Paska peli.

*lumina*

Pakko purkaa jonnekkin. Ihan paska peli on ku ei suostu toimimaan. Asensin yliopiston ihan oikein ja pelas jonku aikaa mut yhtäkkiä yhdellä tontilla alko jumittaan koko ajan, ja nyt minun hienon pleasantview naapuruston paikalla tollottaa academie le tour. Eikä sinnekkään pääse. Että on se niin hienoa.

Hyvä peli mutta melko paska homma ku ei toimi. Ei toimi ikinä. Pitää varmaan nakata ikkunasta ulos ellei joku tiiä mikä tohon tuli. Tai no ehkä koitan ensin asentaa uudestaa. Sitte joskus ku ei tympäse näin paljoa.

Onko jollekki käyny noin? Mää kyllä aina onnistun vetämään kaikki ongelmat puoleeni. Prkl.

5

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *lumina*

Montako kansiota yliopistopelistä tulee asemalle? Kun sims 2 peruspelistä on näemmä 2, mutta yliopistosta on vaan yks, se jossa on assennus...Meinaan vaan että mihin ne omat pelitallennukset tallentuu, ku kansioita on niille vaan toi yks.

Tajuskohan kukaan....:D

• Ne menee Omat Tiedostot > Ea Games > The Sims jotai.

• ......
        lammas-jr kirjoitti:

Ne menee Omat Tiedostot > Ea Games > The Sims jotai.

toi juttu johtuu siitä että sulla on hakkeroituja esineitä. mulla alko kans jumittaa samalla tavalla mutta kun poistin kaikki tiedostot downloadsista niin alko toimii kunnolla. Mulla oli tullu niitä esineitä talojen mukana (ja settejen), joten en ollu tietosesti ladannut uudelleen värjättyjä esineitä. sitten kun en tienny mitkä niistä oli niitä hakkeroituja (zippien nimiä ei muistanut) niin joutu poistaa kaikki....

• *lumina*
        ...... kirjoitti:

toi juttu johtuu siitä että sulla on hakkeroituja esineitä. mulla alko kans jumittaa samalla tavalla mutta kun poistin kaikki tiedostot downloadsista niin alko toimii kunnolla. Mulla oli tullu niitä esineitä talojen mukana (ja settejen), joten en ollu tietosesti ladannut uudelleen värjättyjä esineitä. sitten kun en tienny mitkä niistä oli niitä hakkeroituja (zippien nimiä ei muistanut) niin joutu poistaa kaikki....

...mistään ladatuista tiedostoista johtuvaa. On toiminu ennen nimittäin aivan hyvin ja ongelmia oli vaan tuossa yhdessä perheessä. Eikä sitäpaitti hakkeroidut hommat saa millään hyppäämään sitä mun yliopisto le touria siihen naapuruston paikalla. Ei mitenkään.

• *lumina*
        lammas-jr kirjoitti:

Ne menee Omat Tiedostot > Ea Games > The Sims jotai.

Onko niitä kansioita siis vaan yksi? Ku mietin että onko tää kone silti jotenki yhdistäny sims 2 pelitallennukset ja yliopisto-lisäosan tallennukset ja sen takia peli ei toimi, vaikka kyllä asensin yliopiston eri paikkaan ku peruspelin aivan niinku ohjeissa sanottiin.

Eli onko erikseen tallennukset peruspeliin ja yliopistoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      143
      4843
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3512
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1963
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1961
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1438
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe