tyhmät aloitukset, tämä ja muut, mutta olen tänään niiiiin rakastunut.
Terveisin Aloittaja. sori näistä kaikille.- Anonyymi
Eipä siinä mitään, rakastunut on aina vähän hassu, ihan jokainen meistä. Ihan on hyvä aloitus - jotenkin niin suloinen - ja muutkin viestisi tässä ketjussa ovat.
Toivottavasti pääset katselemaan noihin ihaniin silmiin pysyvämminkin, t. mies jolla on kauniit siansilmät ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä mitään, rakastunut on aina vähän hassu, ihan jokainen meistä. Ihan on hyvä aloitus - jotenkin niin suloinen - ja muutkin viestisi tässä ketjussa ovat.
Toivottavasti pääset katselemaan noihin ihaniin silmiin pysyvämminkin, t. mies jolla on kauniit siansilmät ;)Tuskin on siansilmät sulla:) Kauniit on kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on siansilmät sulla:) Kauniit on kuitenkin.
Nooo, olen kyllä niihin täysin tyytyväinen, ja sopivathan ne muuhun kokonaisuuteen hyvin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo, olen kyllä niihin täysin tyytyväinen, ja sopivathan ne muuhun kokonaisuuteen hyvin...
Minkäs väriset ne sun silmät on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs väriset ne sun silmät on?
Mitä se sinulle kuuluu, koska et ole aloittaja, kysyn vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu, koska et ole aloittaja, kysyn vaan?
Kyllä tuo kysymys oli aloittajalta. Multa.
Ne on ruskeet <3
Ne on ruskeet <3
Ne on ruskeet <3
- Anonyymi
Mulla on ilman ripsaria lyhyet ripset ja siniset silmät, joista oon saanut aina kehuja.
Ja tykkään niistä itekkin. ;)- Anonyymi
Ihanaa. Sitten et ole ainakaan tuo aloituksessa kaivattu mies.
- Anonyymi
minulla on pitkät ripset ja vihreät silmät ja olen mieshenkilö.
- Anonyymi
mä en ole ihan varma väristä. luulen, että ruskea, mutta en varma. Olenkohan värisokea vai oliko ne ruskeet. Kertokaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en ole ihan varma väristä. luulen, että ruskea, mutta en varma. Olenkohan värisokea vai oliko ne ruskeet. Kertokaa..
Hei, kerro sä paikka ja aika. Mulla kans vihreet silmät pitkillä ripsillä ja mies. Et saa koskaan selville ilman tunnisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hazel näyttää eri valaistuksessa eriväriseltä, ruskeasta vihreään tai siniseen ja melkein kameleontiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hazel näyttää eri valaistuksessa eriväriseltä, ruskeasta vihreään tai siniseen ja melkein kameleontiksi.
jotenkin tuo ehkä sopisi. Hazel, miksei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotenkin tuo ehkä sopisi. Hazel, miksei.
Tässä wikipediasta kolme eri versiota hazel-värisistä silmistä, omiani lähinnä on näistä se ensimmäinen "versio" (sillä erolla että itse olen mies):
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Hazel_Eyes_Ojos_Avellana_(Marron-Verde)_Caracas_Venezuela_Vicente_Quintero.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Hazel_green_eyes_close_up.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Hazel_Eye_HD.JPG - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä wikipediasta kolme eri versiota hazel-värisistä silmistä, omiani lähinnä on näistä se ensimmäinen "versio" (sillä erolla että itse olen mies):
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Hazel_Eyes_Ojos_Avellana_(Marron-Verde)_Caracas_Venezuela_Vicente_Quintero.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Hazel_green_eyes_close_up.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Hazel_Eye_HD.JPGKatselin nuo läpi mutta en kyllä osaa sanoa olisko hänellä jotkin. En mä tiedä. Valitsisin ruskeimmat ehkä. Luultavasti ne oli ihan vaan rusket. En mä muista hänen vaatteiden väriäkään. Olinko taivaassa vai miksi unohtuu? (ap)
- Anonyymi
Yhdellä naisella on vihreet kaunis on muutenkin vaalea nelikymppinen.
- Anonyymi
Minä mikään nelikymppinen ole.. minä olen nuori😁
- Anonyymi
pituus 185 cm, paino 88-90 kg, pitkät ripset ja vihreät silmät, musta tukka ja
nostan 80-90 kg penkistä, ikä 38 vuotta. - Anonyymi
absolutisti lähes koko elämäni ajan ja olen mieshenkilö.
- Anonyymi
Miten se liittyy silmiin? :)
- Anonyymi
Mun silmiä on kehuttu ja kehutaan aina, vaikka ripset on lyhyet. Muoto on kuulemma epätavallisen hieno ja eräs epäili minua lappilaiseksi. :) Niin ja silmäni ovat siniset ja tykkään niistä itekkin.
- Anonyymi
siniset silmät. ne kuvastavat viisautta ja tyyneyttä.
- Anonyymi
no, hyvää yötä kuitenkin, oli mukava jutella.
- Anonyymi
Hyvää yötä sullekin. Oli kiva jutella. Otetaan uusiksi.
- Anonyymi
Äkäslompololla katseemme kohtasivat punasilmäisen miehen kanssa.
Ap.- Anonyymi
En ole tainnut Äkäslompololla käydä. Miksi suututtaa tämä sua noin?
Ap.
- Anonyymi
okei, yllättävää.
- Anonyymi
Mä kuvittelin ettei sen mun tuijotuksen jälkeen mikään yllättäisi.
- Anonyymi
ei sen jälkeen, ei edes taivaan repeäminen, yllättäisi sen katseen jälkeen. =)
- Anonyymi
:) Onneksi taivas taitaa pysyä paikoillaan kuitenkin.
- Anonyymi
hhmm... onneksi, mutta ei sitä tiedä vaikka se kaatuisi niskaan,
kuten asterix ja obelix sarjakuvissa, anteeksi, huonoa huumoria. =) - Anonyymi
ihan mukava kirjoitella tänne, en ehkä ole sanallisesti lahjakas,
mutta verbaalisesti pikkaisen enemmän,- Anonyymi
kiva että on mukava
- Anonyymi
olet mukava ihminen ja sellaisille on mukava kirjoitella. =)
- Anonyymi
Ok Asterix. Vai haluatko mieluummin olla Obelix?
- Anonyymi
ei, ihan oma itseni haluan olla ja olet ihana omana itsenäsi, mutta huomenna on
uusi päivä ja uudet kujeet, joten taidan mennä nukkumaan. hyvää yötä, oli mukava jutella. =) - Anonyymi
ja söötti myös, kun jaksoit huumoriani. =)
- Anonyymi
Ihan samaa itse ajattelin, että nukkumaan. Otan ne yhden silmät mukaan ja lähden valumaan kohti sänkyä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
hyvää yötä, kauniita unia, oli nautinto jutella kanssasi.
- Anonyymi
Hyvää yötä sullekin.
- Anonyymi
Uskontoa ei nähdäkseni ole, mutta asia on harvoille.
- Anonyymi
Ai niin, olin ihan unohtaa... Olisiko noin viikko sitten kun sain ihan lähietäisyydeltä katsella eräisiin nauraviin silmiin. Kivan näköisiin sellaisiin. :)
- Anonyymi
Väriä tai muotoa en saanut rekisteröityä, tilanteen aiheuttaman hämmennyksen vuoksi.
- Anonyymi
Kukas täällä vielä unohtelee ja mitä. Aloituksen "silmien kääntymisestä valoon" on vielä lyhyempi aika kuin viikko.
- Anonyymi
viikko aikaa siitä on, mutta mukava kun pidät silmistäni. =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas täällä vielä unohtelee ja mitä. Aloituksen "silmien kääntymisestä valoon" on vielä lyhyempi aika kuin viikko.
Nyt kun muistelen niin taisi olla sunnuntai, kun sain puolen metrin etäisyydeltä katsella noihin iloisiin silmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun muistelen niin taisi olla sunnuntai, kun sain puolen metrin etäisyydeltä katsella noihin iloisiin silmiin.
sanat on samanlaisia, mutta päivämäärä on eri, aika sattuma kuitenkin.
- Anonyymi
ihan mukava että ne olivat kivan näköiset sinusta, sinulla on sana hallussa.
- Anonyymi
Kyllä ne aloituksen silmät on kivan näköiset, mutten tiedä tarkoitatko sä sitä
- Anonyymi
aika sattuma, kuitenkin. jos tunnistit minut tästä.
- Anonyymi
Ei kyllä tämä meni liian sekaisin. Kun osa vastaa aina tänne. En tunnistanut tästä viestistä häntä, kaikki kuulosti samalle. T. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä tämä meni liian sekaisin. Kun osa vastaa aina tänne. En tunnistanut tästä viestistä häntä, kaikki kuulosti samalle. T. ap
Voi, sä olet ihanin nainen kaikista koskaan ikinä missään. Nähdään, hyvää yötä.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, sä olet ihanin nainen kaikista koskaan ikinä missään. Nähdään, hyvää yötä.
-sivustaVoi, sä taas olet ihanin sivusta huutelija mulle koskaan. Hyvää yötä, Varmasti nähdään, jos sulla on nuo ihanat silmät. Näen ne silmissäni jo kohta kun pääsen nukkumaan.
- Anonyymi
nauravat silmät, sanoit minulle tällä viikolla, kiitoksia, se oli mukavasti sanottu, jos olet sama henkilö, kuitenkin.
- Anonyymi
hämmentyneet silmät enemmänkin siinä katseli yllättyneenä, että mistä siihen tulla tupsahdit
- Anonyymi
En tiedä kuka on kukakin, liikaa tekstejä, En tiedä onko mun silmät missä , mutta on ne ainakin mielessä. Hyvää yötä sulle.
- Anonyymi
hämmentyneet, ehkä enemmän iloiset silmät, toivoisin? =)
- Anonyymi
Hämmentyneen iloiset sitten? ;)
- Anonyymi
saattoi ollakin
- Anonyymi
se kelpaa ihan hyvin, voisin katsoa yhä uudesta ja uudestaan silmiisi,
ei se ihanuus lopu koskaan.- Anonyymi
Näin painajaisunessani vain vittumaiset silmät.
- Anonyymi
Mikä kelpaa. Asterixin silmät? Mulle kelpaa vain sen yhden silmät, ne ehkä-ruskeat. Mä oikeasti näen ne silmissäni, sillä hetkellä kun ne kääntyi ja oli jo lähdössä. Apua. Eikä sillä ole väliä oliko hän tässä viestissä jotenkin mukana. Sillä on väliä, että hän on jossain olemassa. Öitä kaikille,
- Anonyymi
älä nyt, mukavat ja lempeät silmät, sinä näet kuitenkin, ikioma halinalleni.
- Anonyymi
hyvää yötä ja kauniita unia, höpsöliini. =)
- Anonyymi
Mulla on sellaiset söpöt mustat silmät
- Anonyymi
Jos sä oletkin koira? Tai kissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004909
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734771Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?894330Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172700Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372678- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian302124Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261890Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121801- 881789