Tammikuussa automerkkiä Toyota myytiin 600 autoa ja 510 autoa enemmän

Anonyymi

...kuin automerkkejä Volkswagen ja Skoda.

Toyotan hybridit ovat luotettavuudellaan, pienellä kulutuksellaan, pienillä päästöillään ja pienillä ylläpitokuluillaan voittaneet täysin muut kilpailijansa, joilla ei ole tarjolla ajanmukaia autoja. Niitä autoja, joita ihmiset haluavat ostaa.

Katso tammikuu tästä:

https://finland.bisnode.fi/tilastot-ja-tutkimukset/tilastot/ajoneuvotilastot/

39

93

    Vastaukset

    • Toyota on huomattavasti kalliimpi ylläpitää, se ollaan todettu lukuisissa merkien välisissä vertailuissa. Toyota on myös huomattavasti kalliimpi kuin VW ja Skoda. Toyota on myös meluisampi ja lisäksi mikä pahinta, kovin ruostumaan nykyautoista.
      Se hieman pienempi kulutus ei koskaan kuoleennu edellä mainituista syistä.
      Ilmeisesti Toyotan myyntihallissa on hiljainen lauantai, ainakin Suolen autopalstan kirjoituksista näin voi päätellä.

      • "Listan alimpana –eli halvimman paikalla – on Toyota. Sen ylläpitokustannukset ensimmäisen kymmenen vuoden ajalta ovat vain 4880 euroa."

        "Kallis merkki ei kuitenkaan tarkoita sitä, että auton ylläpito olisi välttämättä kallista. Esimerkiksi Lexus on hinnaltaan samaa tasoa saksalaisten premium-autojen kanssa, mutta se on vasta listan häntäpäässä."

        http://www.hs.fi/autot/a1466472882887


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Listan alimpana –eli halvimman paikalla – on Toyota. Sen ylläpitokustannukset ensimmäisen kymmenen vuoden ajalta ovat vain 4880 euroa."

        "Kallis merkki ei kuitenkaan tarkoita sitä, että auton ylläpito olisi välttämättä kallista. Esimerkiksi Lexus on hinnaltaan samaa tasoa saksalaisten premium-autojen kanssa, mutta se on vasta listan häntäpäässä."

        http://www.hs.fi/autot/a1466472882887

        Pelkät huoltokulut, kun juuri Toyotan lyhyen huoltovälin takia kaikille autoille piti laskea sama 2 (KAKSI!) huoltoa per vuosi. Että sellainen vertailu taas sekin. Terohan uskoo kaiken.


      • Toyota on yksi vähiten ruostuvista autoista. Niin on aina ollut ja on edelleen. Ranskalaiset autot ovat kuuluisia nopeasta ruostumisesta samoin Skoda. Näin on ollut jo yli 50v ja on edelleen.


    • Taitaa aika paljon johtua siitä faktasta, että uusi Golf tuli vasta myyntiin eikä niitä ole vielä saatu kaikkia versioita, eikä autoja maahan. Skodalla Octavia on julkaistu ja tulee vasta keväällä. Kun näitä ikonisten menestyjien malleja saadaan toimitettua kysynnän mukaan maahan, niin veikkaan tilastojen muuttuvan aika paljon ja siksihän sinä ahkeroit ja mainostat kymmenillä viesteillä aasialaista halpistuotetta.

      • Lapsen uskoa ja haaveita vain.


      • Mukahybrid tulee kyykkäämään jo muutaman kuukauden kuluttua, kun jo tilattujen toimitukset saadaan loppuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukahybrid tulee kyykkäämään jo muutaman kuukauden kuluttua, kun jo tilattujen toimitukset saadaan loppuun.

        Lapsen uskoa ja haaveita vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukahybrid tulee kyykkäämään jo muutaman kuukauden kuluttua, kun jo tilattujen toimitukset saadaan loppuun.

        Faktaa kehiin, jos noin väität!


    • Ei kestä teron valehtelu Trafin kertoman totuuden edessä. Tojo on aina ollut vain puolet VW:n myyntiluvuista. Ikuinen pikkufisu ja konttaaja.

      http://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit

      Myös kaikissa autovertailuissa Tojo on saanut vain ne häpeäpaikat.

    • Hauskimmat häpeäpaikat Tojo otti neljän auton hybridivertailussa kahta korealaista vastaan. Tämähän pitäisi olla Tojon kotimaastoa ja vahvinta osaamisaluetta. Ja kun vastassa ei ollut edes VW-konsernia joka ostaa kaikki vertailuvoitot.
      Näin kävi että kun vertailtiin neljää hybridiä niin Tojolle lankesi sijat kolme ja neljä. Vain harva valmistaja edes tekee näitä höpöhybridejä mutta siitä pienestä joukosta Tojo tekee ne kaikkein huonoimmat. Saavutus sinänsä.

      • Päästökiiman nimissä niitä pitää olla.


      • Autovertailussa on Hyndain suosiota ja Toyotan vihaamia niin TM ja Tuulilasi samaa PASKAA...

        Ww. n hyvät testi tulokset lue googleta = Adac Törmäystesti tuulilasi 5.2.2016 sa golf.

        Nauti lukemastasi että törmäys 50 km/ puolittain oli 2016 Gofissa "katstrofi" eli Etupenkillä molemmat matkustajat VAKAVA LOUKKAANTUMINEN TAI KUOLEMA!!!!

        AASIALAINEN HONDA PARAS JA MEGANE TOINEN SELVÄLLÄ EROLLA GOLF HEIKKO!!!

        Ruosteen kehityksen kärjessä Ww juonteiset sekä Mersu ja Hyundain Luxus malli.


    • Luotettavuudesta voidaan puhua aikaisintaan 100tkm jälkeen ja Toyota ei sitä saavuta kuin aikaisintaan 7 vuotiaana, joten hieman ennen aikaista puhua luotettavuudesta.
      Pelkkä usko ja wanha perimätieto ei päde todellisessa elämässä, vai mitä omapoika?

    • Kuka ostaa uuden auton sillä perusteella, että sitä myydään eniten? Ihmettelen vain.

      • Tojon Uhrit ry järjestöstä ei niin vaan erota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tojon Uhrit ry järjestöstä ei niin vaan erota.

        Varovasti arvioiden, villi arvaukseni on että sinulla on paineita, mutta ei paineen kestoa.
        Uhriutuminen ottaa koville kun konserni on huijannut eikä pääse yli kun kusetuksen uhriksi on hyväuskoista hölmöyttään joutunut ja nyt pieni mieli sairastaa. Yllättikö että laatu ja luotettavuustutkimuksen kuninkuus on houkutteleva ominaisuus uuden auton ostossa?
        Pikaisin Paranemisiin!


      • No,mutta kyllä aika moni on ostanut, useampi kuin kukaan muu! On sinulla siinäkin ihmettelemistä! Tuliko puskista?


    • Toyota näyttää karanneen täydellisesti muilta autonvalmistajilta. Ei ihme, että Skodalla ja Octavialla on tammikuun ensirekisteröinneissä isot miinukset edelliseen tammikuuhun verrattuna.

      • Tammikuun miinukset johtuvat vain ja ainoastaan siitä, että odotellaan myyntiin uutta 4. polven Octaviaa. Tällä hetkellä on myynnissä vielä yli 7 vuotta sitten markkinoille tullut malli. Vaikka sekin vielä voittaa vertailussa uusimman Corollan mennen tullen, niin ei ole mitään ihmeellistä jos rekisteröinnit kyykkää väliaisesti, kun parempaa on samaan hintaan tarjolla muutaman kuukauden kuluttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuun miinukset johtuvat vain ja ainoastaan siitä, että odotellaan myyntiin uutta 4. polven Octaviaa. Tällä hetkellä on myynnissä vielä yli 7 vuotta sitten markkinoille tullut malli. Vaikka sekin vielä voittaa vertailussa uusimman Corollan mennen tullen, niin ei ole mitään ihmeellistä jos rekisteröinnit kyykkää väliaisesti, kun parempaa on samaan hintaan tarjolla muutaman kuukauden kuluttua.

        Onko uusi yhtä tylsän näköinen kuin vanhakin, vanhana syntynyt ladastyle-malli? Itäeuroopan kommareille suunnattua en kyllä huolisi. Mieluummin maailman ykkönen, maineeltaan ja luotettavuudeltaan paras merkki, ettei tarvitse katua. Skodan omistajat on aina lokeroitu Ladan ja Warren kanssa samaan punaryhmään. Nyt ne on siellä yksin kun ei muita saavutusten saavuttaneita merkkejä enää ole. Ihan kelpo merkki varmaan itäeuroopan kolhoosihenkilöstöille jossa lada oli ennen parasta eikä ennen parasta päivämäärää tunnettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko uusi yhtä tylsän näköinen kuin vanhakin, vanhana syntynyt ladastyle-malli? Itäeuroopan kommareille suunnattua en kyllä huolisi. Mieluummin maailman ykkönen, maineeltaan ja luotettavuudeltaan paras merkki, ettei tarvitse katua. Skodan omistajat on aina lokeroitu Ladan ja Warren kanssa samaan punaryhmään. Nyt ne on siellä yksin kun ei muita saavutusten saavuttaneita merkkejä enää ole. Ihan kelpo merkki varmaan itäeuroopan kolhoosihenkilöstöille jossa lada oli ennen parasta eikä ennen parasta päivämäärää tunnettu.

        "Onko uusi yhtä tylsän näköinen kuin vanhakin, vanhana syntynyt ladastyle-malli?"
        Asia seviää käymällä lähimmässä Skoda-myymälässä. Vaikka siellä ei vielä esittelyautoja olisikaan, palvelualttiit myyjät esittelevät tulevat mallit laadukkaille painopapereille printatuista esitteistä. Saatatpa saada yhden mukaasikin.


      • "Skodalla ja Octavialla" entäs Toyotalla ja Corollalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuun miinukset johtuvat vain ja ainoastaan siitä, että odotellaan myyntiin uutta 4. polven Octaviaa. Tällä hetkellä on myynnissä vielä yli 7 vuotta sitten markkinoille tullut malli. Vaikka sekin vielä voittaa vertailussa uusimman Corollan mennen tullen, niin ei ole mitään ihmeellistä jos rekisteröinnit kyykkää väliaisesti, kun parempaa on samaan hintaan tarjolla muutaman kuukauden kuluttua.

        Selittelyn makua, kyllä Ocu on uusiutunut 7 vuoden aikana, ei tämän päivän Ocu ole ollenkaan sama kuin 7 vuotta sitten ja Corolla oli vaikka kuinka kauan vain sedan, muut olivat Auriksia, ei voi verrata toisiinsa, :)) kysy vaikka Toyodalta :)), taas tojo veti bojot ns. himaan, huomasivat Auriksen=ei pärjää markkinoilla yksistään, vaan nyt sekoittivat pakan ja palasivat voittotuotteen nimeen=Corolla :)), sitä maailma haluaa ja nyt saa, jopa ennenkuulumattomalla tekniikalla itselataavana, onko muilla itselataavia?, kysyn vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko uusi yhtä tylsän näköinen kuin vanhakin, vanhana syntynyt ladastyle-malli? Itäeuroopan kommareille suunnattua en kyllä huolisi. Mieluummin maailman ykkönen, maineeltaan ja luotettavuudeltaan paras merkki, ettei tarvitse katua. Skodan omistajat on aina lokeroitu Ladan ja Warren kanssa samaan punaryhmään. Nyt ne on siellä yksin kun ei muita saavutusten saavuttaneita merkkejä enää ole. Ihan kelpo merkki varmaan itäeuroopan kolhoosihenkilöstöille jossa lada oli ennen parasta eikä ennen parasta päivämäärää tunnettu.

        Voisitko kertoa mikä Octaviasta tekee " ladastyle-mallin?", et ole tainnut Ladaa nähdä, ja mielestäni Skodan perinteikäs "politrukin viikset" maski on persoonallinen, säilynyt vuosi vuodelta, tietty virtaviivaistettuna hyvin aikojen saatossa ja mites Corollan maski, vaihtaa paitaa kuin P. Väyrynen puoluetta, riippuen mistä suunnasta tuulee, jotkut osaa uudistaa perinteikkään nykyaikaan, toiset vääntää vaikka väkisin jotain uutta ja ihmeellistä, omasta mielestään, mut me "suomaalaiset" ollaan uskollisia perinteille.


      • Totta...Rehellisyys perii maan,ei villillä,Petoksella ja huijaus ohjelmilla pitkälle pötki(Ww)


    • Eikös se oli neen, että joku haluaa osta Skodan ja joku Volkkarin sitten joku haluaa Nissanin (Qashqain) ja Audin, Bemarin, Mersun, Kian, Hyundain, Dacian, miksi pitää väitellä paremmuudesta?, kaikki omillaan ja tarpeillaan, mikään ei koskaan ole toisen mielestä se paras, jos ei sinun merkillä aja, ainoat jotka näistä poikkeavat ovat Volvo ja Ford, muut sättii toisiaan, mutta harvoin Fordin ja Volvon omistajat yhtyy "kiimaan".

    • Tammikuussa 2020 suomessa rekisteröitiin henkilöautoja Autoalan Tiedotuskeskuksen mukaan:

      Toyota + Lexsus yht: 1738
      VW + Skoda+ muut yht: 2251

      Kumpaa enemmän?

      Katsottuna konsernitasolla.

      Tilasto on aina tilasto, ei välttämättä totuus, sitä voi kysyä valmistajilta.

    • Vai osti ne ompelukoneita. Älä valehtele.

    • Joku elää vielä menneessä maailmassa. Octavia ja Skodat ovat menneisyyden maailmaa.

    • Helmikuun lukemista kevään lähestyessä näkyy tulevan vieläkin komeammat.

    • Tämä päivä on kertonut Toyotalle tulevasta aivan hirveästä ensirekisteröintilukemasta tässä helmikuussa.

    • Toyotan myynti sen kun nousee, vaikka autojen myynti kokonaisuutena laskee. Sokodan ja Octavian myynti näkyy tammikuussa romataneen.

      • Skoda ei ole myynyt koskaan paremmin kuin Toyota.


    • Louttomyyjä myy pelkästään petoksella ja valheella mielikuvia, mitä yksinkertaiset Tojotistit uskovat. Näin luottomyyjä myy vuodesta toiseen Terolle uusia Tojoja ja myyntitilastot näyttävät hyvältä.

    • Jos Lada olisi vielä myynnissä, niin se olisi Suomen myydyin auto. Suomessa on kommareita ja piilokommareita niin paljon, että Lada olisi se myydyin automerkki.

      Skodan "suosio" johtuu siitä, että yritykset ostavat tai liisaavat niitä työntekijöilleen.

      Pitää joku hajurako olla työläisen ja pomon välillä.

      Omalla rahalla ostavat yleensä luettettavan Toyotan.

      Kukaan järkevä ihiminen ei osta Skodaa jo pelkän nimen vuoksi, saati se seikka että tissi moottori hajoaa milloin tahansa, kori ruostuu alle kahden vuoden ja vaihteisto leviää milloin vain. (DGS).

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

      "– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      403
      11881
    2. Suomalaisten eristäytyminen näkyy jo koronatartuntatilastossa

      Hyvä juttu. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/be78bc0b-4a82-4fd2-a82b-15ffa09761da
      Maailman menoa
      204
      8761
    3. Hesburgerin omistaja vaatii valtiota korvaamaan

      kaikki liiketappionsa koronavirustilanteessa eli riihikuivaa rahaa heti. https://www.iltalehti.fi/talous/a/ca6b4409-671c-4de2-b1d0-ad8d511d043c
      Maailman menoa
      462
      4626