Äitipuolten vallankaappaus

Anonyymi

Miksi on viakeeta käsittää että äitipuoli on ylempänä kuin lasten oma äiti? uusi äiti on joutunut kovaan paikkaan hoitaessaan ja kasvattamaan toisen lapsia. Tahtomattaan, miehenhän se äitipuoli otti ei hän ajatellut että joutuu holhoamaan liudan lapsia.
Kyllä se pitäisiymmärtää ilman sanomistakin että äitipuolella on suuri vastuu toisten lapsista. Ex äidit eivät sitä ymmärrä, mutta ottakoot hekin toisten lapisa siihen hillumaan päivästä toiseen niin ei ole helppoa. Aina sorsitaan ja haukutaan, koskaan ei kiitetä.
Lapset ei kunnioita yhtään ätipuoltaan eikä ota apua vastaan, muutakuin kiukkuavat, häiritsevät ja kiusaavat äiipuolen lapsia. Sopimalla ei tätä systeemiä korjata, se on tehtävä valitettavasti vallankaappaus, on otettava se omiin käsiin valta eikä kysellä keltään.
Itse olen pomo tässä perheessä ja muut ovat hiljaa ja kuuntelee. Toisaalta ei se apu ole mennyt perille, kun lapset ovat vähemmin nykysin miellä, kun eivät ymmärrä kuka määrää, vaan menevät äitinsä helmoihin kun siellä ei tartte tehdä mitään eikä kuunnellä sääntöjä. Toisaalta on hyvä että on ymmrtäneet ettei meillä olla miten halutaan, minun mielestä voi olla vaikk a aina poissa, ei meitä haittaa, heitä se haittaa mutta se ei ole mun asia eikä vika. Pasia että me saamme olla pehre ja rauhassa häiriköiltä. En ole käskenyt pysymään poissa, siihen en lähde, itse ovat niin päättäneet ja halunneet, kerrankin hyvä päätös.
Jos meillä ei osata olla niinkuin ajattelen, niin sitten ei osata, eikä tarvi tulla kokeilemaan rajojaan ja kiusaamaan perhettämme.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ex-äitejä pitää vain koettaa jaksaa, he eivät vain ymmärrä etteivät enää kuulu perheeseen.

      • Anonyymi

        ex-äitejä ei ole olemassakaan, äiti on äiti jopa vaikka lapsi menehtyisi.
        Miehen uudet naiset eivät ole mitään äitejä , eivätkä sellaista saisi yrittää esittääkään.
        Voitte korkeintaan olla lasten ystäviä ja auttajia, jos lapsi sallii sen.
        Mitään oikeuksia teillä ei lapsiin ole ja teidän pitää kysyä äideiltä miten menetellä lasten kanssa, äidithän tuntevat lapsensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ex-äitejä ei ole olemassakaan, äiti on äiti jopa vaikka lapsi menehtyisi.
        Miehen uudet naiset eivät ole mitään äitejä , eivätkä sellaista saisi yrittää esittääkään.
        Voitte korkeintaan olla lasten ystäviä ja auttajia, jos lapsi sallii sen.
        Mitään oikeuksia teillä ei lapsiin ole ja teidän pitää kysyä äideiltä miten menetellä lasten kanssa, äidithän tuntevat lapsensa.

        Mitä he ovat jotka vapaaehtoisesti jotkut jopa pakolla kasvattaa toisten lapsia? Kiitosta he eivät saa, haukkuja alinomaa. On kumma että hyvät ihmiset ovat niitä pahiksia ja äidit jotka ei lapsista piittaa ja jättää pakolla toisten huomaan, on hyviä?
        Kyllä lapsille pitää sanoa että uusi äiti on se jota pitää arvostaa.
        Meillä miehen lapset ei ole mitään mun lasten rinnalla, sillä he ei osaa mitään, eikä osaa ottaa oppia mun lapsista jotka ovat hyvä esimerkkejä. Miehenl apset ovat hirveitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ex-äitejä ei ole olemassakaan, äiti on äiti jopa vaikka lapsi menehtyisi.
        Miehen uudet naiset eivät ole mitään äitejä , eivätkä sellaista saisi yrittää esittääkään.
        Voitte korkeintaan olla lasten ystäviä ja auttajia, jos lapsi sallii sen.
        Mitään oikeuksia teillä ei lapsiin ole ja teidän pitää kysyä äideiltä miten menetellä lasten kanssa, äidithän tuntevat lapsensa.

        Voihan miehen uusi vaimo olla äiti, omille lapsilleen, yleensä ne miehen uudet naiset ovat myös eronneita ja äitejä joillekin. Sama koskee eronneita miehiä isiä he ovat myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä he ovat jotka vapaaehtoisesti jotkut jopa pakolla kasvattaa toisten lapsia? Kiitosta he eivät saa, haukkuja alinomaa. On kumma että hyvät ihmiset ovat niitä pahiksia ja äidit jotka ei lapsista piittaa ja jättää pakolla toisten huomaan, on hyviä?
        Kyllä lapsille pitää sanoa että uusi äiti on se jota pitää arvostaa.
        Meillä miehen lapset ei ole mitään mun lasten rinnalla, sillä he ei osaa mitään, eikä osaa ottaa oppia mun lapsista jotka ovat hyvä esimerkkejä. Miehenl apset ovat hirveitä.

        Miehen lapset ovat ylijäämäyksilöitä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä he ovat jotka vapaaehtoisesti jotkut jopa pakolla kasvattaa toisten lapsia? Kiitosta he eivät saa, haukkuja alinomaa. On kumma että hyvät ihmiset ovat niitä pahiksia ja äidit jotka ei lapsista piittaa ja jättää pakolla toisten huomaan, on hyviä?
        Kyllä lapsille pitää sanoa että uusi äiti on se jota pitää arvostaa.
        Meillä miehen lapset ei ole mitään mun lasten rinnalla, sillä he ei osaa mitään, eikä osaa ottaa oppia mun lapsista jotka ovat hyvä esimerkkejä. Miehenl apset ovat hirveitä.

        Ne ovat päiväkodissa ja koulussa töissä. Siellä on sekä naisen ja miehen lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen lapset ovat ylijäämäyksilöitä,

        Naisen lapset ovat ylijäämäyksilöitä.


    • Anonyymi

      Kukapa sitä haluaisi olla hylätty ja huono. Ex äidit vaan on katkeria kun lapsill aon uusi ihana äiti ja ja ovat menettäneet miehensä toiselle, koko perheen sinänsä. Uusia tuulia vaan haistelemaan, vielä se voi onni potkasta ja läytyä uusi mies ex äidillekin tai sitten ei. Kannattaa ryhtyä hyväksi ihmiseksi, ottaa oppia äitipuolista.

      • Anonyymi

        "Kannattaa ryhtyä hyväksi ihmiseksi, ottaa oppia äitipuolista."
        - Ehkei avionrikkojasta kannata oppia ottaa, eronneen naiminen on huorintekemistä, samoin mies tekee huorin jos jättää vaimonsa ja nai toisen.
        Uusperheet ovat siis huorinteko liittoja, elleivät molemmat ole jääneet leskeksi.
        Tämä tosiasia on niin poljettu piiloon etteivät kaikki edes tiedä sitä enää ja iso osa ei välitä.
        Avioliiton pitää olla elinikäinen, se suojaa varsinkin naisia ja lapsia( myös kohdussa kasvavia pieniä lapsia ).
        Me ihmiset olemme kaikki syntisiä, mutta jos me edes yrittäisimme toimia oikein kaikilla olisi parempi olla.


    • Anonyymi

      Meihen lapset melkeen asuvat meill vaikka pitäisi vaan käydä kylssä. Olemme miehen kanssa ällikällä lyötyjä, täällä he syövät kuin kotonaan, sotkevat ja kuluttavat sohvaa. Emme tiedä mitä sanoa, komentokan ei auta että siivoisivat joskus ja toisvat tullessaan rahaa tai ruokaa. Minä en hlauaisi enää alkaa alusta kasvatushommia, omani kun olivat helppoja lapsia ja jo nyt omatoimisia isoja. Isoja ovat nämä miehenkin lapset mutta vähän jäljessä minun lasteni taosta. Eihän se haittaa, onhan meitä esimerkkejä täälä monta, toisin on kotona ei yhtään mistä katsoa mallia. Ruokaa vaan kuluu, vaikka me maksamme elarit niin täällä vaan syövät. Sivota saa joka päivä kun täällä ovat. Koulu menee heikosti kaikilla, illat ulkoillaan ja pelataan ja ollaan vaan. Yrtäme kovasti veuvoa ja opastaa mutta ei ole meidän asia, se kuuluu idille . Huomenna yksi lapsi haluaa vaatteita, menen äitipuolena vähän valitsemaan ja katsomaan, että isänä antamat rahat menee vaatteisiin eikä turhuuksiin kaljaan ehkäpä.. kuka tietää.

      • Anonyymi

        Joo mekinmaksellaan elareita vaikk aon omat lapset. Tosi omituista. Jokaisen pitäisi makaa vaan oman perheen kulut ei ylimääräisiä.
        Miehen lapset kenkkuilevat ja äiti tulee välillä käymään vaikka ollaan sanottu että me maksetaan sulle elarit joten sen pitäis riittää, toisit joskus ruokakasiin, vaihtovaatteita ja petivaatteet ja pesisit likaset. Mutta ei, ei mekään mitään kaikkea keritä. Meil ei toimi niin et äiti huoltaa ja maksaa ja minä voisin kasvattaa. Mun on tehtävä muutakin, se on turhauttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mekinmaksellaan elareita vaikk aon omat lapset. Tosi omituista. Jokaisen pitäisi makaa vaan oman perheen kulut ei ylimääräisiä.
        Miehen lapset kenkkuilevat ja äiti tulee välillä käymään vaikka ollaan sanottu että me maksetaan sulle elarit joten sen pitäis riittää, toisit joskus ruokakasiin, vaihtovaatteita ja petivaatteet ja pesisit likaset. Mutta ei, ei mekään mitään kaikkea keritä. Meil ei toimi niin et äiti huoltaa ja maksaa ja minä voisin kasvattaa. Mun on tehtävä muutakin, se on turhauttavaa.

        Mien exä ajaa meidät hulluuden partalee kinuaa rahaa ja kiristää, jotta pitäs sen eukom kaljaeissut maksaa. Minä taas hoidan hänen lapet kun rouva ei itse halua ja heittää ne isän ja mun vastuulle jolla on uusi perhe, meidän yhtiset lapset ja lisää tulee. Ottaisi hän oppia meistä jotka olemme perheilliisiä ja hoidamme vastuumme jopa hänenkin. Olisi kiitollinen ja kunnioittava. Mies sanookin että luojan kiitos että olen vastuullinen ja hyvä iti hänenkin lapsilleen. En koskaan hauku moista naista kenellekkään mutta minä olen saanut kuulla kunniani, kait on kateellinen kakera ja miettii millaisen miehen on menettänyt nyt menettää kohta lapset kun temppuilee. Minulle se sopii, voin ainakin kavattaa hänenkin lapset normaaleiksi ihmisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mien exä ajaa meidät hulluuden partalee kinuaa rahaa ja kiristää, jotta pitäs sen eukom kaljaeissut maksaa. Minä taas hoidan hänen lapet kun rouva ei itse halua ja heittää ne isän ja mun vastuulle jolla on uusi perhe, meidän yhtiset lapset ja lisää tulee. Ottaisi hän oppia meistä jotka olemme perheilliisiä ja hoidamme vastuumme jopa hänenkin. Olisi kiitollinen ja kunnioittava. Mies sanookin että luojan kiitos että olen vastuullinen ja hyvä iti hänenkin lapsilleen. En koskaan hauku moista naista kenellekkään mutta minä olen saanut kuulla kunniani, kait on kateellinen kakera ja miettii millaisen miehen on menettänyt nyt menettää kohta lapset kun temppuilee. Minulle se sopii, voin ainakin kavattaa hänenkin lapset normaaleiksi ihmisiksi.

        Sellaisia ne ex-perheelliset on. Heidän lisäpulmansa on, että he luulevat olevansa yhteiskuntakelpoisia ja kasvattaneensa lapsia oikein pyrittyään tekemään heistä samanlaisia kuin itse ovat.

        Koetan ratkaista asian diplomaattisesti ja olla ex-äidille ymmärtäväinen, kuten meitittelemällä tuttavallisesti. Hänen haukkuessa minua kysyn vain, että onko meillä tänään huono päivä. Tämä lähestymistapa toimii hyvin, yleensä hän lopettaa raivoamisen ja jopa minulle puhumisen ja menee pois. Empaattisuus maan perii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia ne ex-perheelliset on. Heidän lisäpulmansa on, että he luulevat olevansa yhteiskuntakelpoisia ja kasvattaneensa lapsia oikein pyrittyään tekemään heistä samanlaisia kuin itse ovat.

        Koetan ratkaista asian diplomaattisesti ja olla ex-äidille ymmärtäväinen, kuten meitittelemällä tuttavallisesti. Hänen haukkuessa minua kysyn vain, että onko meillä tänään huono päivä. Tämä lähestymistapa toimii hyvin, yleensä hän lopettaa raivoamisen ja jopa minulle puhumisen ja menee pois. Empaattisuus maan perii!

        Meillä taas ex äiti ei kommunikoi minun kanssani vaikka osaan hyvin vaikeiden ihmisten kanssa puhumisen, kovasti yritän muttei hän puhu. Ohajisin hänet psykologille mutta ei tahdo mennä. Kummallista ettei apu kelpaa. Väittää että kun rikon hänen perheen syy on minussa ja mun olisi mentävä siantuntijalle, mutta minä en rikkonut perhettä, tutustuin miheen kun hän oli vielä naimisissa onnettomasti ja kun se rakastu minuun en kävellyt onneni ohi.
        Vika ei ole minun exässä on vika, mutta helppo syyttää muita kun itse ei kykene mitään tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas ex äiti ei kommunikoi minun kanssani vaikka osaan hyvin vaikeiden ihmisten kanssa puhumisen, kovasti yritän muttei hän puhu. Ohajisin hänet psykologille mutta ei tahdo mennä. Kummallista ettei apu kelpaa. Väittää että kun rikon hänen perheen syy on minussa ja mun olisi mentävä siantuntijalle, mutta minä en rikkonut perhettä, tutustuin miheen kun hän oli vielä naimisissa onnettomasti ja kun se rakastu minuun en kävellyt onneni ohi.
        Vika ei ole minun exässä on vika, mutta helppo syyttää muita kun itse ei kykene mitään tekemään.

        Minähän teen korjausliikkeitä ja atuan lapsia normaaliin elmään rajat ja kunnioitus aikuisia kohtaan on etusijalla. Ohjaan heitä samoihin tpoihim kuin omanikin olen. Jos äiti ei siihen kykene niin onnihan se on että minä otin ohjaat , ja äiti pääsee helpolla. En halua katsoa viesetä kun lapset menee allikoon, vaan nyt ohjauksessan he kasavat normaaliin tapaan. Lasten isäkino n onnellinen kun välitän hänen lapeistaan Onha n se etu jos kummassakin kotona on sama komenot ja on yksi ihminen joka pitää langat j kurin käsissään. Ja minä nyt satun olemaan se pätevämpi ja viisas ihminen kavastamaan lapsia.
        Kyllä lapset tykkää minusta, ei haluisi idin lukse mennä, kun täällä on minunkin upeet lapset esimerkkiä näyttämssä kakessa. Etu se on lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia ne ex-perheelliset on. Heidän lisäpulmansa on, että he luulevat olevansa yhteiskuntakelpoisia ja kasvattaneensa lapsia oikein pyrittyään tekemään heistä samanlaisia kuin itse ovat.

        Koetan ratkaista asian diplomaattisesti ja olla ex-äidille ymmärtäväinen, kuten meitittelemällä tuttavallisesti. Hänen haukkuessa minua kysyn vain, että onko meillä tänään huono päivä. Tämä lähestymistapa toimii hyvin, yleensä hän lopettaa raivoamisen ja jopa minulle puhumisen ja menee pois. Empaattisuus maan perii!

        Monesti se on, uusi vaimo osaa hoitaa lapsia ja nähdä ne puutteet ja ongelmat mitä toisten lapsissa on, ja niitähän on. Usein se meihen lasten iti ei ole osannut asettaa rajoja ja tehdä hyvää kotia lapsille, miksi uusi vaimo ei voi ottaa ohjaimia ja neuvoa entistä äitiä lasten hoidossa, vaan siitä pitää suuttua?
        Monesti se äiti heittää lapset isän vastuulle jolla saattaa jo olla uusia lapsia elätettävänään, miksi siis äiti heittää lapet sinne rasitteeksi? Hoitaisi itse kun on ne halunnutkin, eihän se ex mieskään heitä niitä uusia lapsia mihinkään.
        Kannattaisi äidin olla onnellinen kun uusi äiti hoitaa ja savattaa lapset, paremminkin kuin hän itse, kiittäisi ja kunnioittaisi miehen uutta vaimoa ja lasten uutta äitiä, eikä suuttuisi.
        Jos lapset rakastaa uutta äitiä, niin se on ihna entisen äidin oma vika, miksi oli niin laiska.


      • Anonyymi

        Minä peitän sohvan muovilla kun miehen lapset tulevat sotkemaan. Ne luulee, että siinä on aina muovi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä peitän sohvan muovilla kun miehen lapset tulevat sotkemaan. Ne luulee, että siinä on aina muovi!

        Minä teen samoin , kun NAISEN kakarat tulee sotkemaan , mutta ne tietää ,että se on heitä varten laitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taas ex äiti ei kommunikoi minun kanssani vaikka osaan hyvin vaikeiden ihmisten kanssa puhumisen, kovasti yritän muttei hän puhu. Ohajisin hänet psykologille mutta ei tahdo mennä. Kummallista ettei apu kelpaa. Väittää että kun rikon hänen perheen syy on minussa ja mun olisi mentävä siantuntijalle, mutta minä en rikkonut perhettä, tutustuin miheen kun hän oli vielä naimisissa onnettomasti ja kun se rakastu minuun en kävellyt onneni ohi.
        Vika ei ole minun exässä on vika, mutta helppo syyttää muita kun itse ei kykene mitään tekemään.

        Se on juurikin pulma, että hullut eivät ymmärrä olevansa hulluja.


    • Anonyymi

      Mitäs huolitte tuollaisen käytetyn, ensimmäisessä erossa pilalle menneen miehen lapsineen? Sitä saa, mitä tilaa. :D

      • Anonyymi

        NAISEN!


    • Anonyymi

      Taisi äitykkäpuoleen vähän tärähtää. Kun sinä Lissukka leikit haaveissasi äitipuolta, tuollainko käyttäytyisit. Toinen asia kun kirjoitat niistä exvaimoista, sellaisiako he ovat ja sellainenko olet itsekin. Eli itsestäsi kirjoitat exvaimon kohdalla. Sinunko lapset elää kuin pellossa ja ovat häirikköjä? Noo soo, sehän on oma asiasi jos haluat heidät pellossa kasvattaa ja opettaa häiriköiksi ja kiusaajiksi.
      Ps. Onneksi kukaan mies ei ole halunnut sinua lastensa kanssa olemaan. Eikä myös kumppanikseen.

      • Anonyymi

        Meillä tarkat ajat koska miehen lpsetsaavat tulla. Jos tulevat maanantaina se on 16.20 - 15.00 tiistaina on lapsivapaata ja torstaina ja sunnuntaina. Silloin eivät tule ja meillä on rauha.
        Keksiviikkona ovat puolituntia minun määräämälläni ajalla ja lauantaina menemme lasten kotiin, täytyy katsastaa miten ne siellä olevat, onko likasta tai onko edes ruokaa, sellainen tarkastuskäynti. Perjantaina 12- 13 tunti mutta usein ovat koulussa ettei pääse, voi voi, ei mahda mitään.

        Exä halusisisi tulla meille mutta eihän se sovi, ei exä tule kulille uuteen perheseen, vain min menen sinne se on parasta niin. Ajelee kyllä tuossa ikkunan alla urkkimassa. Kaihtimet on kiinni ettei näe sisälle. Kummalllinen eukko.


      • Anonyymi

        Juu luulen kans, että alkoholilla on osuutta tuossa kommentissa, ei lukihäiriöläinen tee noin paljon virheitä. Muutenkin ihan päätön tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu luulen kans, että alkoholilla on osuutta tuossa kommentissa, ei lukihäiriöläinen tee noin paljon virheitä. Muutenkin ihan päätön tarina.

        Hän on muuttohaukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on muuttohaukka.

        Hän on ”pullahiiri”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ”pullahiiri”.

        Tai” leipäsusi”


    • Anonyymi

      " niin miski on viakeeta" Lissu.

      • Anonyymi

        Mun missio on ollut aina ettei miehen sutturat tule meille asumaan eikä lasten lähelle, ja onneksi se on totetunt erittäin hyvin,paremmin kuin hyvin, mies on pitänyt sutturat poissa meiltä, ja nyt ovat lapet aikuisia, ja erittäin onnellisia. Sanotavtkin aina että olen maailman paras iti kun estin perheenrikoojan meille tulon sekä meitä hakkumisen ja kiusaamisen. Se on parasta mitä toivoa vi, mieshän tässä eniten menetti, kuin me, emillä on kaikki tallessa, meihilläei. Ja ihan oma on vika, miksi hylkää omat lapset ja perhensä.
        Emme me tarvi huonoa miestä, parempi oli kun lähti, kuka tommosta kattelis joka lapsensa hylkää. Sutturien pakottamina Takasin ei ole tulemista. Naakat pusykoon poissa.
        Mies parka... kun uskoo kaikenmaailman perheenrikkojiin, niin tätä se sitten on, kaikki hylkää.. jopa omat lapset, ja minut ja me vaan nauramme hänelle... lapset hylkäsi nyt isän, kun isä hylkäsi lapsensa.


    • Anonyymi

      Äitipuoli ei ole lapsen oikea äiti, eikä näissä keskusteluissa näytä lapsesta todella välittävänkään. Uusperhe päättäköön sisäisistä asioistaan, mutta mitä lapsen asioihin tulee ne ovat lapsen isän ja oikean äidin välisiä yhteisiä päätöksiä. (Olkoonkin niin että äitiuoli saattaa vaikuttaa isän mielipiteisiin). Äitipuolen on kuitenkin turha kuvitella olevansa lapsen asioissa se joka määrää. Mitä opettamiseen ja ohjaamiseen tulee, ei uusperheessä, oikella isillä näytä riittävän aikaa/ haluja/kykyjä lapsen ohjaamiseen, niinpä äitipuolet kuvittelevat ottavansa ohjat.

      • Anonyymi

        Ei uusikko perhe mitään päätä.
        Lapsen äiti määrää saako lapset edes nähdä isän sutturaa, yleensä eivät. Se ei kuulu lasten elämään mitenkään, jos naikonen on rikkonut heidän perheen ja tunkeutunut lasten kotiinsa sotkemaan ja häiriköimään. Lapsilla on oikeus oisään mutta ei siihen sutturoita tarvi.

        On turha luulla että lapset haluavat naikkosen elämäänsä, ei halua mutta kyka kysyy, lapset pakotetaan näkemään sutturat, ei ihme että öaåset on nykyisin mielenpertveyspalvelujen tarpeessa kun raahataan kaikenmaailma naikoset heidän elämääb pakolla.

        Jos se on isänsä onni niii ei ole lasten, ja kyseessä on aikusen onni ei lasten. Turha siitäkin valehdella että alsten ehdoilla. Kuka lapsi asettaa ehdoksi nähdä isän sutturoita, ei kukaan.
        Ostakaa kakkuvuoka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uusikko perhe mitään päätä.
        Lapsen äiti määrää saako lapset edes nähdä isän sutturaa, yleensä eivät. Se ei kuulu lasten elämään mitenkään, jos naikonen on rikkonut heidän perheen ja tunkeutunut lasten kotiinsa sotkemaan ja häiriköimään. Lapsilla on oikeus oisään mutta ei siihen sutturoita tarvi.

        On turha luulla että lapset haluavat naikkosen elämäänsä, ei halua mutta kyka kysyy, lapset pakotetaan näkemään sutturat, ei ihme että öaåset on nykyisin mielenpertveyspalvelujen tarpeessa kun raahataan kaikenmaailma naikoset heidän elämääb pakolla.

        Jos se on isänsä onni niii ei ole lasten, ja kyseessä on aikusen onni ei lasten. Turha siitäkin valehdella että alsten ehdoilla. Kuka lapsi asettaa ehdoksi nähdä isän sutturoita, ei kukaan.
        Ostakaa kakkuvuoka!

        "Äitipuoli ei ole lapsen oikea äiti"

        Käytännössä on, jos biologinen äiti esimerkiksi häipyi kuvioista lapsen ollessa pieni ja lapsi on kasvanut äitipuolen ollessa äidin roolissa. Tämä nyt on ihan selvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Äitipuoli ei ole lapsen oikea äiti"

        Käytännössä on, jos biologinen äiti esimerkiksi häipyi kuvioista lapsen ollessa pieni ja lapsi on kasvanut äitipuolen ollessa äidin roolissa. Tämä nyt on ihan selvä asia.

        Yyleensä meistä ei oma lapsi kiinnosta sen jälkeen, kun löytyy joku väliaikainen nainen, joka manipuloi miestä hylkäämään lapsensa, ilkeilemään ja olla välttämässtä lapsesta. Meillä oli selane juttu, eron jälkeen mies oli vielä erittäin hyvä isis, mutta kun löyty naakka, niin jo lapsi unohtu, ja se oli selvää, että naakalla oli sormet pelissä, käski meistä hylkäämään, olemaan ilkeä ja haukkumaan omaa lastaan ja vaimoaanToisesta naisesta se johtuu, eimies itse omaa lastaan hylkäisi.Pehreen rikkojat haluavat rikkoa hyvi ä pehreitä.
        Sellaisia ne naiikkoset ovat, ilkeitä ja rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Äitipuoli ei ole lapsen oikea äiti"

        Käytännössä on, jos biologinen äiti esimerkiksi häipyi kuvioista lapsen ollessa pieni ja lapsi on kasvanut äitipuolen ollessa äidin roolissa. Tämä nyt on ihan selvä asia.

        Okei, no minullakin on 50 veljeä, 50 siskoa, 90 isää 60 äitiä,,, siis kaikki jotka tulee vastaan on uusia sukulaisia ja omaisia?
        Ohhoohhoo....

        Ihan kuka tahansa kenen kanssa juttelet on sinulle sukua tai on äiti, sikso, veli tai serkku??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no minullakin on 50 veljeä, 50 siskoa, 90 isää 60 äitiä,,, siis kaikki jotka tulee vastaan on uusia sukulaisia ja omaisia?
        Ohhoohhoo....

        Ihan kuka tahansa kenen kanssa juttelet on sinulle sukua tai on äiti, sikso, veli tai serkku??????

        Lissu, Lissu älä hajoo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no minullakin on 50 veljeä, 50 siskoa, 90 isää 60 äitiä,,, siis kaikki jotka tulee vastaan on uusia sukulaisia ja omaisia?
        Ohhoohhoo....

        Ihan kuka tahansa kenen kanssa juttelet on sinulle sukua tai on äiti, sikso, veli tai serkku??????

        En sanonut noin, naakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut noin, naakka.

        Kyllä sanoit pehreenrikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sanoit pehreenrikkoja.

        En sanonuy, luuseri. Ottaako noin koville, että menetit perheesi paremmalle äidille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonuy, luuseri. Ottaako noin koville, että menetit perheesi paremmalle äidille?

        Minä ymmärrän sinun katkeruutesi olenhan pysölokiaaa lukeneena hyvin tietoinen ihmisten mielialoista. Pitää vaan masentaa sinut edelleen, minä en rikkonut perhettäni, perheenrikkoja suttura sen teki ihan itse. Oli niin katkera ettei hänellä ollut mitään, piti tuhota toisten pehre jotta olisi yhtä hyvä kuin me muut, harmi että meni vähän toisin piän erittäin ala arvoista toimintaa.
        Toiseksi mies ihan itse erotti lapet läheltään tai se suttura oiekesti kannusti miestä unohuttaman lapset, kostosksi sille etten antanut lasten olla sutturan lähellä, no en hyvänen aika sentään antanut tieten tahtoen lasten nhdä ihmistä joka hajoitti heidän perheen, sehän olisi olut julmaa minulta. Siihen en antanut lupaa eikä mies pakolla koskaan tuonutkaan anikkosia meille, ymmärsi itsekin että se on virhe ja suuri onkin, jos lapet näkee tavan miten perheen voi hajoittaa ja ja joku suttura tulee haukkumaan ja kiusaamaan heitä. Miksi pitäisi voida? En ymmärrä.
        me ei surra sitä että menetettiin huono mies huono isä, se on ollutta ja mennyttä, mutta toki se harmittaa että meidänlapset joutuivat näkemään sen että isishylkää heidät ja vaihtaa sutturoihin. Tottakai se satuttaa meitä kaikkia, eikä sitä soisi kenellekkään.
        Olemme onneksi päässeet sen yli eikä mies ole nähnyt omia lastenlapisa koska lapseni eivät halua antaa omilleen semmoista tapaa että oman perheen voi jättää ja vaihtaa vieraisiin naikkosiin... ei semmoinen käy meidän suvussa, se kuka lhtee lähtee lopullisesti. Harmihan se on ettei heillä ole isää eikä lapsillaan vaaria, muta syy oli miehen ei meidän, yksinäinen mies onneksi meillä on tallessa koko suku, aivan kaikki.. siitä olemme iloisia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe